BZP: „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. z o.o. we Włodawie wraz z jej odkupem”
26.11.2025
2025/BZP 00556850/01
ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW MZC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. z o.o. we Włodawie wraz z jej odkupem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW MZC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365525530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żołnierzy WiN 22
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzowlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzowlodawa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. z o.o. we Włodawie wraz z jej odkupem”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48b16637-7b0a-4e76-ba35-483944ead86f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00556850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zzowlodawa.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków przewidzianych w ustawie PZP,
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub SWZ, a także ofert.
3. Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Zakładu Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. z o.o. we Włodawie, dostępnej pod adresem: https://zzowlodawa.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html oraz poczty elektronicznej: sekretariat@zzowlodawa.pl Złożenie, wycofanie lub zmiana oferty następują wyłącznie za pośrednictwem platformy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy przekazywać za pośrednictwem Platformy Przetargowej Zakładu Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. z o.o. we Włodawie, dostępnej pod
adresem: https://zzowlodawa.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html oraz poczty elektronicznej: sekretariat@zzowlodawa.pl .
Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
2. Instrukcje korzystania z Platformy Przetargowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści
SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu ww. Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://zzowlodawa.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):
1) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie. We wszelkiej korespondencji Zamawiający i
Wykonawcy posługują się nr referencyjnym postępowania nadanym przez Zamawiającego.
2) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
3) Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem,że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 14 dni przed upływem terminu składania ofert.
4)Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie,o którym mowa w pkt. 3) przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert.
5) W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynie w terminie,o którym mowa w pkt. 3), Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
6) Przedłużenie terminu składania ofert,o którym mowa w pkt. 4),nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
7) Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępni,bez ujawniania źródła zapytania,na stronie inter.prowadzonym postępowaniu.
8) Dokumenty elektron.składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy Przetargowej Zakładu Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. z o.o. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dok.elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail e-mail: sekretariat@zzowlodawa.pl . Sposób sporządzenia dok.elektron.musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Tech. z dn. 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w dziale XXIV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zostały zawarte w dziale XXIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZZO.6.3.2025.ZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. z o.o. we Włodawie według grupy taryfowej B23 o szacunkowej ilości ok. 389 tys. kWh w okresie do 1.01.2026r. do 31.12.2026r. 2. Odkup całości energii elektrycznej wytworzonej w instalacji fotowoltaicznej Zakładu Zagospodarowania Odpadów MZC Sp. z o.o. wprowadzonej do sieci Operatora Systemu Dystrybucyjnego e Włodawie, ul. Komunalna 22 o łącznej mocy zainstalowanej 49,6 kW, z wyłączeniem energii zużytej na potrzeby własne obiektu w okresie do 1.01.2026r. do 31.12.2026r. Zamawiający nie jest prosumentem.
3. Wartość netto odkupionej energii elektrycznej wyznaczana będzie na podstawie 90% ceny rozliczeniowej odchylenia (CRO) opublikowanej przez Operatora Systemu Przesyłowego (OSP) na stronie OSP.
4. Wartość energii elektrycznej wprowadzonej do sieci Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD), będącej przedmiotem zakupu przez Wykonawcę będzie wyznaczona jako:
a) iloczyn 90% średniej arytmetycznej ceny rozliczeniowej odchylenia (CRO) za okres rozliczeniowy i wolumenu sumarycznego energii elektrycznej wprowadzonego do sieci Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) w tym okresie rozliczeniowym, w przypadku gdy OSD dla danego Punktu Poboru Energii (PPE) nie przekazuje Wykonawcy godzinowego profilu dla energii wprowadzonej do sieci OSD, albo
b) suma iloczynów 90% ceny rozliczeniowej odchylenia (CRO) wyznaczonej przez Operatora systemu Przesyłowego (OSP) oraz wolumenu energii wprowadzonej do sieci OSD dla każdej godziny okresu rozliczeniowego, w przypadku gdy OSD przekazuje Wykonawcy profil godzinowy dla wolumenu energii wprowadzonej do sieci OSD;
c) w przypadku, gdy w okresie rozliczeniowym wartość energii elektrycznej wyliczona zgodnie z pkt a) – b) powyżej jest mniejsza od 0, przyjmuje się iż wartość energii wynosi 0,00 PLN.
5. Pełnienie funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe energii elektrycznej wytworzonej w instalacji fotowoltaicznej w okresie do 1.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
6. Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu dane niezbędne do wystawienia faktury za odkupioną od Zamawiającego energię do 10. dnia następnego miesiąca za poprzedni miesiąc.
7. Zapotrzebowanie na energię elektryczną zużytą na potrzeby własne obiektu oraz szacunkową ilość produkcji i zapotrzebowania na energię elektryczną mają charakter jedynie poglądowy, przyjęty do obliczenia wartości parametrów stanowiących koszt dla Zamawiającego, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego zużycia lub produkcji energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym wypadku nie stanowi, ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu lub produkcji energii elektrycznej w podanych ilościach. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu pobrania lub produkcji przez Zamawiającego mniejszej lub większej niż oszacowana ilość energii elektrycznej. Zamawiający może wytworzyć większą lub mniejszą ilość energii elektrycznej niż podana, a wyłoniony Wykonawca będzie zobowiązany do jej odkupu.
8. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z przepisami prawa w tym ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
9. Zamawiający informuje, że jest to kolejna procedura zmiany sprzedawcy energii. Obecnym dostawcą energii elektrycznej dla Zakładu jest Wise Energy S.A., ul. Naruszewicza 27 lok. 2, 02- 627 Warszawa. Umowa na dostawę energii elektrycznej obowiązuje i wygasa 31 grudnia 2025 r., w związku z tym nie zachodzi potrzeba jej wypowiadania przy zmianie wykonawcy. Aktualny okres wypowiedzenia obecnej umowy to 30 dni. Umowa na dystrybucję podpisana jest na czas nieokreślony.
10. Zamawiający przekaże do dnia podpisania umowy poza stosownym pełnomocnictwem, jeśli będzie wymagane, wszelkie brakujące dane do uzupełnienia wniosków zmiany sprzedawcy.
11. Dostawa energii elektrycznej winna odbywać się na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.) oraz na podstawie przepisów wykonawczych do tej ustawy.
12. Przy realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązany jest posiadać aktualną umowę z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: „Cena całkowita oferty” (C) – waga kryterium 100%.
2. Zasady oceny ofert w kryterium ceny:
Cena całkowita oferty najniższej
C = ---------------------------------- x 100%
Cena całkowita oferty badanej
spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.
1) oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt w zakresie kryterium „Cena całkowita oferty”,
2) punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do czterech miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji, zgodnie z art. 275 pkt 2 Pzp.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy, mają kompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Oferent spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty stanowiącej zał.nr 1 do SWZ w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wyklucz.z udziału w postępowaniu(art.125ust.1ustawy Pzp)-zał.nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie to składa każdy z Wykonawców.2)Oświadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udziel.zamów.uwzględniające przesłanki wyklucz.z art.7ust.1 ustawy o szczególnych rozwiązanych w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego-zał.nr 3 do SWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie to składa każdy z Wykonawców.3)Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.4)Oświadczenie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępow.oraz braku podstaw do wyklucz.podmiotu trzeciego–jeżeli dotyczy(art.125ust.1ustawy Pzp)-zał.nr 4 do SWZ.W przypadku powoływania się na podmiot trzeci w zakresie wykazywania speł.warunków udz.w postępow.-oświadczenie to składa podmiot trzeci (jeżeli dotyczy).5)Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów(jeżeli dotyczy).Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby(lub inny podmiotowy środek dowodowy) potwierdza że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby na którego zdolnościach Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępow.dotyczących wykształcenia kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi których wskazane zdolności dotyczą.Wzór zobowiązania stanowi zał.nr5 doSWZ.6)Pełnomocnictwo(jeśli dotyczy).W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgod.z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym(ewidencyjnym)Wykonawcy należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udziel.zam.wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika.Dokument pełnomocnictwaz treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udziel.zam.tych wykonawców należy załączyć do oferty.Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:postępowania o zam.publiczne którego dotyczy,wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udziel.zam.wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.7)Oświadczenie z art.117ust.4 Pzp (jeżeli dotyczy).Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do których realizacji te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie z którego wynika, że roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy(zg.z art.117ust.4ustawy Pzp)–zał.nr 6 do SWZ.8)Uzasadnienie zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa.W sytuacji gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji zastrzegł że nie mogę być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j.Dz.U.z2022 r.poz.1233).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia / dokumenty, składa się zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziałach VIII i IX SWZ.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jakie elementy zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.2. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w § 11 wzoru umowy, stanowiącym zał. nr 7 do SWZ:
1) zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności;
2) zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następujących przypadkach:
a) zmiana regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m.in. zmian stawki VAT, podatku akcyzowego) – zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia, czasu trwania umowy, przedmiotu umowy;
b) zmiany zaistniałe z przyczyn organizacyjnych np.: zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności, zmiana danych teleadresowych, zmiana nr konta i innych danych podmiotowych – zmiana w zakresie treści umowy nie wpływająca na jej przedmiot ani wynagrodzenie.
c) zmiana umowy w tym jej przedmiotu terminu lub wynagrodzenia w przypadku wystąpienia istotnych zmian w zakresie stanu faktycznego lub przepisów prawa, mających wpływ na realizację niniejszej Umowy, gdy na skutek zajścia tych zmian wykonanie Umowy będzie niemożliwe, sprzeczne z prawem lub doprowadzi do znacznego zachwiania równowagi kontraktowej i ekwiwalentności świadczeń Stron, Strony mogą dokonać jej zmiany tak aby dostosować Umowę do nowych okoliczności, w celu możliwie maksymalnego zachowania pierwotnych zamiarów gospodarczych Stron wynikających z niniejszej Umowy oraz pozostawienia w możliwie niezmienionym stanie stosunku wzajemnych praw i obowiązków Stron.
3. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z warunków określonych we wzorze umowy, jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków określonych we wzorze umowy w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-08 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami wyłącznie za pośrednictwem Platformy Przetargowej ZZO MZC Sp. z o.o. dostępnej pod adresem: https://zzowlodawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w sposób określony w Instrukcji Użytkowników.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-08 11:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ WYMAGANIA DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW-zgodnie z działem XIII SWZ. 1.Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 2.Oferta musi być sporządzona w j.polskim,w postaci elektronicznej zg.z wymaganiami dla systemów teleinformatycznych i opatrzona kwalifikow.podpisem elektronicznym przez osobę upoważ.do reprezentowania. 3.Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami wyłącznie za pośrednictwem Platformy Przetargowej ZZO MZCSp.zo.o.dostępnej pod adresem:https://zzowlodawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w sposób określony w Instrukcji Użytkowników. 4.Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifik.podpisu elektronicznego,podpisu zaufanego lub osobistego w formie elektronicznej.5.Oferta winna być sporządzona zg.z wymogami SWZ na formularzu oferty stanow.zał.nr1do SWZ.6.Ofertę składa się na formularzu ofertowym–zg.z zał.nr1do SWZ.Wraz z ofertą,Wykonawca jest zobowiązany złożyć:a)oświadczenie o którym mowa w art.125ust1ustawy PZP-zg.z zał.nr2do SWZ; b)oświadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udziel.zam.uwzględniające przesłanki wyklucz.z art.7ust.1ustawy o szczególnych rozwiązanych w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochr.bezpieczeństwa narodowego-zg.z zał.nr3 do SWZ;c)aktualną koncesję na prowadzenie działal.gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;d)oświadczenie podmiotu trzeciego na którego zasoby wykonawca powołuje się w postępowaniu w celu speł.warunków udziału w postępow.oraz o braku podstaw do wyklucz.–zg.z zał.nr4do SWZ(jeżeli dotyczy);e)zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamów.–zg.z zał.nr5do SWZ(jeżeli dotyczy);f)oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udziel.zam.zg.z art.117ust.4 ustawy Pzp–zg.z zał.nr6do SWZ(jeżeli dotyczy);g)dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty;odpowiednie pełnomocnictwa(jeżeli dotyczy).7.Ofertę i oświadczenie o którym mowa w art.125ust.1ustawy PZP składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej zg.z Instrukcją:https://zzowlodawa.logintrade.net/public/instrukcje/instrukcja_przetarg_nieograniczony_20210211.pdfPROWADZENIE PROCEDURY WRAZ Z NEGOCJACJAMI.1.Zamawiający nie ogranicza liczby Wykonawców których zaprosi do negocjacji ofert w zakresie kryteriów oceny ofert.2.W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji dla danej części Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców którzy złożyli oferty o wykonawcach:których oferty nie zostały odrzucone oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji których oferty zostały odrzucone podając uzasadnienie faktyczne i prawne.3.Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert.4.Prowadzone negocjacje mają poufny charakter.5.Po zakończeniu negocjacji z wszystkimi wykonawcami Zamawiający informuje o tym fakcie uczestników negocjacji oraz zaprasza ich do składania ofert dodatkowych.6.Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.7.Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłosz.o zam.8.Oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.9.Oferta dodatkowa która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłosz.o zam.podlega odrzuceniu.