BZP: Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Jana Ledwocha w Irządzach w 2026 roku.
26.11.2025
2025/BZP 00557171/01
SZKOŁA PODSTAWOWA IM.JANA LEDWOCHA W IRZĄDZACH
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Jana Ledwocha w Irządzach w 2026 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM.JANA LEDWOCHA W IRZĄDZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001030871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: XX
1.5.2.) Miejscowość: Irządze
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-446
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.irzadze@vp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp.irzadze.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Jana Ledwocha w Irządzach w 2026 roku.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f20505fa-a9c8-4dbd-8d5c-e8fe08fbbf44
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00557171
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038739/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Jana Ledwocha w Irządzach w 2026 roku”.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f20505fa-a9c8-4dbd-8d5c-e8fe08fbbf443.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj.:
1) poprzez Platformę e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, oraz
2) pocztą elektroniczną na adres e-mail: sp.irzadze@vp.pl (korzystanie z poczty elektronicznej nie dotyczy czynności składania oferty). Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail będzie możliwy tylko poprzez adres (adresy) wskazany/e w formularzu ofertowym.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP/2/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Produkty mleczarskie
1) Produkt musi być świeży, pełnowartościowy, o prawidłowej konsystencji, bez zapachu obcego i rozwarstwienia.
2) Opakowanie oryginalne producenta, czyste, szczelne, nieuszkodzone.
3) Trwałość min. 75% okresu przydatności deklarowanego przez producenta.
4) Nabiał powinien być transportowany i dostarczany w temperaturze od +2 °C do +6 °C.
5) Etykieta zawiera nazwę produktu, wykaz składników, alergeny, nazwę producenta, ilość netto, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania i numer partii.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zobowiązuje się do realizacji co najmniej 60 % wartości brutto określonej w umowie. Wykonanie zamówienia w wysokości od 60 % do 100 % wartości umowy uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i nie stanowi zmiany warunków umowy ani podstawy do roszczeń Wykonawcy.Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się liczby osób uprawnionych do korzystania ze stołówki (zmniejszenie się ilości osób korzystających ze stołówki w danym miesiącu, wzmożona zachorowalność lub nieobecność dzieci i pracowników z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych w roku kalendarzowym, itp.).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
2) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
3)Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza. Oferta zawierająca oczywiste omyłki rachunkowe zostanie poprawiona przez Zamawiającego zgodnie z art. 223 ust. 2 pkt 2 Pzp, a w przypadku wystąpienia przesłanki określonej w art. 226 ust. 1 pkt 10 Pzp zostanie przez Zamawiającego odrzucona
Waga 100%, liczba punktów 100
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Mięso, produkty mięsne, drób
1) Mięso nie może być wcześniej mrożone ani rozmrażane.
2) Barwa mięśni od jasnoróżowej do czerwonej, tłuszcz biały do kremowego.
3) Zapach świeży, charakterystyczny, bez woni kwaśnych lub stęchłych.
4) Konsystencja jędrna, elastyczna, bez oślizgłości.
5) Produkt oryginalnie zapakowany przez producenta lub masarnię w opakowania dopuszczone do kontaktu z żywnością.
6) Trwałość co najmniej 5 dni od dnia dostawy.
7) Opakowanie oryginalne producenta.
8) Etykieta zawiera: nazwę produktu, skład, datę produkcji, termin przydatności, warunki przechowywania, nazwę producenta i numer partii.
9) Mięso dostarczane w temperaturze nie wyższej niż +4 °C, drób +2 °C, produkty garmażeryjne i wędliny +6 °C.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji pochodzenia produktów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15113000-3 - Wieprzowina
15112000-6 - Drób
15131130-5 - Wędliny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zobowiązuje się do realizacji co najmniej 60 % wartości brutto określonej w umowie. Wykonanie zamówienia w wysokości od 60 % do 100 % wartości umowy uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i nie stanowi zmiany warunków umowy ani podstawy do roszczeń Wykonawcy.Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się liczby osób uprawnionych do korzystania ze stołówki (zmniejszenie się ilości osób korzystających ze stołówki w danym miesiącu, wzmożona zachorowalność lub nieobecność dzieci i pracowników z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych w roku kalendarzowym, itp.).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
2) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
3)Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza. Oferta zawierająca oczywiste omyłki rachunkowe zostanie poprawiona przez Zamawiającego zgodnie z art. 223 ust. 2 pkt 2 Pzp, a w przypadku wystąpienia przesłanki określonej w art. 226 ust. 1 pkt 10 Pzp zostanie przez Zamawiającego odrzucona
Waga 100%, liczba punktów 100
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Różne produkty spożywcze
1) Produkty muszą być oryginalnie zapakowane, świeże, suche, o prawidłowej konsystencji, bez śladów zawilgocenia.
2) Opakowania jednostkowe i zbiorcze muszą być fabrycznie zamknięte, czyste i dostosowane do rodzaju produktu.
3) Trwałość min. 75% okresu przydatności deklarowanego przez producenta.
4) Etykieta z pełnymi danymi producenta, składem, alergenami, datą przydatności i wartością odżywczą.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15411000-2 - Oleje zwierzęce lub roślinne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zobowiązuje się do realizacji co najmniej 60 % wartości brutto określonej w umowie. Wykonanie zamówienia w wysokości od 60 % do 100 % wartości umowy uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i nie stanowi zmiany warunków umowy ani podstawy do roszczeń Wykonawcy.Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się liczby osób uprawnionych do korzystania ze stołówki (zmniejszenie się ilości osób korzystających ze stołówki w danym miesiącu, wzmożona zachorowalność lub nieobecność dzieci i pracowników z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych w roku kalendarzowym, itp.).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
2) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
3)Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza. Oferta zawierająca oczywiste omyłki rachunkowe zostanie poprawiona przez Zamawiającego zgodnie z art. 223 ust. 2 pkt 2 Pzp, a w przypadku wystąpienia przesłanki określonej w art. 226 ust. 1 pkt 10 Pzp zostanie przez Zamawiającego odrzucona
Waga 100%, liczba punktów 100
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Warzywa i owoce
1) Owoce i warzywa świeże, całe, zdrowe, czyste, bez uszkodzeń mechanicznych, wolne od chorób i szkodników.
2) Produkty o odpowiednim stopniu dojrzałości, zapach swoisty, właściwy dla danego gatunku, bez zapachu obcego.
3) Trwałość min. 75% okresu przydatności deklarowanego przez producenta, liczona od daty dostawy.
4) Opakowania czyste, trwałe, zabezpieczające towar przed rozsypaniem, wykonane z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością.
5) Produkty świeże dostarczane w opakowaniach zbiorczych muszą być oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację dostawcy oraz kraju pochodzenia (np. poprzez etykietę zbiorczą, naklejkę lub oznaczenie na dokumencie dostawy).
6) Nie wymaga się pełnego etykietowania zgodnego z rozporządzeniem (UE) nr 1169/2011, jeżeli produkty dostarczane są w stanie nieprzetworzonym, luzem lub w opakowaniach zbiorczych.
Część 4: Warzywa i owoce
4.2.6.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zobowiązuje się do realizacji co najmniej 60 % wartości brutto określonej w umowie. Wykonanie zamówienia w wysokości od 60 % do 100 % wartości umowy uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i nie stanowi zmiany warunków umowy ani podstawy do roszczeń Wykonawcy.Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się liczby osób uprawnionych do korzystania ze stołówki (zmniejszenie się ilości osób korzystających ze stołówki w danym miesiącu, wzmożona zachorowalność lub nieobecność dzieci i pracowników z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych w roku kalendarzowym, itp.).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
2) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
3)Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza. Oferta zawierająca oczywiste omyłki rachunkowe zostanie poprawiona przez Zamawiającego zgodnie z art. 223 ust. 2 pkt 2 Pzp, a w przypadku wystąpienia przesłanki określonej w art. 226 ust. 1 pkt 10 Pzp zostanie przez Zamawiającego odrzucona
Waga 100%, liczba punktów 100
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Ryby i mrożonki
1) Produkty muszą być oryginalnie zapakowane, czyste, bez zawilgocenia, wolne od śladów rozmrożenia lub powtórnego zamrożenia.
2) Mrożonki powinny być luźne, niezbite, o właściwej konsystencji i zapachu.
3) Ryby mrożone – całe, nieporwane filety, dające się łatwo oddzielić od siebie, bez nalotu lodowego i zapachu obcego.
4) Trwałość min. 75% okresu przydatności deklarowanego przez producenta, liczona od daty dostawy.
5) Opakowania wykonane z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością.
6) Produkty mrożone muszą być dostarczane w temperaturze –18 °C lub niższej.
7) Niedopuszczalne jest ponowne zamrażanie produktów lub dostarczanie produktów, które noszą cechy rozmrożenia lub przemarznięcia.
8) Etykieta zawiera nazwę produktu, dane producenta, kraj pochodzenia, ilość netto, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia i warunki przechowywania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zobowiązuje się do realizacji co najmniej 60 % wartości brutto określonej w umowie. Wykonanie zamówienia w wysokości od 60 % do 100 % wartości umowy uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i nie stanowi zmiany warunków umowy ani podstawy do roszczeń Wykonawcy.Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się liczby osób uprawnionych do korzystania ze stołówki (zmniejszenie się ilości osób korzystających ze stołówki w danym miesiącu, wzmożona zachorowalność lub nieobecność dzieci i pracowników z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych w roku kalendarzowym, itp.).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
2) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
3)Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza. Oferta zawierająca oczywiste omyłki rachunkowe zostanie poprawiona przez Zamawiającego zgodnie z art. 223 ust. 2 pkt 2 Pzp, a w przypadku wystąpienia przesłanki określonej w art. 226 ust. 1 pkt 10 Pzp zostanie przez Zamawiającego odrzucona
Waga 100%, liczba punktów 100
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Pieczywo
1) Pieczywo musi pochodzić z bieżącego wypieku i nie może być wcześniej mrożone ani rozmrażane, czyste, bez śladów przypaleń, pleśni i zawilgocenia. Kromki niekruszące się, miękisz elastyczny, umożliwiający smarowanie.
2) Zapach swoisty, właściwy dla świeżego pieczywa.
3) Trwałość min. 75% okresu przydatności deklarowanego przez producenta.
4) Opakowanie oryginalne producenta lub opakowanie zbiorcze dopuszczone do kontaktu z żywnością. Pieczywo dostarczane w pojemnikach lub workach zabezpieczających przed zawilgoceniem, przewiewnych, umożliwiających zachowanie świeżości.
5) Etykieta zawiera nazwę produktu, wykaz składników, alergeny, nazwę producenta, ilość netto, datę wypieku lub termin przydatności do spożycia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zobowiązuje się do realizacji co najmniej 60 % wartości brutto określonej w umowie. Wykonanie zamówienia w wysokości od 60 % do 100 % wartości umowy uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i nie stanowi zmiany warunków umowy ani podstawy do roszczeń Wykonawcy.Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się liczby osób uprawnionych do korzystania ze stołówki (zmniejszenie się ilości osób korzystających ze stołówki w danym miesiącu, wzmożona zachorowalność lub nieobecność dzieci i pracowników z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych w roku kalendarzowym, itp.).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
2) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
3)Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza. Oferta zawierająca oczywiste omyłki rachunkowe zostanie poprawiona przez Zamawiającego zgodnie z art. 223 ust. 2 pkt 2 Pzp, a w przypadku wystąpienia przesłanki określonej w art. 226 ust. 1 pkt 10 Pzp zostanie przez Zamawiającego odrzucona
Waga 100%, liczba punktów 100
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: Jaja
1) Jaja świeże, klasy wagowej L (63–73 g), skorupka czysta, nieuszkodzona.
2) Białko przejrzyste, gęste, żółtko kuliste, powracające do centralnego położenia, zapach świeży, swoisty.
3) Trwałość min. 14 dni od daty dostawy.
4) Opakowanie w wytłoczkach lub pojemnikach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, zabezpieczone folią.
5) Dostawa w temperaturze nie wyższej niż +18 °C, w opakowaniach zabezpieczonych przed wstrząsami i nasłonecznieniem.
6) Etykieta zawiera nazwę, adres i numer zakładu pakującego, liczbę jaj, klasę jakościową i wagową, metodę chowu oraz datę minimalnej trwałości (nie dłuższą niż 28 dni).
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zobowiązuje się do realizacji co najmniej 60 % wartości brutto określonej w umowie. Wykonanie zamówienia w wysokości od 60 % do 100 % wartości umowy uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i nie stanowi zmiany warunków umowy ani podstawy do roszczeń Wykonawcy.Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się liczby osób uprawnionych do korzystania ze stołówki (zmniejszenie się ilości osób korzystających ze stołówki w danym miesiącu, wzmożona zachorowalność lub nieobecność dzieci i pracowników z innych przyczyn, wystąpienie dodatkowych dni wolnych w roku kalendarzowym, itp.).
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
2) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
3)Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza. Oferta zawierająca oczywiste omyłki rachunkowe zostanie poprawiona przez Zamawiającego zgodnie z art. 223 ust. 2 pkt 2 Pzp, a w przypadku wystąpienia przesłanki określonej w art. 226 ust. 1 pkt 10 Pzp zostanie przez Zamawiającego odrzucona
Waga 100%, liczba punktów 100
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu:1) udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu zgodnie z zapisami SWZ.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 112 ust. 1-2 ustawy Pzp, tj. posiadają:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
b) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
c) odpowiednią sytuację ekonomiczną lub finansową;
d) zdolność techniczną lub zawodową niezbędna do należytego wykonania zamówienia
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań ilościowych i jakościowych w zakresie powyższych warunków udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z zapisami SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do niniejszej umowy:1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy:
a) w następstwie siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy.
2) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na treść złożonej oferty w takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego.
3) W zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku działań organów państwowych - ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT lub wprowadzenie nowego podatku. W takim przypadku wartość wynagrodzenia netto nie ulega zmianie, jedynie wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4) Zmiany, rezygnacji, bądź wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji umowy. Zmiana, rezygnacja lub wprowadzenie w trakcie realizacji umowy nowego podwykonawcy, nie stanowi zmiany umowy o ile zmiana ta nie spowoduje wprowadzenia dodatkowego zakresu/części zamówienia realizowanego przez podwykonawcę/ów. Zmiana poprzez wprowadzenie/zgłoszenie w trakcie realizacji umowy nowego zakresu/części zamówienia realizowanego w podwykonawstwie, który nie został wskazany w Ofercie, stanowi zmianę umowy i musi być poprzedzona zawarciem aneksu do umowy. Zmiana poprzez rezygnację ze wskazanego w Ofercie zakresu/części zamówienia nie stanowi zmiany umowy i nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. Zmiana, rezygnacja lub wprowadzenie dalszego Podwykonawcy w tych okolicznościach nie stanowi zmiany umowy i nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy
3. Zmiana przedstawicieli stron umowy odpowiedzialnych za jej realizację, w przypadku braku możliwości wykonywania wskazanych czynności przez wskazana osobę - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej Stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy;
4. Zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiana danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej Stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
5. Zmiany postanowień umowy następują zgodnie z zasadami określonymi w umowie oraz przy zastosowaniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy lub do całkowitej zmiany rodzaju zamówienia.
6. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany umowy, każda ze Stron może wystąpić z wnioskiem na piśmie w sprawie możliwości dokonania takiej zmiany. We wniosku należy opisać, uzasadnić okoliczności warunkujące zmianę oraz dołączyć stosowne dokumenty – dotyczy to przypadków kiedy dla potwierdzenia dokonania zmiany zasadnym jest przedłożenie odpowiednich dokumentów.
7. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dokonane w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w drodze aneksu do umowy skutecznego po podpisaniu przez obie Strony, z zastrzeżeniem przypadków określonych w niniejszym paragrafie, w których wskazano, że nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy.
8. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna.
9. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z zapisami SWZ i załącznika nr 4 do SWZ