BZP: Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń oraz systemu wizyjnego
01.12.2025
2025/BZP 00566276/01
GMINA PUCK
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń oraz systemu wizyjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA PUCK
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675468
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 10 Lutego 29
1.4.2.) Miejscowość: Puck
1.4.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gmina.puck.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gmina.puck.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00566276
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00552896
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.13. Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy PZP dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy zamówienia z wolnej ręki na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji. Wartość udzielonego zamówienia na dodatkowe dostawy nie może przekroczyć 100% wartości zamówienia podstawowego.
12. Zakres zamówień podobnych może obejmować w szczególności:
1) dostawy dodatkowych kamer,
2) dostawy urządzeń rejestrujących, elementów okablowania, osprzętu montażowego, rejestratorów, zasilaczy i innych urządzeń peryferyjnych,
3) dostawy dodatkowych licencji oraz modułów oprogramowania do systemu wizyjnego,
4) dostawy elementów rozszerzających funkcjonalność systemu wizyjnego,
5) dostawy komponentów koniecznych do integracji lub rozbudowy systemu objętego zamówieniem podstawowym.
13. Zamówienia, o których mowa w ust. 11, mogą zostać udzielone w okresie 3 lat od daty zawarcia niniejszej umowy, jeżeli:
1) staną się niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia podstawowego,
2) polegają na powtórzeniu podobnych dostaw,
3) zamówienia te są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, obejmującego dostawę systemu wizyjnego, w tym kamer, elementów instalacyjnych, akcesoriów, oprogramowania oraz niezbędnych komponentów infrastrukturalnych,
4) zamówienia te były przewidziane w dokumentach zamówienia oraz ogłoszeniu o zamówieniu.
14. Okres obowiązywania umowy zawartej w wyniku udzielenia Zamówienia podobnego nie może przekraczać 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-12-03 10:00
Po zmianie:
2025-12-05 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-12-03 10:15
Po zmianie:
2025-12-05 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2026-01-01
Po zmianie:
2026-01-03