BZP: „Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Radłowskiej, w 2026 roku”
01.12.2025
2025/BZP 00566756/01
Gmina Radłów
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Radłowskiej, w 2026 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660915
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Radłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-130
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 6782038
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zspwolaradlowska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Radłowskiej, w 2026 roku”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99a4ac80-c305-4111-9ae7-6cc781b0988f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00566756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00071037/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywna dostawa w 2026 roku artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Woli Radłowskiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99a4ac80-c305-4111-9ae7-6cc781b0988f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-99a4ac80-c305-4111-9ae7-6cc781b0988f
1) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2) Ofertę, wymagane oświadczenia i dokumenty, składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym*.
* Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy o dowodach osobistych podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE, weryfikowany za pomocą certyfikatu podpisu osobistego.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5) Komunikacja w postepowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
6) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadania tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8) Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesłanych jako załączniki do jednego formularza).
9) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32)77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ z zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Radłowskiej, w 2025 roku”
b) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty,
c) którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8, art. 18, art. 74, oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
e) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się Informacji nt. RODO - załącznik nr 5 do SWZ.
f) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;
- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.
h) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 5 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że:
- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie.
- Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
- W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
- W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP.271.1.25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Mięso i przetwory mięsne – obejmuje dostawę asortymentu szczegółowo opisanego w Formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym załącznik nr 3.1 do SWZ
1 Boczek kg 10
2 Filet z indyka świeży , schłodzony kg 20
3 Filet z kurczaka świeży schłodzony kg 700
4 Kiełbasa krakowska sucha kg 15
5 Kiełbasa toruńska kg 50
6 Wędlina- szynka z kurczaka krojona w plastry nie mniej niż 85 % mięsa kg 15
7 Pasztet pieczony drobiowy 85% mięsa kg 15
8 Parówki drobiowe ( nie mniej niż 85 % mięsa drobiowego) kg 40
9 Parówki wieprzowe z szynki (nie mniej niż 90% mięsa wieprzowego) kg 20
10 polędwiczki wieprzowe kg 30
11 Korpus drobiowy świeży, schlodzony kg 300
12 Schab wieprzowy z kością kg 15
13 Schab wieprzowy ekstra b/k, b/w,b/ok.(zrazowa) kg 170
14 Szynka wieprzowa extra b/sk, b/k, b/t(zrazowa) kg 300
15 Łopatka wieprzowa b/k kl. IIA kg 150
16 Udziec z kurczaka (nie więcej niż 250g szt.) kg 160
17 Podudzie z kurczaka (pałka) kg 100
18 Wędlina-kurczak z bobrownik krojony w plastry kg 15
19 Wędlina- schab pieczony krojony w plastry kg 10
20 Wędlina-szynka wieprzowa gotowana (nie mniej niż 85%mięsa) krojona w plastry kg 15
21 Wędlina- polędwica sopocka, krojony w plastry kg 5
22 Wędlina-szynka z indyka krojona w plastry kg 10
23 Mięso rosołowe wołowe kg 20
Wymagania wspólne dla wszystkich części:
a) Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe. Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych towarów.
b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.
c) Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, oznakowanie i termin przydatności do spożycia.
d) W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy lub z widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawcy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należytego Wykonawcy wynagrodzenia.
e) Dostawy produktów żywieniowych realizowane będą sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane faksem, telefonicznie lub e-mailem, określając asortyment i jego ilość. W ramach umowy produkty żywnościowe dostarczane będą pod adres Zamawiającego tj. ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W WOLI RADŁOWSKIEJ, WOLA RADŁOWSKA 67, 33-13 WAŁ RUDA
f) Podane ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów wymienione w załącznikach nr 3.1 do 3.8 - Opis przedmiotu zamówienia – formularz asortymentowo-cenowy są przybliżone i mogą ulec zmniejszeniu w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego. Dostawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60 punktów
2. Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia 40 punktów
Razem 100 punktów
2) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena:
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia: (Pg):
• Zaoferowanie – do 3 dni roboczych – 0 pkt.
• Zaoferowanie – do 2 dni roboczych – 20 pkt.
• Zaoferowanie – do 1 dni roboczego – 40 pkt.
Zamawiający informuje, iż maksymalny termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia wynosi 3 dni.
Termin liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Przez dni robocze należy rozmieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. +
c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pg, gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium termin realizacji zamówienia
3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od momentu złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Mrożonki i ryby - obejmuje dostawę asortymentu szczegółowo opisanego w Formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym załącznik nr 3.2 do SWZ
1 Brokuł różyczki mrożony op. 2 kg kl. I kg 120
2 Bukiet warzyw 3skł (marchew, brokuł, kalafior) op. 2,5 kg kl. I kg 50
3 Bukiet warzyw 7 skł. (kalafior, fasolka szparagowa, groszek, brukselka, pietruszka, marchew, seler) kl. I op. 2,5 kg gat. I kg 200
4 Dynia kostka luz op. 2,5 kg kl. I kg 20
5 Fasolka szparagowa mrożona cięta op. 2,5 kg kl. I kg 20
6 Filet z limandy żółtopłetwej b/s kl. I ( nie więcej niż 25% glazury) kg 50
7 Filet z dorsza czarniaka b/s kl. I (szater, nie więcej niż 4% glazury) kg 300
8 Groszek zielony luz op. 2,5 kg kl. I kg 10
9 Kalafior różyczki mrożony op. 2,5 kg kl. I kg 25
10 Marchew + groszek op. 2,5 kg kl. I kg 10
11 Marchew kostka mrożona op.2,5kg kg 30
12 Mieszanka kompotowa (nie mniej niż 5 składników) 2,5 kg gat. I kg 300
13 Nać pietruszki mrożona cięta kl. I kg 3
14 Szczypiorek mrożony cięty kg 2
15 Truskawka mrożona op. 2,5kg kl. I kg 30
16 Koperek mrożony cięty kl. I kg 5
17 Włoszczyzna mrożona paski 4 skł (marchew, seler, pietruszka, por) op. 2,5kg kl. I kg 250
Wymagania wspólne dla wszystkich części:
a) Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe. Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych towarów.
b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.
c) Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, oznakowanie i termin przydatności do spożycia.
d) W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy lub z widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawcy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należytego Wykonawcy wynagrodzenia.
e) Dostawy produktów żywieniowych realizowane będą sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane faksem, telefonicznie lub e-mailem, określając asortyment i jego ilość. W ramach umowy produkty żywnościowe dostarczane będą pod adres Zamawiającego tj. ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W WOLI RADŁOWSKIEJ, WOLA RADŁOWSKA 67, 33-13 WAŁ RUDA
f) Podane ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów wymienione w załącznikach nr 3.1 do 3.8 - Opis przedmiotu zamówienia – formularz asortymentowo-cenowy są przybliżone i mogą ulec zmniejszeniu w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego. Dostawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60 punktów
2. Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia 40 punktów
Razem 100 punktów
2) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena:
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia: (Pg):
• Zaoferowanie – do 3 dni roboczych – 0 pkt.
• Zaoferowanie – do 2 dni roboczych – 20 pkt.
• Zaoferowanie – do 1 dni roboczego – 40 pkt.
Zamawiający informuje, iż maksymalny termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia wynosi 3 dni.
Termin liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Przez dni robocze należy rozmieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. +
c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pg, gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium termin realizacji zamówienia
3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od momentu złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Nabiał i produkty mleczarskie - obejmuje dostawę asortymentu szczegółowo opisanego w Formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym załącznik nr 3.3 do SWZ
1 Drożdże 100 g szt. 50
2 Serek homogenizowany 140 g różne smaki szt. 250
3 Jogurt pitny, różne smaki 300 g szt. 500
4 Jogurt z kawałkami owoców Jogobella 150g różne szt. 300
5 Jogurt pitny probiotyczny 100g (z zaw. bakterii Lcasei) różne smaki szt. 100
6 Jogurt naturalny 2% tłuszczu 400 g kubek szt. 70
7 Masło śmietankowe 200g (nie mniej niż 82% tłuszczu) szt. 600
8 Mleko 0,9l 2% tłuszczu (folia) o dłuższym teminie przydatności szt. 1200
9 Ser plastry OLECKO 100 g rózne szt. 320
10 Puszyty serek twarogowy 150 g Almette różne smaki szt. 100
11 Serek mascarpone, 250 g szt. 5
12 Serek topiony, różne smaki, 100g szt. 15
13 Ser żółty w kawałku gouda kg 5
14 Śmietana 400 g 18% tł.kubek szt. 250
15 Śmietana 330 g 12% tł.kubek szt. 50
16 Śmietanka 18%, karton 500 ml szt. 15
17 Śmietanka 30%, karton 500 ml szt. 35
18 Śmietanka 36%, karton 500 ml szt. 1
19 Twaróg półtłusty krajanka kg 120
20 Ser mozarella Zott minis 150 g szt. 50
Wymagania wspólne dla wszystkich części:
a) Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe. Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych towarów.
b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.
c) Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, oznakowanie i termin przydatności do spożycia.
d) W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy lub z widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawcy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należytego Wykonawcy wynagrodzenia.
e) Dostawy produktów żywieniowych realizowane będą sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane faksem, telefonicznie lub e-mailem, określając asortyment i jego ilość. W ramach umowy produkty żywnościowe dostarczane będą pod adres Zamawiającego tj. ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W WOLI RADŁOWSKIEJ, WOLA RADŁOWSKA 67, 33-13 WAŁ RUDA
f) Podane ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów wymienione w załącznikach nr 3.1 do 3.8 - Opis przedmiotu zamówienia – formularz asortymentowo-cenowy są przybliżone i mogą ulec zmniejszeniu w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego. Dostawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60 punktów
2. Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia 40 punktów
Razem 100 punktów
2) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena:
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia: (Pg):
• Zaoferowanie – do 3 dni roboczych – 0 pkt.
• Zaoferowanie – do 2 dni roboczych – 20 pkt.
• Zaoferowanie – do 1 dni roboczego – 40 pkt.
Zamawiający informuje, iż maksymalny termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia wynosi 3 dni.
Termin liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Przez dni robocze należy rozmieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. +
c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pg, gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium termin realizacji zamówienia
3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od momentu złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Pieczywo - obejmuje dostawę asortymentu szczegółowo opisanego w Formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym załącznik nr 3.4 do SWZ
1 Bułka orkiszowa/ graham 70 g szt. 100
2 Bułka drożdżowa z nadzieniem (różne rodzaje) 70-75g szt. 100
3 Chleb graham krojony 500g szt. 30
4 Chleb pszenno- żytni krojony 550 g szt. 1100
5 Weka pszenna 350 g krojona szt. 50
6 Pączek z nadzieniem marmolada szt. 80
7 Bułka grahamka z posypką 80 g szt. 80
8 Chleb wieloziarnisty 600 g krojony szt. 30
9 Chleb słonecznikowy 600 g krojony szt. 30
10 Kołacz wiejski ser + kruszonka 70-80g szt. 100
11 Kołacz ser-marmolada 70-80 g szt. 100
Wymagania wspólne dla wszystkich części:
a) Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe. Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych towarów.
b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.
c) Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, oznakowanie i termin przydatności do spożycia.
d) W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy lub z widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawcy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należytego Wykonawcy wynagrodzenia.
e) Dostawy produktów żywieniowych realizowane będą sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane faksem, telefonicznie lub e-mailem, określając asortyment i jego ilość. W ramach umowy produkty żywnościowe dostarczane będą pod adres Zamawiającego tj. ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W WOLI RADŁOWSKIEJ, WOLA RADŁOWSKA 67, 33-13 WAŁ RUDA
f) Podane ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów wymienione w załącznikach nr 3.1 do 3.8 - Opis przedmiotu zamówienia – formularz asortymentowo-cenowy są przybliżone i mogą ulec zmniejszeniu w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego. Dostawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60 punktów
2. Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia 40 punktów
Razem 100 punktów
2) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena:
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia: (Pg):
• Zaoferowanie – do 3 dni roboczych – 0 pkt.
• Zaoferowanie – do 2 dni roboczych – 20 pkt.
• Zaoferowanie – do 1 dni roboczego – 40 pkt.
Zamawiający informuje, iż maksymalny termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia wynosi 3 dni.
Termin liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Przez dni robocze należy rozmieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. +
c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pg, gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium termin realizacji zamówienia
3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od momentu złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – Warzywa i owoce - obejmuje dostawę asortymentu szczegółowo opisanego w Formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym załącznik nr 3.5 do SWZ
1 Ananas żółty szt. 150
2 Arbuz kg 20
3 Awokado szt. 120
4 Banany (średnie) gat. I kg 300
5 Borówka amerykańska kg 10
6 Botwinka szt. 10
7 Brokuły szt. 70
8 Brzoskiwie kg 30
9 Burak czerwony kg 50
10 Cebula kg 150
11 Cukinia kg 5
12 Cebula czerwona kg 5
13 Cytryna kg 5
14 Czereśnia kg 10
15 Czosnek polski główka szt. 30
16 Dynia piżmowa kg 10
17 Fasola biała drobna kg 10
18 Granat szt. 5
19 Groch łuskany połówki kg 10
20 Gruszka gat. I (nie mniej niż 200g szt.) kg 80
21 Imbir świeży korzeń kg 0,5
22 Jabłka konsumpcyjne kg 400
23 Kalafior szt. 30
24 Kapusta biała kg 50
25 Kapusta biała młoda szt. 10
26 Kapusta kwaszona z marchewką kg 110
27 Kapusta czerwona kg 60
28 Kiełki różnego rodzaju, kraj pochodzenia Polska 200 g szt. 10
29 Kapusta pekińska szt. 80
30 Koper pęczek szt. 20
31 Kiwi kl. I kg 50
32 Malina, 200 g szt. 10
33 Mandarynka kl. I kg 20
34 Marchew kg 60
35 Melon żółty kg 120
36 Natka pietruszki pęczek szt. 50
37 Nektarynka gat I ( nie mniej niż 100g szt) kg 20
38 Ogórek gruntowy (czerwiec, wrzesień) kg 20
39 Ogórek kwaszony op. 3 kg szt. 100
40 Ogórek świeży szklarniowy kg 120
41 Papryka świeża czerwona gat. I kg 50
42 Papryka świeża żółta gat. I kg 30
43 Pieczarka świeża kg 70
44 Pomidory malinowe gat. I kg 120
45 Pomidory koktajlowe (cherry) kg 10
46 Pomarańcze kg 150
47 Pieruszka korzeń kg 5
48 Por długi sałatkowy szt. 50
49 Rabarbar świeży kg 5
50 Rzodkiewka pęczek szt. 50
51 Sałata lodowa szt. 80
52 Sałata zielona (główka) szt. 40
53 Seler świeży kg 50
54 Szczypior - pęczek szt. 20
55 Śliwka deserowa ( nie mniej niż 80g) kg 20
56 Truskawka gat. I (VI) kg 30
57 Winogrona białe kg 10
58 Winogrona czerwone kg 10
59 Ziemniak jadalny odmiana biała kg 2700
60 Ziemniaki młode (sezon wiosenny V-VI) kg 300
Wymagania wspólne dla wszystkich części:
a) Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe. Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych towarów.
b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.
c) Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, oznakowanie i termin przydatności do spożycia.
d) W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy lub z widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawcy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należytego Wykonawcy wynagrodzenia.
e) Dostawy produktów żywieniowych realizowane będą sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane faksem, telefonicznie lub e-mailem, określając asortyment i jego ilość. W ramach umowy produkty żywnościowe dostarczane będą pod adres Zamawiającego tj. ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W WOLI RADŁOWSKIEJ, WOLA RADŁOWSKA 67, 33-13 WAŁ RUDA
f) Podane ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów wymienione w załącznikach nr 3.1 do 3.8 - Opis przedmiotu zamówienia – formularz asortymentowo-cenowy są przybliżone i mogą ulec zmniejszeniu w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego. Dostawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60 punktów
2. Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia 40 punktów
Razem 100 punktów
2) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena:
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia: (Pg):
• Zaoferowanie – do 3 dni roboczych – 0 pkt.
• Zaoferowanie – do 2 dni roboczych – 20 pkt.
• Zaoferowanie – do 1 dni roboczego – 40 pkt.
Zamawiający informuje, iż maksymalny termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia wynosi 3 dni.
Termin liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Przez dni robocze należy rozmieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. +
c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pg, gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium termin realizacji zamówienia
3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od momentu złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI – Różne artykuły spożywcze - obejmuje dostawę asortymentu szczegółowo opisanego w Formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym załącznik nr 3.6 do SWZ
Budyń 35g różne smaki bez cukru szt. 60
Biszkopty mamut 150g szt 100
Biszkopty lady fingers 150g szt 50
Ananas w syropie, nie mniej niż 500 g szt 15
Brzoskwinia w syropie, nie mniej niż 800g szt 5
Bułka tarta 500 g szt 100
Chrupki kukurydziane100g szt 100
Chrzan polonaise w słoiku 180 g szt. 20
Cukier kryształ 1kg kg 350
Cukier puder 400g szt. 10
Cukier waniliowy nie mniej niż 30g szt. 20
Przyprawa Cynamon 20 g szt 3
Czekolada różne smaki 100g szt 150
Czosnek granulowany nie mniej niż 28g szt. 5
Dżem niskosłodzony 280 g różne rodzaje szt 100
Filet z makreli w pomidorach, nie mniej niż 170 g szt. 40
Groszek ptysiowy, 125g szt. 35
Galaretka 71g różne smaki szt. 150
Herbata czarna, Lipton 100 torebek szt 40
Herbata owocowe, różne smaki, co najmniej 20 torebek szt 40
Herbatniki szkolne 50 g szt 100
Jabłka prażone, nie mniej niż 800 g szt 50
Jabłko suszone 20g szt. 100
Kakao DecoMoreno150g szt. 10
Kasza jęczmienna pęczak 1kg szt 40
Kasza jęczmienna perłowa 1kg szt. 40
Kasza bulgur 300 g szt 5
Kasza jaglana 400g szt. 10
Kasza kuskus 400g szt. 10
Kasza manna 1 kg kg 20
Kawa inka 150 g szt. 5
Ketchup pudliszki - łagodny,do którego zużyto nie mniej niż 120g pomidorów na 100 g gotowego produktu szt. 30
Kisiel owocowy 77g b/szt.barw. szt. 150
Powidło śliwkowe 300 g szt 20
Koncentrat barszczu czerwonego krakus butelka 300 ml pasteryzowany (b/szt.barw;b/dod.glut.sodu; b/kon;) szt. 120
Koncentrat pomiodorowy pudliszki ze swieżych pomidorów 30% 200 g słoik różne szt 50
Kukurydza konserwowa (nie mniej niż 400g) szt. 20
Przyprawa liśc laurowy 5-6 g szt 5
Majonez kielecki (nie mniej niż 500 ml) szt. 20
Makaron czaniecki różne rodzaje 250 g szt 230
Makaron różne rodzaje lubella 500 g szt 250
Mąka pszenna, typ 500, 1kg kg 250
Mąka krupczatka 1kg kg 5
Mąka ziemniaczana 0,5 kg kg 35
Miód spadziowy 1 l prawdziwy szt 5
Musztarda z gorczycy (nie mniej niż 280g) szt 5
Musztarda łagodna 290g szt. 7
Ocet jabłkowy (nie mniej niż 250ml) szt. 5
Olej rzepakowy kujawski z pierwszego tłoczenia 1l szt. 230
Papryka konserwowa cięta 500 g szt 5
Pomidor puszka 400 g krojone bez skórki szt. 15
Pieprz czarny mielony 20 g szt. 30
Płatki Lubella różne rodzaje 500 g szt 80
Płatki kukurydziane Corn Flakes 1kg szt. 30
Płatki owsiane górskie 500g szt 10
Przecier z ogórków kwaszonych nie mniej niż 300 g szt. 25
Przyprawa bazylia (nie mniej niż 10g) szt. 5
Przyprawa gałka muszkatałowa 10 g szt. 2
Przyprawa kminek cały 15 g szt 20
Przyprawa kminek mielony 15 g szt 20
Przyprawa kurkuma mielona 20 g szt 15
Przyprawa liść lubczyku 10 g szt 40
Przyprawa oregano (nie mniej niż 10g) szt. 35
Przyprawa papryka mielona słodka (nie mniej niż 20 g) szt 20
Proszek do pieczenia 15 g szt 20
Przyprawa tymianek 10 g szt 30
Przyprawa rozmaryn 15 g szt 5
Przyprawa wegeta natur 150 g szt. 20
Przyprawa sos sałatkowy, różne rodzaje (nie mniej niż 9g) szt. 150
Przyprawa zioła prowansalskie 10 g szt 30
Sos sojowy kikkoman 150 ml szt. 50
Ryż biały 1 kg kg 70
Ryż brązowy 1 kg kg 5
Ryż paraboliczny 400 g szt. 10
Mus owocowy 100 g rózne smaki szt 500
Soda oczyszczona, nie mniej niż 80g szt. 5
Sok kubus na bazie marchwi i owoców niegazowany 400 ml różne smaki szt 250
Syrop owocowy, różne rodzaje, nie mniej niż 500 ml szt. 25
Sok owocowy 200ml o zawartości cukru nie więcej niż10g na 100ml szt. 200
Sos do spaghetti Boloński nie mniej niż 550g (b/szt.barw; b/dod.glut.sodu; b/kon;) szt. 30
Sól morska 1 kg kg 5
Sól o obniżonej zawartości sodu 1kg kg 30
Wafle ryżowe o obniżonej zawartości soli szt. 70
wafle tortowe 150 g kwadratowe szt 20
Woda mineralna niegazowana poj. 0,5 l o obniżonej zawartości sodu szt 1200
Woda mineralna niegazowana poj. 1,5 l o obniżonej zawartości sodu szt 600
Przyprawa Ziele angielskie 15 g szt 5
Żurek butelka 470 ml szt. 40
Mąka orkiszowa 1 kg szt. 70
Makaron pełnoziarnisty 400 g szt. 100
Płatki do mleka orzech, miód 250 g szt. 60
Ziarna dyni 100 g szt. 20
Masło orzechowe 500 g szt. 20
Ciecierzyca w puszce 250 g szt. 40
Wymagania wspólne dla wszystkich części:
a) Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe. Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych towarów.
b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.
c) Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, oznakowanie i termin przydatności do spożycia.
d) W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy lub z widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawcy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należytego Wykonawcy wynagrodzenia.
e) Dostawy produktów żywieniowych realizowane będą sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane faksem, telefonicznie lub e-mailem, określając asortyment i jego ilość. W ramach umowy produkty żywnościowe dostarczane będą pod adres Zamawiającego tj. ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W WOLI RADŁOWSKIEJ, WOLA RADŁOWSKA 67, 33-13 WAŁ RUDA
f) Podane ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów wymienione w załącznikach nr 3.1 do 3.8 - Opis przedmiotu zamówienia – formularz asortymentowo-cenowy są przybliżone i mogą ulec zmniejszeniu w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego. Dostawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60 punktów
2. Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia 40 punktów
Razem 100 punktów
2) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena:
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia: (Pg):
• Zaoferowanie – do 3 dni roboczych – 0 pkt.
• Zaoferowanie – do 2 dni roboczych – 20 pkt.
• Zaoferowanie – do 1 dni roboczego – 40 pkt.
Zamawiający informuje, iż maksymalny termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia wynosi 3 dni.
Termin liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Przez dni robocze należy rozmieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. +
c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pg, gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium termin realizacji zamówienia
3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od momentu złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VII – Wyroby garmażeryjne – dania gotowe - obejmuje dostawę asortymentu szczegółowo opisanego w Formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym załącznik nr 3.7 do SWZ
1 Pierogi z kapustą białą i pieczarkami klejone ręcznie świeże kg 40
2 Pierogi z truskawkami klejone ręcznie świeże kg 110
3 Pierogi z jagodami klejone ręcznie świeże kg 30
4 Pierogi z mięsem klejone ręcznie świeże kg 20
5 Pierogi z serem białym,klejone ręcznie świeże kg 150
6 Uszka z mięsem ręcznie klejone, świeże kg 50
7 Pierogi leniwe,klejone ręcznie świeże kg 40
8 Pierogi ruskie,klejone ręcznie świeże kg 120
9 Krokiet z kapustą białą świeży i pieczarkami świeże kg 30
10 Gołąbki z mięsem i ryżem świeże kg 60
11 Kluski sląskie, klejone ręcznie świeże kg 40
12 Knedle z truskawkami świeże kg 30
13 Knedle ze śliwkami świeże kg 15
Wymagania wspólne dla wszystkich części:
a) Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe. Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych towarów.
b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.
c) Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, oznakowanie i termin przydatności do spożycia.
d) W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy lub z widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawcy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należytego Wykonawcy wynagrodzenia.
e) Dostawy produktów żywieniowych realizowane będą sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane faksem, telefonicznie lub e-mailem, określając asortyment i jego ilość. W ramach umowy produkty żywnościowe dostarczane będą pod adres Zamawiającego tj. ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W WOLI RADŁOWSKIEJ, WOLA RADŁOWSKA 67, 33-13 WAŁ RUDA
f) Podane ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów wymienione w załącznikach nr 3.1 do 3.8 - Opis przedmiotu zamówienia – formularz asortymentowo-cenowy są przybliżone i mogą ulec zmniejszeniu w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego. Dostawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60 punktów
2. Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia 40 punktów
Razem 100 punktów
2) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena:
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia: (Pg):
• Zaoferowanie – do 3 dni roboczych – 0 pkt.
• Zaoferowanie – do 2 dni roboczych – 20 pkt.
• Zaoferowanie – do 1 dni roboczego – 40 pkt.
Zamawiający informuje, iż maksymalny termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia wynosi 3 dni.
Termin liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Przez dni robocze należy rozmieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. +
c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pg, gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium termin realizacji zamówienia
3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od momentu złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIII – Jaja - obejmuje dostawę asortymentu szczegółowo opisanego w Formularzu asortymentowo cenowym, stanowiącym załącznik nr 3.8 do SWZ
1 Jaja świeże kl.XL szt. 3850
Wymagania wspólne dla wszystkich części:
a) Wykonawca ponosi koszty dostawy produktów żywnościowych oraz koszty wymiany produktów uznanych za wadliwe. Transport produktów żywnościowych musi odbywać się ubezpieczonym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu w szczególności z zapewnieniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, rozdzielności transportowanych towarów.
b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru pierwszej jakości z obowiązującym terminem ważności.
c) Produkty żywnościowe powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego, m.in. odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, oznakowanie i termin przydatności do spożycia.
d) W przypadku dostarczenia towaru z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, liczonym od dnia dostawy lub z widocznymi śladami uszkodzeń mechanicznych (wgniecenia, pęknięcia, złamania itp.), Zamawiający żąda natychmiastowej wymiany tego towaru na wolny od wad, pod rygorem zastosowania zakupu interwencyjnego. Zakup interwencyjny rozumie się jako zakup pełnowartościowego towaru od innego dostawcy, na wyłączny koszt Wykonawcy. Koszty zakupionych w ramach zakupu interwencyjnego towarów zostaną potrącone z należytego Wykonawcy wynagrodzenia.
e) Dostawy produktów żywieniowych realizowane będą sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego. Zamówienia mogą być składane faksem, telefonicznie lub e-mailem, określając asortyment i jego ilość. W ramach umowy produkty żywnościowe dostarczane będą pod adres Zamawiającego tj. ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W WOLI RADŁOWSKIEJ, WOLA RADŁOWSKA 67, 33-13 WAŁ RUDA
f) Podane ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów wymienione w załącznikach nr 3.1 do 3.8 - Opis przedmiotu zamówienia – formularz asortymentowo-cenowy są przybliżone i mogą ulec zmniejszeniu w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego. Dostawca, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60 punktów
2. Termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia 40 punktów
Razem 100 punktów
2) Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert w kryterium cena:
Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
Gdzie: Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia: (Pg):
• Zaoferowanie – do 3 dni roboczych – 0 pkt.
• Zaoferowanie – do 2 dni roboczych – 20 pkt.
• Zaoferowanie – do 1 dni roboczego – 40 pkt.
Zamawiający informuje, iż maksymalny termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia wynosi 3 dni.
Termin liczony będzie od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Przez dni robocze należy rozmieć dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. +
c) Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:
Lp = Pc + Pg, gdzie:
Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę
Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium termin realizacji zamówienia
3) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy od momentu złożenia zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi
Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
e) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
(którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenia na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji
ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej i zawodowej, umożliwiających mu prawidłową realizację przedmiotu zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
• W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.