BZP: Sukcesywna dostawa gazu płynnego propan do celów grzewczych dla Szkoły Podstawowej w Gębicach w 2026 roku
01.12.2025
2025/BZP 00566978/01
Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa gazu płynnego propan do celów grzewczych dla Szkoły Podstawowej w Gębicach w 2026 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340396747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 1A
1.5.2.) Miejscowość: Mogilno
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@mogilno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zosip.bip.net.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Obsługa placówek oświatowych na terenie Gminy Mogilno
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa gazu płynnego propan do celów grzewczych dla Szkoły Podstawowej w Gębicach w 2026 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10fb49a3-0548-432a-bc6a-927c0cebb00a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00566978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031430/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa gazu płynnego propan do celów grzewczych dla Szkoły Podstawowej w Gębicach w 2026 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zosip_mogilno3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu,w
tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie,wymiana
informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z
uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej zdefiniowanych w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art.125 ust.1
p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego
zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w
szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. 3. Zawiadomienia, oświadczenia,wnioski lub
informacje Wykonawcy przekazują: 1) drogą elektroniczną: oswiata@mogilno.pl
2)poprzez Platformę, dostępną pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/zosip_mogilno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z
art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z
Platformy:1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza
niż 512 KB/S, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GBRam,
procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows7,Mac
Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa,w
przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) włączona obsługa JavaScript, 5)zainstalowany
program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) oznaczenie czasu odbioru
danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Instytutu Miar,7)ofertę, a także
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z
postępowania składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia4 maja
2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Zamawiający – Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie, ul. Narutowicza 1A, 88-300 Mogilno, tel. tel. 52
315 2769, reprezentowany przez Dyrektora Zespołu Obsługi Szkół i Przedszkoli w Mogilnie;2) administrator wyznaczył Inspektora
Danych Osobowych pod adresem e-mail: arnold.partner@gmail.com 3) Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana
danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisanych ustawy P.Z.P.,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z
tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać
Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz
nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO
prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu
trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania,w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa
w art.20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO;10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOSIP.261.14.2025.AB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa gazu płynnego propan do Szkoły Podstawowej
w Gębicach
2. Wymagania organizacyjne: Dostawa przedmiotu zamówienia odbywała się będzie sukcesywnie w postaci jednostkowych dostaw.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dniach i godzinach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 15.00
4. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa w Gębicach, Marcinkowo 72, 88-330 Gębice
5. Zamawiający oświadcza, że dostarczony przez dostawcę gaz propan stosował będzie wyłącznie do celów grzewczych.
6. Dostawa obejmować będzie łącznie ok. 56.000 litrów gazu płynnego propan, który odpowiada wymaganiom jakościowych Polskich Norm PN-82/C-96000
7. Wielkości podane powyżej są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całego zakresu zamówienia z uwagi na faktyczne zużycie oraz możliwość dokonania zmian ilościowych stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Z tytułu zmniejszonej ilości dostawy gazu nie przysługuje Wykonawcy wynagrodzenie ani żadne roszczenie cywilno-prawne.
Gaz płynny propan będący przedmiotem zamówienia musi odpowiadać Polskim Normom: PN-82/C-96000 lub aktualnie obowiązującym. Każda partia dostawy gazu musi posiadać aktualne świadectwo jakości.
8. Ilość i pojemności zbiorników na gaz:
- 2 zbiorniki o pojemności 4850 L każdy
9. Kody CPV:
09122100-1 – propan
10. Wymagania stawiane Wykonawcy:
10.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z wymogami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
10.2. Wykonawca dostarczał będzie na własny koszt przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 za pomocą autocystern wyposażonych w pompy z zalegalizowanymi licznikami przepływu,
w legalizowany przepływomierz gazu, pompę ssąco – tłoczącą, wąż elastyczny do tankowania o długości umożliwiającej swobodne przepompowanie gazu do zbiornika
10.3. Stwierdzenie wykonania jednostkowej dostawy przedmiotu umowy odbywać się będzie bezpośrednio po jego dostawie na podstawie faktycznego wg licznika, dokumentu potwierdzającego dostarczoną ilość przedmiotu umowy podpisanego przez obie strony. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do każdej dostawy świadectwo jakości gazu płynnego do celów grzewczych.
10.4. Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zobowiązany jest posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716)
10.5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości dostaw przedmiotu zamówienia bez względu na okoliczności.
10.6. W zakresie zapisów art. 100 ustawy Pzp, tj. uwzględnienia w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, Zamawiający informuje, iż charakter przedmiotu zamówienia nie obliguje go do stosowania przepisów zawartych w w/w artykule.
10.7. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych
z realizacją zamówienia.
11. Wymagana jest należyta staranności przy realizacji zobowiązań umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09122100-1 - Propan
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert nastąpi na podstawie wymienionych kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji paliw (wymagana na podstawie art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.