BZP: Zakup i dostawa używanej koparko- ładowarki
04.12.2025
2025/BZP 00577921/01
Gmina Narewka
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa używanej koparko- ładowarki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Narewka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659562
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Białowieska 1
1.5.2.) Miejscowość: Narewka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-220
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 85 6829880
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@narewka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.narewka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa używanej koparko- ładowarki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18a58157-1453-471a-b3a2-b90d78112f5c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00577921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00006509/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa używanej koparko- ładowarki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://narewka.ezamawiajacy.pl/pn/NAREWKA/demand/252865/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://narewka.ezamawiajacy.pl/pn/NAREWKA/demand/252865/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy pod adresem https://narewka.ezamawiajacy.pl zwanej dalej Platformą. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej wymienionej w Dziale I Rozdział 1 SWZ. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w Dziale III Rozdział 1 niniejszej SWZ. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią ww. Instrukcji przed złożeniem oferty. Składając ofertę Wykonawca akceptuje treść ww. Instrukcji. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://narewka.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_action=publicFilesList&folder=002c&clientName=NAREWKA&MP_module=main
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.16.2025.DK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 220000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa używanej koparko- ładowarki
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa używanej, sprawnej technicznie i gotowej do pracy wraz ze sprawnymi składnikami sprzętu koparko-ładowarki w ramach zadania inwestycyjnego ujętego w budżecie Gminy Narewka pod nazwą „Zakup pojazdów, maszyn i urządzeń komunalnych”
2. Wymagane parametry koparko-ładowarki:
1) rok produkcji nie wcześniej niż 2019 rok
2) przebieg nie więcej niż 6500 mth
3) moc silnika min. 65 kW
4) min. 4 łyżki tylne (1 skarpówka o szer. min. 150 cm, 2 łyżki o szer. min 60, 1 łyżka o szer. min. 90 cm)
5) łyżka przednia z łapami do palet
6) szybkozłącze hydrauliczne na tylnym ramieniu
7) oświetlenie robocze przednie (min. 4 szt.) i tylne (min. 6 szt.)
8) oświetlenie ostrzegawcze
9) osprzęt sterowany za pomocą joysticka
10) hydrauliczne podpinanie tylnej łyżki
11) pojazd sprawny technicznie, zdatny do eksploatacji
3. Wykonawca zapewni transport koparko- ładowarki za pomocą własnych środków transportu lub będących w jego dyspozycji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami o ruchu drogowym. Wykonawca odpowiada za warunki oraz bezpieczeństwo dostarczenia przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
43261000-0 - Koparki mechaniczne
43261100-1 - Ładowarki mechaniczne