BZP: Dostawa sprzętu medycznego dla Pracowni Endoskopowej – Myjnia endoskopowa podwójna
10.12.2025
2025/BZP 00590582/01
Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu medycznego dla Pracowni Endoskopowej – Myjnia endoskopowa podwójna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.4.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.4.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00590582
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-12-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00579790
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.8. Zamówienie obejmuje opcje Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji:
1. Rodzaj i maksymalna wartość opcji:
Opcję stanowi możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego (tj. w ramach umowy podstawowej) i na warunkach umowy o dodatkowy zakres za dodatkowym wynagrodzeniem z zastrzeżeniem, że zakres opcji dotyczy jednej myjni endoskopowej podwójnej (1 komplet), o którym mowa w zamówieniu podstawowym, a cena jednostkowa dla zamówienia realizowanego w ramach opcji będzie taka sama jak cena jednostkowa określona dla zamówienia podstawowego.
2. Okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku, gdy zachodzi konieczność zlecenia Wykonawcy dalszego wykonania dostawy objętej przedmiotem umowy na warunkach wskazanych w umowie i Zamawiający będzie w posiadaniu środków pozwalających na sfinansowanie zamówienia realizowanego na zasadach opcji. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego, złożone Wykonawcy w formie pisemnej
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Po zmianie:
Zmiany postanowień umowy zostały przewidziane w paragrafie 11 projektowanych postanowień umowy:
paragraf 11:
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany wprowadza się w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności, za wyjątkiem tych wskazanych w umowie jako niewymagające zawarcia aneksu.
2. Dopuszcza się zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano
wyboru Wykonawcy w zakresie sposobu wykonania Przedmiotu Umowy poprzez dostarczenie odmiennych towarów - w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonych w pkt 1) - 2) poniżej:
1) w przypadku zmian przepisów prawnych wchodzących w życie po dacie zawarcia Umowy, które powodują konieczność zmian właściwości dostarczanych rzeczy z zastrzeżeniem, że dopuszcza się zastosowanie odmiennych rozwiązań w zakresie niezbędnym dla dostosowania do zmian przepisów prawnych;
2) w przypadku niedostępności na rynku którejkolwiek z rzeczy stanowiących przedmiot umowy określony w § 1 ust. 1, spowodowanej wstrzymaniem produkcji lub dostaw, zaprzestaniem produkcji lub dostaw lub wycofaniem z rynku tych rzeczy, która miała miejsce po złożeniu oferty, z zastrzeżeniem, że dopuszcza się dostawę innych niż zaoferowane rzeczy wyłącznie, jeżeli spełniają one wymagania określone w OPZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-12-15 10:00
Po zmianie:
2025-12-16 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-12-15 11:00
Po zmianie:
2025-12-16 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2026-01-13
Po zmianie:
2026-01-14