BZP: Zakup i dostawa pojazdu ciężarowego typu kontener z windą
10.12.2025
2025/BZP 00590806/01
Eco Sopot Sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa pojazdu ciężarowego typu kontener z windą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Eco Sopot Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522447168
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 723a
1.5.2.) Miejscowość: Sopot
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-853
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ecosopot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ecosopot.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa pojazdu ciężarowego typu kontener z windą
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66e1acf2-b9ca-445a-bfa5-04a099654294
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00590806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66e1acf2-b9ca-445a-bfa5-04a0996542943.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi, przekazywanie wniosków, wezwań i zawiadomień.
Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W
szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy
e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@ecosopot.pl (nie
dotyczy składania ofert)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Sposób założenia konta wykonawcy, komunikacji, złożenia oferty (zmiana, wycofanie oferty) oraz pozostałych funkcjonalności
opisany został w Regulaminie i Instrukcjach Platformy e-Zamówienia:
a) https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/
b) https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/
c) https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
d) https://ezamowienia.gov.pl/pl/category/aktualnosci/
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest Eco Sopot Sp. z o. o. al. Niepodległości 723a
81-853 Sopot, tel. 58/551-38-27, email bok@ecosopot.pl. Inspektor Ochrony Danych Osobowych: e-mail iod@ecosopot.pl tel.
58/551-38-27. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania i wyborem
najkorzystniejszej oferty. Zamawiający dla zamówień o wartości określonej w art. 2 ustawy Pzp ma obowiązek przeprowadzenia
postępowania na podstawie i zasadach wynikających z ustawy Pzp. Zamawiający obowiązany jest również do weryfikacji czy
Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu oraz czy spełniają warunki udziału. Podstawę przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit c)
RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze), podstawą przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy może być również realizacja prawnie uzasadnionych interesów Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f)
RODO), przy czym tym uzasadnionym interesem jest ewentualne dochodzenie lub ochrona praw Zamawiającego. Dane osobowe
mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami danych osobowych mogą być:
1) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. W
związku z jawnością postępowania nie można wykluczyć, iż dane osobowe mogą być przekazywane do państw z poza EOG. Co do
zasady postępowanie jest jawne, a Zamawiający ogranicza jednakże dostęp do informacji związanych z postępowaniem w
przypadkach szczególnych, zgodnie z art. 18 ustawy Pzp 2) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Nie można wykluczyć, iż
dane osobowe mogą być przekazywane do państw z poza EOG w związku z udzieleniem informacji publicznej. Zamawiający
ogranicza jednakże dostęp do informacji publicznej wyłącznie w przypadkach określonych w art. 5 ustawy o dostępie do informacji
publicznej 3) podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie odrębnych przepisów prawa w szczególności
organy i instytucje państwowe 4) podmioty, którym Administrator Danych Osobowych na podstawie stosownych umów powierzenia
przetwarzania danych osobowych zleca wykonanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych lub możliwość
zapoznania z danymi osobowymi (podmiot przetwarzający – procesor) 5) Miasto Sopot (będące 100% udziałowcem Administratora)
oraz jego jednostki organizacyjne. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
prowadzenia postępowania a następnie ewentualnego trwania umowy, w przypadku jej zawarcia. W przypadku wyboru oferty
Wykonawcy otrzyma on dodatkową klauzulę informacyjną. W zakresie, w jakim dane osobowe są przetwarzane na podstawie
uzasadnionego interesu Administratora będą one przetwarzane do czasu przedawnienia praw albo obowiązków lub prawomocnego
zakończenia właściwego postępowania i wykonania wydanych w jego toku orzeczeń, decyzji, postanowień właściwych sądów lub
organów – w zależności od tego, co nastąpi później. Obowiązek podania przez danych osobowych jest wymogiem ustawowym
związanym z udziałem w postępowaniu, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. W odniesieniu do
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Osoba, której dane dotyczą, posiada prawo 1)
dostępu do swoich danych osobowych - podstawie art. 15 RODO 2) do sprostowania swoich danych osobowych na podstawie art.
16 RODO 3) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO 4) do wniesienia
skargi do Prezesa UZP 5) do usunięcia danych osobowych na podstawie art. 17 RODO oraz do wniesienia sprzeciwu na podstawie
art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojazdu ciężarowego typu kontener z windą wyposażonego zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi szczegółowo w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem dostawę, na koszt, ryzyko i odpowiedzialność wykonawcy. Miejscem dostawy będzie siedziba Zamawiającego zlokalizowana pod adresem Al. Niepodległości 723a, 81-853 Sopot.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34142100-5 - Pojazdy ciężarowe z ruchomą platformą
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące zdolności technicznej lub zawodowejo udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie zamówienie dotyczące dostawy co najmniej jednego pojazdu ciężarowego
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została wstępnie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
a) oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ
b) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania złożonym wraz z ofertą – załącznik nr 8 do SWZ
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została wstępnie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
a) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej - wykaz zamówień dotyczących dostawy co najmniej jednego pojazdu ciężarowego, wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ
b) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania złożonym wraz z ofertą – załącznik nr 8 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy występujący wspólnie:1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, informacja o podmiocie wspólnym winna być załączona do oferty – załącznik nr 5 do SWZ, z w/w oświadczenia powinno wynikać, które zakresy zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponosić będą solidarnie odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania wynikającego z przedmiotu udzielonego zamówienia
3) warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany) zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje te usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane
4) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
6) pełnomocnictwo winno być załączone do oferty
7) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem
8) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 8.1 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
9) jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Poza przypadkami określonymi w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany postanowień niniejszej Umowy są dopuszczalne w zakresie:1) w przypadku zmian przepisów prawa, których treść oddziałuje pośrednio lub bezpośrednio na postanowienia niniejszej Umowy poprzez dostosowanie treści umowy do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa,
2) zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
3) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania niniejszej Umowy - proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
4) zmianę umówionego terminu wykonania niniejszej Umowy w następujących przypadkach:
a) z powodu wystąpienia uzasadnionych dodatkowych okoliczności, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem niniejszej Umowy,
b) z powodu okoliczności siły wyższej.
2. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na w/w zmiany niniejszej Umowy, strony winny poinformować niezwłocznie na piśmie.