BZP: Sukcesywne dostawy oleju opalowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Srebrnej Górze
11.12.2025
2025/BZP 00592547/01
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SREBRNEJ GÓRZE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju opalowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Srebrnej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W SREBRNEJ GÓRZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000869413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 62
1.5.2.) Miejscowość: Srebrna Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-120
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672611465
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpssg@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dps-srebrnagora.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy oleju opalowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Srebrnej Górze
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c094d53-9d48-4a83-a80b-21a01e3fd869
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00592547
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00104216/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oleju opałowego lekkiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c094d53-9d48-4a83-a80b-21a01e3fd8693.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c094d53-9d48-4a83-a80b-21a01e3fd869
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, obejmującą całość przedmiotu zamówienia. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w postaci elektronicznej, w formatach określonych w przepisach wydanych na podstawie art.18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2024.1557 t.j.).
b) Dokumenty i oświadczenia składane przez Wykonawcę powinny być w języku polskim.
W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, Wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.
c) Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia.
d) Oferta powinna być:
a) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.
b)podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
e) Wykonawca powinien pobrać „Formularz ofertowy”, zapisać go na dysku komputera użytkownika, uzupełnić pozostałymi danymi wymaganymi przez Zamawiającego i ponownie zapisać na dysku komputera użytkownika oraz podpisać w odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego.
Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte zostały w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dom Pomocy Społecznej w Srebrnej Górze na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Srebrnej Górze z siedzibą w Srebrna Góra 62, 62-120 Wapno reprezentowany przez Dyrektora.
2. W DPS został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym kontakt możliwy jest przez adres e-mail: iod@huspremium.pl
3. Dom Pomocy Społecznej przetwarza i będzie przetwarzała Państwa dane osobowe:
a. w celu realizacji dostaw, usług lub robót budowlanych.
4. Podanie danych jest niezbędne do realizacji postepowania wynikającego z ustawy- Prawo Zamówień Publicznych.
5. Dom Pomocy Społecznej przetwarza i będzie przetwarzał Państwa dane osobowe przez czas trwania postepowania wynikającego z ustawy – Prawo Zamówień Publicznych prowadzących do podpisania umowy, a dalej w wybranym oferentem przez czas wykonania umowy czy realizacji usługi, a także przez czas, w którym Dom Pomocy Społecznej jest obowiązany do przechowywania dokumentów przychodu i rozchodu (tj. do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, przy czym zobowiązanie podatkowe przedawnia się w terminie 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku (art. 86 § 1 w zw. z art. 70 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa, tj. Dz.U. z 2023r. poz.2383, 2760, z 2024 r. poz. 879). Dla oferentów biorących udział w postepowaniach wynikających z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz oferentów biorących udział w „Zapytaniach o cenę” wynikających z wewnętrznych regulaminów zamówień do wartości progowych oferty a w nich dane osobowe będą przetwarzane przez okres 4 lat od udzielenia zamówienia.
6. Odbiorcami, którym Państwa dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione przez DPS mogą zostać: banki, kancelarie prawne, firmy informatyczne działające na zlecenie DPS oraz organy nadzoru DPS.
7. Administrator informuje, że posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia (prawo do bycia zapomnianym), ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8. Gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych, mają Państwo prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Dom Pomocy Społecznej nie przekazuje i nie będzie przekazywał Państwa danych do odbiorców w państwach trzecich lub do organizacji międzynarodowych.
10. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem zgodnie z obowiązującymi przepisami.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.OB.323.1.2025KB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Srebrnej Górze na okres grzewczy 2025/2026 w szacunkowej ilości - ok. 60.000 litrów
b) Dostawy będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami i ze złożonym zamówieniem przez Zamawiającego.
c) Realizacja zlecenia w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku w godz.700 do 1400.
d) Przedmiotem zamówienia jest olej opałowy lekki lub równoważny – zgodny z PN-C96024 pod warunkiem:
zawartość siarki w przedmiotowym paliwie nie może przekraczać 0,1%, pomimo, że norma dopuszcza 0,20%. Zawartość siarki określa Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 1 grudnia 2016r. (Dz.U.2016 poz.2008) w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane oleje opałowe,
gęstość w temperaturze + 150 C
e) W celu potwierdzenia właściwej jakości oleju opałowego lekkiego, Wykonawca zobowiązany jest do każdej kolejnej dostawy załączyć świadectwo jakości lub odpowiednie orzeczenie laboratoryjne przedstawiające parametry dostarczonego oleju opałowego lekkiego. Wykonawca musi wskazać w ofercie nazwę producenta oferowanego oleju opałowego.
f) Zamawiający zastrzega sobie prawo, iż w okresie realizacji umowy może nie wykorzystać pełnej ilości zapotrzebowania określonego w SWZ.
g) Ilość ta uzależniona będzie od warunków atmosferycznych i zapotrzebowania na ciepłą wodę.
h) Niezrealizowanie oszacowanej ilości nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.