BZP: Dostawa oleju opałowego lekkiego do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Woli Ocieckiej, Wola Ociecka 114 w roku 2026 r.
11.12.2025
2025/BZP 00593350/01
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Woli Ocieckiej
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opałowego lekkiego do Publicznej Szkoły Podstawowej
im. Jana Pawła II w Woli Ocieckiej, Wola Ociecka 114 w roku 2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Woli Ocieckiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001136931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wola Ociecka
1.5.2.) Miejscowość: Ocieka
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-104
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spwolaociecka@ostrow.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolaociecka.szkola.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szkoła Podstawowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opałowego lekkiego do Publicznej Szkoły Podstawowej
im. Jana Pawła II w Woli Ocieckiej, Wola Ociecka 114 w roku 2026 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-734b0fdd-3879-4fcb-87d2-aab225d9f8d9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00593350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ostrow.ezamawiajacy.pl/pn/ostrow/demand/254433/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ostrow.ezamawiajacy.pl/pn/ostrow/demand/254433/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
https://ostrow.ezamawiajacy.pl/i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
Uwaga: Pytania wykonawców o wyjaśnienie treści SWZ nie muszą być składane z uwzględnieniem powyższych Rozporządzeń, ani nie muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Dostawa oleju opałowego lekkiego do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Woli Ocieckiej w ilości szacunkowej 32 000 litrów (łącznie) w roku kalendarzowym 2026.
Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową służącą do prawidłowego opracowania oferty. Faktyczne ilości przedmiotu zamówienia uzależnione będą od potrzeb Zamawiającego. Dostawy oleju odbywać się będzie sukcesywnie w 2025 r. Pojedyncza dostawa wynosić będzie od 2 000 do 8 000 litrów
2) Olej opałowy powinien spełniać parametry jakościowe lub równoważne nie gorsze niż:
• Wartość opałowa – min. 42,6 MJ/kg
• Zawartość siarki – max 0,10% m/m
• Zawartość wody max – 200mg/kg
• Gęstość w temperaturze 15˚ C max 845,0 kg/m3
• Temperatura zapłonu min. 55˚ C
• Lepkość w temperaturze 40˚ C max 4,50 mm2/s
• Temperatura płynięcia max - 20˚ C
• Skład frakcyjny–do 250˚C destyluje max 65%/V/V, do 350˚C destyluje min.85% /V/V
• Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej max – 0,3% m/m
• Pozostałość po spopieleniu, max – 0,01 m/m
Całkowita zawartość zanieczyszczeń max -24 mg/kg.
Dostarczana ilość oleju opałowego fakturowana będzie w temperaturze referencyjnej 15˚ C.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju. Do rozładunku oleju opałowego potrzebna jest pompa przy autocysternie.
Do każdej partii oleju opałowego musi być dołączone świadectwo jakości opału wystawione przez producenta.
Dostawy oleju będą się odbywały sukcesywnie w ciągu trwania umowy każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, określające ilość i miejsce dostawy
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu udział może wziąść wykonawca który posiada Aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie zustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.);
C. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli
Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność