BZP: Dostawa nowych worków na odpady komunalne
12.12.2025
2025/BZP 00597141/01
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Budownictwa "ZAWOJA" Sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa nowych worków na odpady komunalne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Budownictwa "ZAWOJA" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356517196
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zawoja
1.5.2.) Miejscowość: Zawoja
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-223
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 338775072
1.5.8.) Numer faksu: 338775072
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgkib@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pgkib.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka gminna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa nowych worków na odpady komunalne
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48f401bd-a903-4d8e-8500-9229bdbb0d92
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00597141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
HTTPS://PLATFORMAZAKUPOWA.PL/PN/PGKIB3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: HTTPS://PLATFORMAZAKUPOWA.PL/PN/PGKIB
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza
się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w ogólnie
dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt .
2. Informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż określone w pkt 1 powyżej przekazywane w postępowaniu, sporządza się w
postaci elektronicznej w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, lub jako
tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej za pośrednictwem platformy.
3. Adres internetowym platformy za pośrednictwem, której przekazuje się ofertę, oświadczenia i dokumenty:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgkib
4. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wczytania oferty na Platformę.
5. Zgodnie z art. 67 Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy1:
1) Stały dostęp do sieci Internet.
1 Podać informacje o jakich mowa w art. 67 Pzp na bazie danych otrzymanych od dostawcy usługi dotyczącej Platformy.
2) Dla sprawnego udziału na platformie przeznaczonego do elektronicznego składania ofert i elektronicznej komunikacji w
zamówieniach publicznych należy zainstalować jedną z przeglądarek internetowych Mozilla Firefox 13.0 i wyższą
(https://firefox.com), Google Chrome (https://google.com/chrome) lub Internet Explorer wersję 11.0 i wyższą (https://microsoft.com/).
3) Konieczne jest włączenie obsługi javascript i plików cookie w przeglądarce. Instrukcję w jaki sposób włączyć obsługę plików
cookie w przeglądarce internetowej można znaleźć pod adresem https://proebiz.com/pl/support. Możesz również wykonać test
przeglądarki, który znajduje się na stronie platformy.
4) Wykonawca ma możliwość dodać w środowisku oprogramowania do swoich wiadomości dokumenty elektroniczne (pliki). W
przypadku komunikacji niezaszyfrowanej całkowita maksymalna objętość danych wynosi 500 MB, dla komunikacji szyfrowanej 300
MB. Maksymalna wielkość oznacza całkowitą objętość danych wykonawcy w ramach prowadzonej operacji.
6. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym, wymaga wypełnienia formularza rejestracyjnego, w tym danych firmy, którą reprezentuje
Wykonawca, oraz danych osobowych, które służą do logowania się do systemu. Rejestracja jest związana z NIP bądź numerem
PESEL, dlatego danych wprowadzonych w polu NIP nie można potem zmienić. Dane dostępu Wykonawca otrzyma po dokonaniu
rejestracji. Po zalogowaniu się do systemu przy użyciu danych dostępowych można składać oferty, wnioski, potrzebne dokumenty i
komunikować się z Zamawiającym. Uwierzytelnienie użytkownika wykonawcy nie jest wymagane, a użytkownik może komunikować
się i licytować we wszystkich typach zamówień natychmiast po rejestracji.
7. Po prawidłowo dokonanej rejestracji zaloguj się do systemu Open Nexus za pomocą hasła. Aby złożyć ofertę wybierz Zamówienie
klikając w główną zakładkę ZAMÓWIENIA, a następnie wybierz Zamówienia publiczne.
8. Z listy publikowanych Zamówień, wybierz Zamówienie, w którym chcesz złożyć ofertę, klikając w jego wiersz
9. Jeśli termin składania ofert już się rozpoczął i jeszcze nie upłynął, możesz nacisnąć przycisk + Nowa oferta/wniosek.
10. Po kliknięciu na + Dodać dokumenty, system umożliwi dodanie nieograniczonej ilości załączników do Zamówienia
11. Po kontroli dołączonych dokumentów, wyślij/złóż ofertę przyciskiem Wysłać.
12. Po prawidłowym złożeniu oferty możesz stronę zamknąć. Na twój e-mail automatycznie zostanie wysłane powiadomienie o
złożeniu oferty. 13. Do już złożonej oferty nie ma możliwości wglądu
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA ZAWOJA/
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:
inspektor@cbi24.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku,
gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan
zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków do segregacji odpadów w ilości ok 370 tys. szt. Rodzaje oraz ilości poszczególnych worków określone zostały w pkt 1.2.1-1.2.7. Dodatkowo ze 180 tys. szt worków należy utworzyć pakiety zgodnie z pkt 1.2.8.
1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
1.2.1. Przezroczystych worków do segregacji odpadów z paskiem koloru żółtego o następujących parametrach:
a) Rodzaj materiału - LDPE
b) Parametry: pojemność 120 l, grubość 60 mikronów
c) Worki wykonane z folii przezroczystej, umożliwiającej ocenę zawartości worka
d) Zamawiający zastrzega sobie w możliwość bezpłatnej zmiany wzoru nadruku jednokrotnie w trakcie trwania umowy. Informacja o zmianie nadruku zostanie przekazania Wykonawcy na co najmniej 30 dni przed najbliższą dostawą.
e) Ilość worków ok. 160 000 szt.
f) Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakupionych worków
w granicach ±20%
g) Koszt sporządzenia matrycy oraz opracowanie projektu nadruku na worki leży po stronie Wykonawcy. Matryca musi być wykonana na podstawie danych określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie zatwierdzenie wzoru matrycy przedstawionej przez Wykonawcę w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wzoru do zatwierdzenia
h) Na worku nadruk koloru czarnego następującej treści:
GMINA ZAWOJA
TWORZYWA SZTUCZNE, METALE I OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE
1.2.2. Przezroczystych worków do segregacji odpadów z paskiem koloru niebieskiego o następujących parametrach:
a) Rodzaj materiału - LDPE
b) Parametry: pojemność 120 l, grubość 60 mikronów,
c) Worki wykonane z folii przezroczystej, umożliwiającej ocenę zawartości worka
d) Zamawiający zastrzega sobie w możliwość bezpłatnej zmiany wzoru nadruku jednokrotnie w trakcie trwania umowy. Informacja o zmianie nadruku zostanie przekazania Wykonawcy na co najmniej 30 dni przed najbliższą dostawą.
e) Ilość worków –ok 45000
f) Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakupionych worków
w granicach ±20%
g) Koszt sporządzenia matrycy oraz opracowanie projektu nadruku na worki leży po stronie Wykonawcy. Matryca musi być wykonana na podstawie danych określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie zatwierdzenie wzoru matrycy przedstawionej przez Wykonawcę w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wzoru do zatwierdzenia
h) Na worku nadruk koloru czarnego następującej treści:
GMINA ZAWOJA
PAPIER I TEKTURA
1.2.3. Przezroczystych worków do segregacji odpadów z paskiem koloru zielonego o następujących parametrach:
a) Rodzaj materiału - LDPE
b) Parametry: pojemność 60l, grubość 60 mikronów,
c) Worki wykonane z folii przezroczystej, umożliwiającej ocenę zawartości worka
d) Zamawiający zastrzega sobie w możliwość bezpłatnej zmiany wzoru nadruku jednokrotnie w trakcie trwania umowy. Informacja o zmianie nadruku zostanie przekazania Wykonawcy na co najmniej 30 dni przed najbliższą dostawą.
e) Ilość worków – ok 56 000 szt.
f) Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakupionych worków
w granicach ±20%
g) Koszt sporządzenia matrycy oraz opracowanie projektu nadruku na worki leży po stronie Wykonawcy. Matryca musi być wykonana na podstawie danych określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie zatwierdzenie wzoru matrycy przedstawionej przez Wykonawcę w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wzoru do zatwierdzenia
h) Na worku nadruk koloru czarnego o następującej treści:
GMINA ZAWOJA
SZKŁO
1.2.4.Przezroczystych worków do segregacji odpadów z paskiem koloru brązowego o następujących parametrach:
a) Rodzaj materiału - LDPE
b) Parametry: pojemność 60l, grubość 60 mikronów
c) Worki wykonane z folii przezroczystej, umożliwiającej ocenę zawartości worka
d) Zamawiający zastrzega sobie w możliwość bezpłatnej zmiany wzoru nadruku jednokrotnie w trakcie trwania umowy. Informacja o zmianie nadruku zostanie przekazania Wykonawcy na co najmniej 30 dni przed najbliższą dostawą.
e) Ilość worków – ok. 9 000 szt.
f) Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakupionych worków
w granicach ±20%
g) Koszt sporządzenia matrycy oraz opracowanie projektu nadruku na worki leży po stronie Wykonawcy. Matryca musi być wykonana na podstawie danych określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie zatwierdzenie wzoru matrycy przedstawionej przez Wykonawcę w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wzoru do zatwierdzenia
h) Na worku nadruk koloru czarnego o następującej treści:
GMINA ZAWOJA
BIOODPADY
1.2.5. Przezroczystych worków o następujących parametrach:
a) Rodzaj materiału - LDPE
b) Parametry: pojemność 120l, grubość 60 mikronów
c) Worki wykonane z folii przezroczystej, umożliwiającej ocenę zawartości worka
d) Zamawiający zastrzega sobie w możliwość bezpłatnej zmiany wzoru nadruku jednokrotnie w trakcie trwania umowy. Informacja o zmianie nadruku zostanie przekazania Wykonawcy na co najmniej 30 dni przed najbliższą dostawą.
e) Ilość worków – ok. 12 000 szt.
f) Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakupionych worków
w granicach ±20%
g) Koszt sporządzenia matrycy oraz opracowanie projektu nadruku na worki leży po stronie Wykonawcy. Matryca musi być wykonana na podstawie danych określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie zatwierdzenie wzoru matrycy przedstawionej przez Wykonawcę w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wzoru do zatwierdzenia.
h) Na worku nadruk koloru czarnego o następującej treści:
GMINA ZAWOJA
TEKSYTLIA I ODZIEŻ
1.2.6. Przezroczystych worków z paskiem koloru czarnego o następujących parametrach:
a) Rodzaj materiału - LDPE
b) Parametry: pojemność 80l, grubość 60 mikronów
c) Worki wykonane z folii przezroczystej, umożliwiającej ocenę zawartości worka
d) Zamawiający zastrzega sobie w możliwość bezpłatnej zmiany wzoru nadruku jednokrotnie w trakcie trwania umowy. Informacja o zmianie nadruku zostanie przekazania Wykonawcy na co najmniej 30 dni przed najbliższą dostawą.
e) Ilość worków – ok. 39 000 szt.
f) Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakupionych worków
w granicach ±20%
g) Koszt sporządzenia matrycy oraz opracowanie projektu nadruku na worki leży po stronie Wykonawcy. Matryca musi być wykonana na podstawie danych określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie zatwierdzenie wzoru matrycy przedstawionej przez Wykonawcę w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wzoru do zatwierdzenia
h) Na worku nadruk o następującej treści:
GMINA ZAWOJA
POZOSTAŁE ODPADY (ZMIESZANE)
1.2.7. Przezroczystych worków do segregacji odpadów z paskiem koloru fioletowego o następujących parametrach:
a) Rodzaj materiału - LDPE
b) Parametry: pojemność 60l, grubość 60 mikronów
c) Worki wykonane z folii przezroczystej, umożliwiającej ocenę zawartości worka
d) Zamawiający zastrzega sobie w możliwość bezpłatnej zmiany wzoru nadruku jednokrotnie w trakcie trwania umowy. Informacja o zmianie nadruku zostanie przekazania Wykonawcy na co najmniej 30 dni przed najbliższą dostawą.
e) Ilość worków – ok. 29 000 szt.
f) Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zakupionych worków
w granicach ±20%
g) Koszt sporządzenia matrycy oraz opracowanie projektu nadruku na worki leży po stronie Wykonawcy. Matryca musi być wykonana na podstawie danych określonych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie zatwierdzenie wzoru matrycy przedstawionej przez Wykonawcę w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wzoru do zatwierdzenia
h) Na worku nadruk koloru czarnego o następującej treści:
GMINA ZAWOJA
ODPADY HIGIENICZNE
1.2.8. Przygotowanie 6 000 szt. pakietów worków składających się z:
- worków na tworzywa sztuczne – ilość 15 szt
- worków na szkło – ilość 5 szt,
- worków na papier i tekturę – ilość 3 szt,
- worków na pozostałe odpady (zmieszane) – ilość 3 szt,
- worków na odpady higieniczne – ilość 2 szt.
- worków na odzież i tekstylia – ilość 2 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44174000-0 - Folia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin systematycznej dostawy poszczególnych worków
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7