BZP: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Międzyszkolnego Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie
13.12.2025
2025/BZP 00597340/01
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. BOHATERÓW WESTERPLATTE W GARWOLINIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku
na potrzeby
Międzyszkolnego Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Bohaterów Westerplatte
w Garwolinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. BOHATERÓW WESTERPLATTE W GARWOLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000638116
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 53
1.5.2.) Miejscowość: Garwolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsgarwolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsgarwolin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku
na potrzeby
Międzyszkolnego Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Bohaterów Westerplatte
w Garwolinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a579e33d-e14b-4ccd-96d0-0af3f0811176
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00597340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a579e33d-e14b-4ccd-96d0-0af3f08111763.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.p
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: .1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
.2. Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/). Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych
w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
3. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodne z ustawą
Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się
o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
4. Możliwość korzystania w postępowaniu z: „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
12.6. Składanie ofert następuje za pośrednictwem modułu składania ofert i wniosków (MOW) Platformy e-Zamówienia.
7. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Pozostałe informację w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZS1/2025/2026/1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa- Mięso świeże i produkty mięsne Szczegółowy opis w SWZ i w załącznikach do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Prawem opcji jestmożliwość zwiększenia dostaw na warunkach zawartej umowy do 20% zamówienia podstawowego. W ramach
opcjonalnych 20% Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia dostaw artykułów spożywczych wymienionych w
załącznikach 1a-1g
W przypadku zwiększenia ilości artykułów wymienionych w załączniku nr 1, Wykonawca zobowiązany jest utrzymać ceny
jednostkowe zamówienia opcjonalnego na poziomie cen jednostkowych zamówienia podstawowego.
Zwiększenie zakresu zamówienia może dotyczyć wszystkich lub części produktów, a także zakres zamówienia na
poszczególne produkty może zostać zwiększony w różnym rozmiarze.
Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i
złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego, wykraczającego poza dostawy artykułów spożywczych, stanowiących
zamówienie podstawowe.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Umowy. W
przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określone w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (termin dostawy w przypadku dostarczenia towaru wadliwego niezgodnego z zamówieniem)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wędliny -Szczegółowy opis w SWZ i w załącznikach do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Prawem opcji jestmożliwość zwiększenia dostaw na warunkach zawartej umowy do 20% zamówienia podstawowego. W ramach
opcjonalnych 20% Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia dostaw artykułów spożywczych wymienionych w
załącznikach 1a-1g
W przypadku zwiększenia ilości artykułów wymienionych w załączniku nr 1, Wykonawca zobowiązany jest utrzymać ceny
jednostkowe zamówienia opcjonalnego na poziomie cen jednostkowych zamówienia podstawowego.
Zwiększenie zakresu zamówienia może dotyczyć wszystkich lub części produktów, a także zakres zamówienia na
poszczególne produkty może zostać zwiększony w różnym rozmiarze.
Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i
złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego, wykraczającego poza dostawy artykułów spożywczych, stanowiących
zamówienie podstawowe.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Umowy. W
przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określone w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (termin dostawy w przypadku dostarczenia towaru wadliwego niezgodnego z zamówieniem)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa i owoce świeże. Szczegółowy opis w SWZ i w załącznikach do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Prawem opcji jestmożliwość zwiększenia dostaw na warunkach zawartej umowy do 20% zamówienia podstawowego. W ramach
opcjonalnych 20% Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia dostaw artykułów spożywczych wymienionych w
załącznikach 1a-1g
W przypadku zwiększenia ilości artykułów wymienionych w załączniku nr 1, Wykonawca zobowiązany jest utrzymać ceny
jednostkowe zamówienia opcjonalnego na poziomie cen jednostkowych zamówienia podstawowego.
Zwiększenie zakresu zamówienia może dotyczyć wszystkich lub części produktów, a także zakres zamówienia na
poszczególne produkty może zostać zwiększony w różnym rozmiarze.
Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i
złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego, wykraczającego poza dostawy artykułów spożywczych, stanowiących
zamówienie podstawowe.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Umowy. W
przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określone w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (termin dostawy w przypadku dostarczenia towaru wadliwego niezgodnego z zamówieniem)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Różne produkty spożywcze. . Szczegółowy opis w SWZ i w załącznikach do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Prawem opcji jestmożliwość zwiększenia dostaw na warunkach zawartej umowy do 20% zamówienia podstawowego. W ramach
opcjonalnych 20% Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia dostaw artykułów spożywczych wymienionych w
załącznikach 1a-1g
W przypadku zwiększenia ilości artykułów wymienionych w załączniku nr 1, Wykonawca zobowiązany jest utrzymać ceny
jednostkowe zamówienia opcjonalnego na poziomie cen jednostkowych zamówienia podstawowego.
Zwiększenie zakresu zamówienia może dotyczyć wszystkich lub części produktów, a także zakres zamówienia na
poszczególne produkty może zostać zwiększony w różnym rozmiarze.
Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i
złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego, wykraczającego poza dostawy artykułów spożywczych, stanowiących
zamówienie podstawowe.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Umowy. W
przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określone w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (termin dostawy w przypadku dostarczenia towaru wadliwego niezgodnego z zamówieniem)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyroby mleczarskie . Szczegółowy opis w SWZ i w załącznikach do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Prawem opcji jestmożliwość zwiększenia dostaw na warunkach zawartej umowy do 20% zamówienia podstawowego. W ramach
opcjonalnych 20% Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia dostaw artykułów spożywczych wymienionych w
załącznikach 1a-1g
W przypadku zwiększenia ilości artykułów wymienionych w załączniku nr 1, Wykonawca zobowiązany jest utrzymać ceny
jednostkowe zamówienia opcjonalnego na poziomie cen jednostkowych zamówienia podstawowego.
Zwiększenie zakresu zamówienia może dotyczyć wszystkich lub części produktów, a także zakres zamówienia na
poszczególne produkty może zostać zwiększony w różnym rozmiarze.
Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i
złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego, wykraczającego poza dostawy artykułów spożywczych, stanowiących
zamówienie podstawowe.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Umowy. W
przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określone w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (termin dostawy w przypadku dostarczenia towaru wadliwego niezgodnego z zamówieniem)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo i Wyroby ciastkarskie . Szczegółowy opis w SWZ i w załącznikach do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Prawem opcji jestmożliwość zwiększenia dostaw na warunkach zawartej umowy do 20% zamówienia podstawowego. W ramach
opcjonalnych 20% Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia dostaw artykułów spożywczych wymienionych w
załącznikach 1a-1g
W przypadku zwiększenia ilości artykułów wymienionych w załączniku nr 1, Wykonawca zobowiązany jest utrzymać ceny
jednostkowe zamówienia opcjonalnego na poziomie cen jednostkowych zamówienia podstawowego.
Zwiększenie zakresu zamówienia może dotyczyć wszystkich lub części produktów, a także zakres zamówienia na
poszczególne produkty może zostać zwiększony w różnym rozmiarze.
Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i
złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego, wykraczającego poza dostawy artykułów spożywczych, stanowiących
zamówienie podstawowe.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Umowy. W
przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określone w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (termin dostawy w przypadku dostarczenia towaru wadliwego niezgodnego z zamówieniem)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ryby i przetwory rybne oraz mrożonki i produkty mrożone Szczegółowy opis w SWZ i w załącznikach do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Prawem opcji jestmożliwość zwiększenia dostaw na warunkach zawartej umowy do 20% zamówienia podstawowego. W ramach
opcjonalnych 20% Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia dostaw artykułów spożywczych wymienionych w
załącznikach 1a-1g
W przypadku zwiększenia ilości artykułów wymienionych w załączniku nr 1, Wykonawca zobowiązany jest utrzymać ceny
jednostkowe zamówienia opcjonalnego na poziomie cen jednostkowych zamówienia podstawowego.
Zwiększenie zakresu zamówienia może dotyczyć wszystkich lub części produktów, a także zakres zamówienia na
poszczególne produkty może zostać zwiększony w różnym rozmiarze.
Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i
złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego, wykraczającego poza dostawy artykułów spożywczych, stanowiących
zamówienie podstawowe.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Umowy. W
przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określone w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji (termin dostawy w przypadku dostarczenia towaru wadliwego niezgodnego z zamówieniem)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Zał. nr 1a-1g Formularz cenowy w zależności od zaoferowanego zadania2. Dokument, z którego wynika zakres umocowania do działania
w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli dokument Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika
z dokumentów, o których mowa w lit. a.
UWAGA: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zasady określone
w lit. b stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określone we wzorze umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-22 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-a579e33d-e14b-4ccd-96d0-0af3f0811176
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-22 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
W związku z wejściem w życie (w dniu 16 kwietnia 2022 r.) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniachw zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, której,
stosownie do treści art. 22 ww. ustawy, przepis art. 7 tej ustawy oraz środek sankcyjny polegający na wykluczeniu z
postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy, będą miały zastosowanie w
niniejszym postępowaniu