BZP: Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do kompleksowego rejestrowania spraw sądowych związanych z obsługą prawną dla PGW Wody Polskie wraz ze świadczeniem Serwisu Utrzymaniowego i Usług Rozwoju
15.12.2025
2025/BZP 00599374/01
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do kompleksowego rejestrowania spraw sądowych związanych z obsługą prawną dla PGW Wody Polskie wraz ze świadczeniem Serwisu Utrzymaniowego i Usług Rozwoju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-613
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi-kzgw@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do kompleksowego rejestrowania spraw sądowych związanych z obsługą prawną dla PGW Wody Polskie wraz ze świadczeniem Serwisu Utrzymaniowego i Usług Rozwoju
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac2e4b06-0298-44fb-b171-f78c0918b66f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00599374
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.84 System informatyczny przeznaczony do kompleksowego rejestrowania spraw związanych z obsługa prawną w PGW Wodach Polskich
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wodypolskie.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wodypolskie.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://wodypolskie.ezamawiajacy.pl
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem https://wodypolskie.ezamawiajacy.pl w zakładce: Baza wiedzy.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
a) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zamawiającego https://wodypolskie.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl,
b) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
c) Rejestracja konta następuje poprzez:
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub
- jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.
5. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
6. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.4 Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), przed przystąpieniem do postępowania, Wykonawca korzysta z przycisku „Zadaj pytanie”.
7. Celem skomunikowania się z Zamawiającym po przystąpieniu do postępowania, Wykonawca korzysta z przycisku „Wiadomości”.
8. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
9. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
10. Zamawiający informuje, że adres e-mail: przetargi-kzgw@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
11. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 2 GB (pojedynczy plik).
12. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9:00-17:00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
13. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
2) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania KAP.2710.21.2025 prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
9) nie przysługuje Państwu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KAP.2710.21.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie oraz świadczenie usług serwisu utrzymaniowego i rozwojowego, systemu informatycznego, służącego do kompleksowego zarządzania sprawami sądowymi i obsługą prawną w jednostkach organizacyjnych Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie. System ma wspierać pełny cykl życia sprawy sądowej i obsługi prawnej, w tym: rejestrację nowych spraw, przypisywanie kategorii spraw, jednostek oraz pracowników, zarządzanie terminami, raportowanie i generowanie statystyk, integracje z systemem finansowo-księgowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, przez rozszerzenie zamówienia w zakresie:1. zakresem opcjonalnym objęte będzie świadczenie usług rozwoju w wymiarze dodatkowych 100 roboczogodzin w okresie obowiązywania Umowy, po wykorzystaniu puli 200 roboczogodzin objętych zamówieniem podstawowym;
2. Wykonawca wykona zadania objęte zakresem opcjonalnym przedmiotu Umowy wyłącznie na żądanie Zamawiającego, złożone w formie pisemnego oświadczenia oraz w zakresie żądanym przez Zamawiającego;
3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania przedmiotu Umowy na takich samych warunkach, jak zamówienie podstawowe, w okresie wskazanym w oświadczeniu Zamawiającego o wykonaniu prawa opcji;
4. Zamawiający nie jest zobowiązany do skorzystania z prawa opcji i w takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 44 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający przewiduje maksymalnie 3 wznowienia po 24 miesiące (łącznie 72 miesiące wznowień) w zakresie: udzielenia licencji dla 150 użytkowników, serwisu utrzymaniowego, usług rozwoju (maksymalnie 200 roboczogodzin) oraz prawa opcji (jak w zamówieniu podstawowym). Szczegółowe informacje i zasady wznowień zawarte zostały w § 10 Wzoru umowy, który stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ.4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:1. w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną (1) dostawę o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto, polegającą na dostawie, wdrożeniu i uruchomieniu systemu informatycznego, służącego do rejestracji lub sprawozdawczości lub zarządzania procesami administracyjnymi, dla co najmniej 150 użytkowników, w co najmniej jednej jednostce o rozproszonej strukturze, składającej się z minimum 300 jednostek podległych.
UWAGA: W przypadku dostaw, które są wciąż wykonywane, Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, gdy wartość zrealizowanej dostawy (do terminu składania ofert) wyniesie co najmniej 300 000,00 zł brutto.
2. skierują do realizacji zamówienia zespół, w skład którego wchodzić będą co najmniej osoby o poniżej wymienionych kwalifikacjach:
1) Kierownik Projektu (1) - a) posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami informatycznymi, służącymi do rejestracji lub sprawozdawczości lub zarządzania procesami administracyjnymi, nabyte w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert; b) pełnił rolę kierownika projektu, w co najmniej 2 projektach wdrożeniowych systemów informatycznych, służących do rejestracji lub sprawozdawczości lub zarządzania procesami administracyjnymi, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert; c) posiada ważny certyfikat lub równoważny dokument ukończenia kursu lub szkolenia, potwierdzający znajomość tematyki w zakresie jednej z metod zarządzania projektami (np. PRINCE2, PMBOK, Agile).
2) Konsultant wdrożeniowy / Analityk Biznesowo-Systemowy (1) - a) posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w analizie wymagań i wdrażaniu systemów informatycznych, nabyte w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert; b) pełnił funkcję konsultanta wdrożeniowego/analityka biznesowo-systemowego, w co najmniej jednym projekcie wdrożeniowym systemu klasy ERP lub dedykowanego systemu rejestrującego procesy biznesowe, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert.
3) Administrator Systemu / Ekspert Techniczny (1) - a) posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w administrowaniu systemami informatycznymi, nabyte w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert; b) posiada ważny certyfikat lub równoważny dokument ukończenia kursu lub szkolenia, potwierdzający znajomość tematyki w zakresie jednej z technologii np. Active Directory, LDAP/LDAPS, REST API, Docker, Hyper-V, PostgreSQL/MariaDB; c) brał udział w co najmniej 2 projektach w zakresie konfiguracji systemów w środowisku Microsoft Azure (IaaS/PaaS), w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
4) Programista / Inżynier Oprogramowania (1) - a) posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w tworzeniu oprogramowania w technologiach .NET (C#) lub Node.js lub Python (Django/Flask), nabyte w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert; b) pełnił funkcję programisty/inżyniera oprogramowania, w co najmniej jednym projekcie obejmującym budowę lub rozbudowę systemu informatycznego, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert; c) posiada ważny certyfikat lub równoważny dokument ukończenia kursu lub szkolenia, potwierdzający znajomość tematyki w zakresie zasad tworzenia aplikacji SPA (HTML5 lub JavaScript lub React/Vue/Angular); d) posiada ważny certyfikat lub równoważny dokument ukończenia kursu lub szkolenia, potwierdzający znajomość tematyki w zakresie pracy z systemami kontroli wersji np. Git.
UWAGA: Liczba lat doświadczenia zawodowego liczona jest jako suma okresów pracy/świadczenia usług. W powyższej tabeli wskazano minimalną liczbę osób, jaką Wykonawca winien skierować do realizacji zamówienia. Jeśli Wykonawca stwierdzi potrzebę, może zatrudnić większą liczbę specjalistów przy realizacji zamówienia, mając na uwadze harmonogram i zakres prac.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ.
2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, który potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 7.7.1 SWZ – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ;
2. Wraz z wykazem dostaw wskazanym w pkt 1 powyżej należy przedłożyć dowody określające, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej;
3. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o którym mowa w punkcie 7.7.2 SWZ w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 3 do SWZ, odpowiednie na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.3 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.7 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ .
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 17 Wzoru umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-30 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://wodypolskie.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-30 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie do 116 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, w tym:a) zamówienie podstawowe do 44 miesięcy, zgodnie z harmonogramem przedstawionym w pkt 5.1.1 SWZ;
b) wznowienia - maksymalnie 72 miesiące (3 wznowienia po 24 miesiące).
2. Formalności konieczne do zawarcia umowy:
a) W przypadku, gdy oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców;
b) Przed zawarciem umowy z Zamawiającym Wykonawca, którego ofertę wybrano, po uzyskaniu informacji o miejscu i terminie zawarcia umowy, zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy.