BZP: Zakup i dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych
16.12.2025
2025/BZP 00601852/01
GMINA KRZYWDA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRZYWDA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582411
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Żelechowska 24B
1.4.2.) Miejscowość: Krzywda
1.4.3.) Kod pocztowy: 21-470
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminakrzywda.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkrzywda.bip.lubelskie.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00601852
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-12-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00593903
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych, realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
2. Zakres dostaw obejmuje m.in.:
- zakup i dostawę fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego o mocy znamionowej 132 kVA, tolerancja + / - 5 %;
- zakup i dostawę fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego o mocy znamionowej 63 kVA, tolerancja + / - 5 %;
- zakup i dostawę fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego o mocy znamionowej 25 kVA, tolerancja + / - 5 %;
3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4. Dodatkowe warunki realizacji dostaw objętych przedmiotem zamówienia:
1) Realizacja robót obejmuje dostawę całości materiałów koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia, które nie będą pochodziły z produkcji wcześniejszej niż 12 miesięcy licząc od terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia.
2) Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów nowych, gwarantujących najwyższą jakość wykonanych robót.
3) Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie dostarczyć zamawiającemu wszelkie atesty, protokoły, aprobaty techniczne na dostarczone materiały i urządzenia.
4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
5. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi.
1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić na zrealizowane dostawy minimalnej 24 miesięcznej gwarancji jakości i wykonania, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag, lecz nie dłuższej niż max 60 miesięcy.
2) Okres rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, niezależnie od uprawnień wynikających z tytułu gwarancji.
3) Udzielając gwarancji wykonawca zapewni bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku chyba, że gwarancja producenta danego urządzenia wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych, realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
2. Zakres dostaw obejmuje m.in.:
- zakup i dostawę fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego o mocy znamionowej 125 kVA, tolerancja + / - 5 %;
- zakup i dostawę fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego o mocy znamionowej 63 kVA, tolerancja + / - 5 %;
- zakup i dostawę fabrycznie nowego agregatu prądotwórczego o mocy znamionowej 30 kVA, tolerancja + / - 5 %;
3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4. Dodatkowe warunki realizacji dostaw objętych przedmiotem zamówienia:
1) Realizacja robót obejmuje dostawę całości materiałów koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia, które nie będą pochodziły z produkcji wcześniejszej niż 12 miesięcy licząc od terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia.
2) Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów nowych, gwarantujących najwyższą jakość wykonanych robót.
3) Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie dostarczyć zamawiającemu wszelkie atesty, protokoły, aprobaty techniczne na dostarczone materiały i urządzenia.
4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
5. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi.
1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić na zrealizowane dostawy minimalnej 24 miesięcznej gwarancji jakości i wykonania, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag, lecz nie dłuższej niż max 60 miesięcy.
2) Okres rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, niezależnie od uprawnień wynikających z tytułu gwarancji.
3) Udzielając gwarancji wykonawca zapewni bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku chyba, że gwarancja producenta danego urządzenia wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych.