BZP: ,,Dostawa mebli biurowych w ramach projektu „Zdrowa Psyche" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS+ w ramach Programu FELD 2021 - 2027.”
16.12.2025
2025/BZP 00601992/01
SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
,,Dostawa mebli biurowych w ramach projektu „Zdrowa Psyche" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS+ w ramach Programu FELD 2021 - 2027.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297187
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleksandrowska 159
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 91-229
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@psychiatria-lodz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://babinski.home.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00601992
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-12-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00587596
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest ,,Dostawa mebli biurowych w ramach projektu „Zdrowa Psyche" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS+ w ramach Programu FELD 2021 - 2027.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu "Zdrowa Psyche" i jest realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu FELD 2021 - 2027.
Program: FELD.00.00
Priorytet: FELD.08.00
Działanie: FELD.08.04
BIURKO Z MOŻLIWOŚCIĄ REGULACJI WYSOKOŚCI
Biurko proste z możliwością elektrycznej regulacji wysokości - umożliwiające zmianę pozycji pracy z siedzącej na stojącą. Blat biurka wykonany z płyty meblowej o minimalnej grubości 20 mm. Kolorystyka okleiny blatu do wyboru przez Zamawiającego z palety producenta. Biurko wyposażone w dwa przepusty na przewody komputerowe tj. symetrycznie - jeden przepust w prawym rogu blatu, drugi przepust w lewym rogu blatu. Stelaż biurka z możliwością elektrycznej regulacji. Możliwość regulacji wysokości biurka (mierzona od podłogi do górnej krawędzi blatu biurka) - umożliwienie ustawienia biurka w zakresie wysokości od 62 cm do 126 cm. Nogi stelaża o przekroju 80 x 50 mm. Nośność biurka 100 kg +/- 10%. Pamięć minimum 3 zapisanych pozycji. Gumowane stopki stelaża. Stelaż biurka wykonany ze stali malowanej proszkowo. Kolor stelaża do wyboru przez Zamawiającego z palety producenta - dostępność minimów dwóch kolorów stelaża - srebrny i biały.
Biurko winno posiadać minimum 24 miesiące gwarancji.
UWAGA ! Biurko musi spełniać wymogi, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 18.10.2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe, które stanowią minimalne wymogi Zamawiającego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia.
60 cm x 120 cm - 105 szt.
60 cm x 140 cm - 65 szt.
80 cm x 120 cm - 20 szt.
80 cm x 140 cm - 25 szt.
80 cm x 160 cm - 80 szt.
Łącznie: 295 szt.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest ,,Dostawa mebli biurowych w ramach projektu „Zdrowa Psyche" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS+ w ramach Programu FELD 2021 - 2027.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu "Zdrowa Psyche" i jest realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu FELD 2021 - 2027.
Program: FELD.00.00
Priorytet: FELD.08.00
Działanie: FELD.08.04
BIURKO Z MOŻLIWOŚCIĄ REGULACJI WYSOKOŚCI
Biurko proste z możliwością elektrycznej regulacji wysokości - umożliwiające zmianę pozycji pracy z siedzącej na stojącą. Blat biurka wykonany z płyty meblowej o minimalnej grubości 20 mm. Kolorystyka okleiny blatu do wyboru przez Zamawiającego z palety producenta. Biurko wyposażone w dwa przepusty na przewody komputerowe tj. symetrycznie - jeden przepust w prawym rogu blatu, drugi przepust w lewym rogu blatu. Stelaż biurka z możliwością elektrycznej regulacji. Możliwość regulacji wysokości biurka (mierzona od podłogi do górnej krawędzi blatu biurka) - umożliwienie ustawienia biurka w zakresie wysokości od 62 cm do 126 cm. Nogi stelaża o przekroju 80 x 50 mm. Zamawiający dopuszcza nogi stelaża o przekroju 70 x 70 cm. Nośność biurka 100 kg +/- 10%. Pamięć minimum 3 zapisanych pozycji. Gumowane stopki stelaża. Stelaż biurka wykonany ze stali malowanej proszkowo. Kolor stelaża do wyboru przez Zamawiającego z palety producenta - dostępność minimów dwóch kolorów stelaża - srebrny i biały.
Biurko winno posiadać minimum 24 miesiące gwarancji.
UWAGA ! Biurko musi spełniać wymogi, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 18.10.2023 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe, które stanowią minimalne wymogi Zamawiającego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia.
60 cm x 120 cm - 105 szt.
60 cm x 140 cm - 65 szt.
80 cm x 120 cm - 20 szt.
80 cm x 140 cm - 25 szt.
80 cm x 160 cm - 80 szt.
Łącznie: 295 szt.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
* Zamawiający informuje, iż nie przewiduje publicznej i jawnej sesji otwarcia ofert.
* Zamawiający nie przewiduje możliwości, nie wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzeniu przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia.
* Zamawiający wymaga, aby zamówienie było zrealizowane do 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (Załącznik nr 3 do SWZ) - zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert).
* POLEGANIE NA ZASOBACH PODMIOTÓW TRZECICH
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wówczas Wykonawca winien przedstawić wraz z ofertą oryginał zobowiązania podmiotów trzecich.
3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 pkt 1, art. 109 ust. 1 pkt 3 - 10 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514 z późn. zm.).
4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nie udostępnienia tych zasobów, chyba że za nie udostępnienie zasobów nie ponosi winy.
6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w ust.3 niniejszego Rozdziału, nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy
wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
6.1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
6.2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o której mowa w ust.4 niniejszego Rozdziału.
Po zmianie:
* Zamawiający dopuszcza nogi stelaża o przekroju 70 x 70 cm z jednoczesnym zachowaniem pozostałych wymogów opisu przedmiotu zamówienia.
* Zamawiający informuje, iż nie przewiduje publicznej i jawnej sesji otwarcia ofert.
* Zamawiający nie przewiduje możliwości, nie wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzeniu przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia.
* Zamawiający wymaga, aby zamówienie było zrealizowane do 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy (Załącznik nr 3 do SWZ) - zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert).
* POLEGANIE NA ZASOBACH PODMIOTÓW TRZECICH
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wówczas Wykonawca winien przedstawić wraz z ofertą oryginał zobowiązania podmiotów trzecich.
3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 pkt 1, art. 109 ust. 1 pkt 3 - 10 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514 z późn. zm.).
4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nie udostępnienia tych zasobów, chyba że za nie udostępnienie zasobów nie ponosi winy.
6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w ust.3 niniejszego Rozdziału, nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy
wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
6.1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
6.2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o której mowa w ust.4 niniejszego Rozdziału.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-12-17 10:00
Po zmianie:
2025-12-18 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-12-17 10:30
Po zmianie:
2025-12-18 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2026-01-15
Po zmianie:
2026-01-16