BZP: Zakup pojemników na odpady uliczne.
17.12.2025
2025/BZP 00605950/01
GMINA MIĘDZYZDROJE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup pojemników na odpady uliczne.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYZDROJE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685591
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1
1.4.2.) Miejscowość: Międzyzdroje
1.4.3.) Kod pocztowy: 72-500
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miedzyzdroje.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miedzyzdroje.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00605950
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-12-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00593414
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
1.Zamawiający doprecyzowuje zapisy w Załączniku nr 1 OPZ dotyczące:
Części I: wymagań pojemności obudów
Części II: wymagań zgodności pojemników z normami EN13071, oraz kolorów klap wrzutowych
Zaktualizowany załącznik widnieje pod nazwą 17_12 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA kosze.docx
2.Zamawiający dokonuje korekty w SWZ w pkt. 7.tj.
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie:
16 tygodni od daty podpisania umowy – dla części zamówienia: 1, 2
Zaktualizowany dokument SWZ widnieje pod nazwą 17_12 SWZ.pdf
Zapis w Ogłoszeniu o zamówieniu dotyczący terminu realizacji zamówienia wskazany jako 4 miesiące wynika z ograniczeń technicznych Platformy e-Zamówienia, która nie umożliwia określenia terminu realizacji w tygodniach i automatycznie wymusza podanie go w miesiącach.
Jednocześnie Zamawiający wyjaśnia, że wiążący i obowiązujący termin realizacji zamówienia jest termin wskazany w SWZ oraz we wzorze umowy, tj. 16 tygodni od dnia podpisania umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-12-19 08:00
Po zmianie:
2025-12-23 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-12-19 08:05
Po zmianie:
2025-12-23 08:05