BZP: DFP.271.259.2025.AB - Dostawa materiałów technicznych i elektrycznych
17.12.2025
2025/BZP 00606567/01
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL UNIWERSYTECKI W KRAKOWIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DFP.271.259.2025.AB - Dostawa materiałów technicznych i elektrycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL UNIWERSYTECKI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288685
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Orwid 11
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-688
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 424 71 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: abeben@su.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.su.krakow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DFP.271.259.2025.AB - Dostawa materiałów technicznych i elektrycznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-215c210c-5bc9-4c27-87b5-d12119ff3b12
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00606567
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00001410/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Materiały techniczne, instalacyjne, elektryczne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12365473.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1236547
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w szczególności składanie ofert, wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz Informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/su_krakow.
2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania, zmiany i wycofania ofert, oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, niewystawione przez upoważnione podmioty, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
6. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
7. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
9. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania plików w komunikacji elektronicznej znajdują się w pkt. 11 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawiera załącznik do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zawiera załącznik do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DFP.271.259.2025.AB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 586706,56 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Statecznik elektroniczny - 20 szt. ;
2. Statecznik elektroniczny - 20 szt. ;
3. Statecznik elektroniczny - 20 szt. ;
4. Starter zapłonnik - 200 szt. ;
5. Starter zapłonnik - 200 szt. ;
6. UKŁAD ZAPŁONOWY - 20 szt. ;
7. PRZEWÓD - 400 mb ;
8. PRZEWÓD - 200 mb ;
9. PRZEWÓD - 2 800 mb ;
10. PRZEWÓD - 400 mb ;
11. PRZEWÓD - 2 800 mb ;
12. PRZEWÓD - 200 mb ;
13. PRZEWÓD - 200 mb ;
14. PRZEWÓD - 200 mb ;
15. PRZEWÓD - 1 400 mb ;
16. PRZEWÓD - 1 400 mb ;
17. PRZEWÓD - 200 mb ;
18. PRZEWÓD - 200 mb ;
19. GNIAZDO - 100 szt. ;
20. GNIAZDO - 60 szt. ;
21. GNIAZDO - 600 szt. ;
22. GNIAZDO - 300 szt. ;
23. GNIAZDO - 100 szt. ;
24. GNIAZDO - 6 szt. ;
25. GNIAZDO - 10 szt. ;
26. GNIAZDO - 6 szt. ;
27. Oprawa - 10 szt. ;
28. Oprawa świetlówkowa - 10 szt. ;
29. Oprawa świetlówkowa - 20 szt. ;
30. Oprawa świetlówkowa - 40 szt. ;
31. Oprawa świetlówkowa - 40 szt. ;
32. Gniazdo - 10 szt. ;
33. Plafoniera natynkowa - 20 szt. ;
34. PUSZKA - 200 szt. ;
35. PUSZKA - 200 szt. ;
36. PUSZKA - 20 szt. ;
37. PUSZKA - 200 szt. ;
38. PUSZKA - 200 szt. ;
39. PUSZKA - 60 szt. ;
40. Rozdzielnica elektryczna - 2 szt. ;
41. ROZŁĄCZNIK - 4 szt. ;
42. Rura kablowa - 40 szt. ;
43. Rura kablowa - 40 szt. ;
44. Uchwyt - 200 szt. ;
45. Uchwyt - 200 szt. ;
46. Złączka - 100 szt. ;
47. Złączka - 100 szt. ;
48. Wkładka - 40 szt. ;
49. Wkładka - 40 szt. ;
50. Wkładka - 40 szt. ;
51. Wkładka - 40 szt. ;
52. Wkładka - 20 szt. ;
53. Wkładka - 20 szt. ;
54. Wkładka - 20 szt. ;
55. Wkładka - 20 szt. ;
56. Wkładka - 20 szt. ;
57. Wkładka - 20 szt. ;
58. Wkładka - 20 szt. ;
59. Wkładka - 20 szt. ;
60. Wkładka - 20 szt. ;
61. Wkładka - 20 szt. ;
62. Wkładka - 20 szt. ;
63. Wkładka - 20 szt. ;
64. Wkładka - 20 szt. ;
65. WTYCZKA - 6 szt. ;
66. WTYCZKA - 6 szt. ;
67. WTYCZKA - 100 szt. ;
68. WYŁĄCZNIK - 30 szt. ;
69. WYŁĄCZNIK - 30 szt. ;
70. WYŁĄCZNIK - 10 szt. ;
71. WYŁĄCZNIK - 200 szt. ;
72. WYŁĄCZNIK - 200 szt. ;
73. WYŁĄCZNIK - 20 szt. ;
74. WYŁĄCZNIK - 20 szt. ;
75. WYŁĄCZNIK - 20 szt. ;
76. WYŁĄCZNIK - 20 szt. ;
77. WYŁĄCZNIK - 20 szt. ;
78. WYŁĄCZNIK - 20 szt. ;
79. WYŁĄCZNIK - 20 szt. ;
80. WYŁĄCZNIK - 20 szt. ;
81. WYŁĄCZNIK - 10 szt. ;
82. WYŁĄCZNIK - 10 szt. ;
83. WYŁĄCZNIK - 10 szt. ;
84. WYŁĄCZNIK - 10 szt. ;
85. WYŁĄCZNIK - 10 szt. ;
86. WYŁĄCZNIK - 10 szt. ;
87. WYŁĄCZNIK - 10 szt. ;
88. WYŁĄCZNIK - 10 szt. ;
89. WYŁĄCZNIK - 10 szt. ;
90. WYŁĄCZNIK - 10 szt. ;
91. PRZEKAŹNIK - 4 szt. ;
92. SZYNA ŁĄCZENIOWA - 4 szt. ;
93. WYŁĄCZNIK - 6 szt. ;
94. WYŁĄCZNIK - 6 szt. ;
95. WYŁĄCZNIK - 10 szt. ;
96. Wyłącznik - 40 szt. ;
97. TAŚMA IZOL. - 600 szt. ;
98. Taśma kablowa - 200 szt. ;
99. Taśma kablowa - 100 szt. ;
100. Listwa elektroinstalacyjna - 60 szt. ;
101. Listwa elektroinstalacyjna - 60 szt. ;
102. Listwa elektroinstalacyjna - 100 szt. ;
103. Listwa elektroinstalacyjna - 100 szt. ;
104. Listwa elektroinstalacyjna - 100 szt. ;
105. Listwa elektroinstalacyjna - 100 szt. ;
106. LISTWA ZACISKOWA - 40 szt. ;
107. LISTWA ZACISKOWA - 40 szt. ;
108. LISTWA ZACISKOWA - 40 szt. ;
109. LISTWA ZACISKOWA - 40 szt. ;
110. ZAMEK SZYFROWY - 6 szt. ;
111. Oprawka - 20 szt. ;
112. Oprawka - 20 szt. ;
113. Złączka wago - 1 500 szt. ;
114. Złączka wago - 1 500 szt. ;
115. Złączka wago - 1 300 szt. ;
116. zaczep elektromagnetyczny - 20 szt. ;
117. zaczep elektromagnetyczny - 20 szt. ;
118. Dzwonek - 20 szt. ;
119. OPRAWA PANEL - 300 szt. ;
120. Ramka do montażu - 40 szt. ;
121. Wkładka - 60 szt. ;
122. Wkładka - 60 szt. ;
123. Wkładka - 40 szt. ;
124. Wkładka - 40 szt. ;
125. Wkładka - 40 szt. ;
126. Wkładka - 40 szt. ;
127. Oprawa - 20 szt. ;
128. Wtyczka - 10 szt. ;
129. Przycisk - 60 szt. ;
130. Przycisk - 60 szt. ;
131. PUSZKA - 100 szt. ;
132. PUSZKA - 100 szt. ;
133. Wyłącznik - 60 szt. ;
134. Puszka - 200 szt. ;
135. Puszka - 100 szt. ;
136. Gniazdo - 200 szt. ;
137. Gniazdo - 200 szt. ;
138. Łącznik - 60 szt. ;
139. Lampa ewakuacyjna - 40 szt. ;
140. Zasilacz lampy - 400 szt. ;
141. Zasilacz taśmy - 300 szt. ;
142. Zasilacz taśmy - 200 szt. ;
143. Taśma Led - 30 szt. ;
144. Gniazdo - 8 szt. ;
145. Gniazdo - 5 szt. ;
146. Przekaźnik - 20 szt. ;
147. Stycznik - 10 szt. ;
148. Stycznik - 10 szt. ;
149. Przewód sterowniczy - 200 szt. ;
150. Zestaw koszulek - 10 szt. ;
151. Przewód linka - 100 szt. ;
152. Przewód linka - 100 szt. ;
153. Przewód linka - 100 szt. ;
154. Tulejka - 100 szt. ;
155. Tulejka - 50 szt. ;
4.2.5.) Wartość części: 258692,29 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane według kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. ŻARÓWKA - 500 szt. ;
2. ŻARÓWKA - 200 szt. ;
3. ŻARÓWKA - 20 szt. ;
4. Starter zapłonnik - 20 szt. ;
5. Świetlówka - 200 szt. ;
6. Świetlówka - 50 szt. ;
7. Świetlówka - 50 szt. ;
8. Świetlówka - 200 szt. ;
9. Świetlówka - 100 szt. ;
10. Świetlówka - 200 szt. ;
11. Żarówka - 150 szt. ;
12. Żarówka - 250 szt. ;
13. Żarówka - 100 szt. ;
14. Żarówka - 1 050 szt. ;
15. Żarówka - 1 050 szt. ;
16. Żarówka - 550 szt. ;
17. Żarówka - 150 szt. ;
18. Żarówka - 50 szt. ;
19. ŻARÓWKA - 30 szt. ;
20. Żarówka - 100 szt. ;
21. Świetlówka - 30 szt. ;
22. Świetlówka - 20 szt. ;
23. Świetlówka - 10 szt. ;
24. Świetlówka - 20 szt. ;
25. Świetlówka - 20 szt. ;
26. Świetlówka - 20 szt. ;
27. Świetlówka - 20 szt. ;
28. Świetlówka - 20 szt. ;
29. Świetlówka - 20 szt. ;
30. Świetlówka - 40 szt. ;
31. Świetlówka - 20 szt. ;
32. Świetlówka - 20 szt. ;
33. Świetlówka - 20 szt. ;
34. Świetlówka - 10 szt. ;
35. Żarówka - 20 szt. ;
36. Świetlówka - 50 szt. ;
37. Świetlówka - 50 szt. ;
38. Świetlówka - 50 szt. ;
39. ŚWIETLÓWKA - 50 szt. ;
40. Żarówka - 20 szt. ;
41. Żarówka - 20 szt. ;
42. Żarnik - 10 szt. ;
43. Żarnik - 10 szt. ;
44. Żarówka - 20 szt. ;
45. Żarówka - 20 szt. ;
46. Świetlówka - 200 szt. ;
47. Świetlówka - 400 szt. ;
48. Świetlówka - 200 szt. ;
4.2.5.) Wartość części: 82182,44 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane według kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. PRZEWÓD - 10 000 mb ;
2. PRZEWÓD - 10 000 mb ;
3. PRZEWÓD - 10 000 mb ;
4. Starter zapłonnik - 200 szt. ;
5. Ramka - 100 szt. ;
6. Ramka - 200 szt. ;
7. Ramka - 100 szt. ;
8. Ramka - 200 szt. ;
9. Kabel - 30 000 mb ;
10. Panel porządkujący - 40 szt. ;
11. Panel rozdzielczy - 40 szt. ;
12. Moduł - 2 000 szt. ;
13. Pokrywa gniazd - 500 szt. ;
4.2.5.) Wartość części: 245831,83 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane według kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, materiały informacyjne, karty charakterystyki, ulotki, instrukcje lub wyciągi z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta – potwierdzające, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (parametry graniczne).5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, materiały informacyjne, karty charakterystyki, ulotki, instrukcje lub wyciągi z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta – potwierdzające, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (parametry graniczne).Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający nie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia, jeżeli przedmiotowe środki dowodowe służą potwierdzaniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. Zamawiający dopuszcza aktualność uzupełnionych przedmiotowych środków dowodowych na dzień ich złożenia pod warunkiem, że potwierdzają spełnianie wymagań przedmiotowych na dzień składania ofert.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty w postaci elektronicznej, opatrzonej przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności:1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ.
3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie
do reprezentowania wykonawcy, w postaci elektronicznej opatrzonej przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności:
4.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
4.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Szczegółowe wymagania zostały zawarte w Specyfikacji.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Reguluje wzór umowy stanowiący załącznik do specyfikacji.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-31 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1236547
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-31 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-29
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy, Wykonawcę na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1 – 6 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (ogłoszonejw Dzienniku Ustaw w dniu 15 kwietnia 2022 r.).