BZP: Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
19.12.2025
2025/BZP 00611736/01
AGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU SPÓŁKA AKCYJNA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006746410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowy Świat 6/12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@arp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://arp.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14ea4a72-13de-43e4-9c9a-29f70c0db3cf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00611736
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zakupy.arp.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest wyłącznie w języku polskim.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace https://zakupy.arp.pl/app/login
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Za skuteczne doręczenie korespondencji uznaje się moment umieszczenia wiadomości lub dokumentu w systemie teleinformatycznym (na Platformie Zakupowej) w sposób umożliwiający Wykonawcy zapoznanie się z jego treścią, niezależnie od tego, czy Wykonawca zapoznał się z wiadomością w tym samym momencie.
2. Brak otrzymania przez Wykonawcę powiadomienia e-mail o nowej wiadomości w Platformie Zakupowej lub problemy techniczne po stronie Wykonawcy nie zwalniają go z obowiązku bieżącego monitorowania Platformy Zakupowej i zapoznawania się z umieszczanymi tam komunikatami.
3. Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z ww. Platformy Zakupowej, procesu zakładania konta i logowania się zostały zawarte w instrukcji udostępnionej na platformie w zakładce: „Baza wiedzy”.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w aktach wykonawczych do ustawy Pzp.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji korzystania dla Wykonawców. Instrukcja jest udostępniona na Platformie Zakupowej.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 2 GB.
7. Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę Zakupową oraz na pocztę elektroniczną.
8. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES;
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym, Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
9. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska dostępne są na:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
10. Zalecane formaty plików: .pdf, .doc, .xlsx, .zip.
11. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.:
1) załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany plik, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
12. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą Platformy Zakupowej tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz. 9:00-17:00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.263.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług telekomunikacyjnych w zakresie:
1) usług telefonii komórkowej wraz z transmisją danych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (zamówienie podstawowe);
2) usług transmisji danych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (zamówienie podstawowe);
3) w ramach prawa opcji świadczenia usług dotyczących usług telefonii komórkowej oraz transmisji danych w roamingu międzynarodowym;
4) w ramach prawa opcji dostarczania sprzętu telekomunikacyjnego, zgodnie z zasadami opisanymi w projekcie umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32250000-0 - Telefony komórkowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
64210000-1 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w rozumieniu art. 441 ustawy Pzp. Prawo opcji obejmuje możliwość zamówienia dodatkowych świadczeń w zakresie usług telekomunikacyjnych (pakiety roamingowe) oraz zakupu Sprzętu, o których mowa w § 2 ust. 9 projektu umowy. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego Zamawiający może, ale nie musi skorzystać. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zgody Wykonawcy i nie stanowi zmiany umowy. Maksymalna wartość opcji wynosi 781.777,00 zł netto.Telefony komórkowe Typ 1 i Typ 2 oraz pakiety opcjonalne nr 1, nr 2 i nr 3, zostały opisane w dokumentach zamówienia poprzez wskazanie minimalnych parametrów technicznych oraz zakresu funkcjonalnego, stanowią zakres opcjonalny zamówienia. Na obecnym etapie Zamawiający nie jest w stanie określić rzeczywistego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia objęty prawem opcji w okresie obowiązywania umowy. W związku z powyższym Zamawiający, wyłącznie na potrzeby porównania ofert i dokonania ich oceny, przyjął orientacyjne wartości poszczególnych typów telefonów oraz pakietów opcjonalnych. Wartości te nie stanowią ani zobowiązania Zamawiającego do ich zakupu, ani nie określają minimalnego zakresu świadczenia Wykonawcy i nie mogą być interpretowane jako gwarantowany zakres zamówienia. Zamawiający zastrzega, że rzeczywista liczba zakupionych telefonów oraz zamówionych pakietów opcjonalnych może być inna niż przyjęta do oceny ofert, z tym zastrzeżeniem, że ich łączna wartość nie przekroczy maksymalnej wartości prawa opcji określonej wyżej.
Szczegółowy zakres usług oraz sposób świadczenia usług określają postanowienia projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanymi w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium 1 – Cena abonamentu Voice (za 1 kartę SIM Voice)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium 2 – Cena abonamentu Data (za 1 kartę SIM Data)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium 3 – Cena pakietów opcjonalnych (koszyk porównawczy)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium 4 – Sprzęt: Telefony Typ 1 i Typ 2
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium 5 - Rabat na aparaty telefoniczne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zamawiający ustala następujący warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej:Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy Prawo telekomunikacyjne. Warunek ten uważa się za spełniony, jeżeli Wykonawca jest wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa UKE lub dokonał wymaganego zgłoszenia.
2. Spełnienie warunku Wykonawca potwierdza oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie będzie wymagać podmiotowych środków dowodowych z zastrzeżeniem art. 126 ust. 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy Pzp.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, brak podstaw wykluczenia zobowiązany jest potwierdzić każdy z tych Wykonawców. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.