Wójt Gminy Ełk zawiadamia o o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
10.04.2024
34312199
GIMNA EŁK
ul. T. KOŚCIUSZKI 28A
19-300
EŁK
Ełk, 04.04.2024 r.
WIP.6721.3.2024.CD
OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Ełk
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, dla obszaru położonego w gminie Ełk, w obrębach Nowa Wieś Ełcka oraz Zdunki, zwanego „Tereny Inwestycyjne II”.
Stosownie do art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2023r., poz. 977 ze zm.) oraz art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023r. poz. 1094), zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Ełk uchwały nr LXVIII/523/2022 z dnia 29 grudnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, dla obszaru położonego w gminie Ełk, w obrębach Nowa Wieś Ełcka oraz Zdunki, zwanego „Tereny Inwestycyjne II”, a także o przystąpieniu do opracowania prognozy oddziaływania na środowisko miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jw., w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
Celem sporządzenia planu miejscowego jest między innymi ustalenie przeznaczenia poszczególnych kwartałów oraz ustalenie parametrów zabudowy i zagospodarowania terenu.
Zainteresowani mogą składać wnioski i uwagi do wyżej wymienionego planu i prognozy.
Wnioski i uwagi należy składać na piśmie do planu (jako wniesione na piśmie uznaje się również uwagi wniesione w postaci elektronicznej, w sposób określony w art. 18, ust. 3 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym), a do prognozy także ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, w Urzędzie Gminy Ełk lub na adres: Urząd Gminy Ełk, ul. T. Kościuszki 28A, 19-300 Ełk, w terminie 21 dni od dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia.
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Wnioski i uwagi zostaną rozpatrzone przez Wójta Gminy Ełk.
Z dokumentacją sprawy, która jest wyłożona do publicznego wglądu, można zapoznać się w Urzędzie Gminy Ełk.
Wójt Gminy Ełk
Tomasz Osewski
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Ełk: https://bip.elk.gmina.pl/79-ochrona-danych-osobowych.html