Starosta Poznański zawiadamia, że zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie ul. Kasztanowej w Dębogórze na odcinku od ul. Karłowickiej/Poznańskiej do posesji Kasztanowa 3
12.04.2024
34312594
osoba kontaktowa: tel. 61-8410-796
OBWIESZCZENIE STAROSTY POZNAŃSKIEGO
z dnia 10 kwietnia 2024 r.
Działając na podstawie art.11a ust.1, art.11d ust.5 i ust.6 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 311), oraz na podstawie art. 49 i art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2023r. poz. 775 z późn. zm.)
zawiadamiam
że na wniosek Pana Wojciecha Ziołka Pełnomocnika Wójta Gminy Czerwonak z dnia 30.01.2024 r. (data wpływu), uzupełniony w dniu 19.03.2024r. (data wpływu) i 04.04.2024 (data wpływu), zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie ul. Kasztanowej w Dębogórze na odcinku od ul. Karłowickiej/Poznańskiej do posesji Kasztanowa 3 (znak sprawy: WD.6740.1.2024.ST).
Oznaczenie nieruchomości lub ich części, objętych wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację przedmiotowej inwestycji drogowej:
- przed nawiasem podano nr działki ulegającej podziałowi;
- w nawiasie podano nr działek powstałych po podziale;
- pogrubionym drukiem zaznaczono działki niezbędne dla realizacji inwestycji.
Objęte projektowanymi liniami rozgraniczającymi teren:
Gmina Czerwonak
Jednostka ewidencyjna: 302104_2, Czerwonak
Obręb: 0003 Dębogóra
ark. 3, dz. o nr ewid. 36/7, 37/1, 41, 63/45, 63/46, 63/48, 63/49, 63/52, 63/54, 63/55, 63/58, 63/60, 63/61, 63/64, 63/66, 63/67, 63/70, 63/72, 63/73, 63/76, 63/78, 63/79, 63/82, 63/84, 63/85, 63/88, 63/90, 63/91, 63/94, 63/96, 63/97, 23/4, 63/51, 63/57, 63/63, 63/69, 63/75, 63/81, 63/87, 63/93, 36/1(36/11, 36/12), 36/8 (36/13, 36/14),
Gmina Swarzędz
Jednostka ewidencyjna: 302116_5 Swarzędz- obszar wiejski
Obręb: 0007 Karłowice
Ark. 1, dz. o nr ewid. 16 (16/1, 16/2)
Postępowaniem w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację przedmiotowej inwestycji objęte są również nieruchomości, lub ich części, na których zostanie przeprowadzona przebudowa innych dróg publicznych – droga powiatowa nr 2408P- ulica Karłowicka, droga gminna nr 320731P – ul. Porucznika Jana Mikołajewskiego , w przypadku których nie następuje zmiana właściciela:
Gmina Czerwonak
Jednostka ewidencyjna: 302104_2, Czerwonak
Obręb: 0003 Dębogóra
ark. 3, dz. o nr ewid. 42, 44
Gmina Swarzędz
Jednostka ewidencyjna: 302116_5 Swarzędz- obszar wiejski
Obręb: 0007 Karłowice
Ark. 1, dz. o nr ewid. 2
Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej będzie zatwierdzać projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany i zatwierdzać podział nieruchomości.
Z dniem zawiadomienia, nieruchomości stanowiące własność Skarbu Państwa bądź jednostek samorządu terytorialnego, objęte wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, nie mogą być przedmiotem obrotu w rozumieniu przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami.
W związku z powyższym informuję, że zgodnie z art.49 k.p.a., zawiadomienie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia 12.04.2024 r., tj. od dnia publicznego ogłoszenia poprzez obwieszczenie na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Poznaniu, urzędu gminy właściwego ze względu na przebieg drogi oraz w urzędowym publikatorze teleinformatycznym – Biuletynie Informacji Publicznej tych urzędów oraz w prasie lokalnej.
W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić Starostę Poznańskiego o każdej zmianie swojego adresu. Strony niniejszego postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy w Wydziale Dróg i Gospodarki Przestrzennej Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, 60‑823 Poznań (I piętro, pokój 142, tel. 61-8410-796), w godzinach pracy Urzędu.
Z aktami sprawy można zapoznać się po wcześniejszym kontakcie w celu ustalenia wizyty: telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail: zrid@powiat.poznan.pl. Ewentualne wnioski, uwagi można składać w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Poznaniu, pocztą tradycyjną bądź za pośrednictwem platformy ePUAP, do dnia 27.04.2024r.