Obwieszczenie Starosty Płockiego o wszczęciu postępowania o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
16.04.2024
34313018
POWIAT PŁOCKI - STAROSTWO POWIATOWE W PŁOCKU
ul. BIELSKA 59
09-400
PŁOCK
osoba kontaktowa: tel. 24 267 67 57
O B W I E S Z C Z E N I E
S T A R O S T Y P Ł O C K I E G O
o wszczęciu postępowania o wydanie decyzji o zezwoleniu
na realizację inwestycji drogowej
Na podstawie art. 11d ust. 5 i 6 oraz art. 11c ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (jednolity tekst Dz. U. z 2024 r. poz. 311) w zw. z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz. U. z 2023 r. poz. 775, ze zm.),
Starosta Płocki w dniu 12 kwietnia 2024 r. zawiadamia strony postepowania
że w dniu 16 lutego 2024 r. zostało wszczęte na wniosek Wójta Gminy Słupno postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej o nazwie: Budowa drogi gminnej nr 291209W ulicy Królewskiej i drogi gminnej nr 291230W ulicy Mazowieckiej w miejscowości Cekanowo.
Wniosek o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej obejmuje następujące nieruchomości lub ich części (wg. katastru nieruchomości): Jednostka ewidencyjna 141912_2 Słupno:
- Nieruchomości objęte inwestycją (w nawiasach numery działek po podziale, a tłustym drukiem numery działek przeznaczone do przejęcia pod inwestycję):
- Obręb 0004 Cekanowo: dz. nr 325/1 (325/3, 325/4), 422/10 (422/12, 422/13), 324/4 (324/13, 324/14), 338/11 (338/24, 338/25), 338/12 (338/26, 338/27), 338/8 (338/28, 338/29), 422/11 (422/14, 422/15), 268/1 (268/3, 268/4), 338/4 (338/22, 338/23), 324/7 (324/9, 324/10), 324/8 (324/11, 324/12), 324/5 (324/15, 324/16), 336 (336/1, 336/2), 338/15 (338/20, 338/21), 338/14 (338/18, 338/19), 338/13 (338/16, 338/17), 354/3 (354/7, 354/8), 353 (353/1, 353/2), 265/3, 265/5, 337, 422/7, 314/1;
Zgodnie z art. 11d ust. 9 i 10 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, z dniem zawiadomienia o wszczęciu postępowania tj. z dniem 12.04.2024 r. nieruchomości stanowiące własność Skarbu Państwa bądź jednostek samorządu terytorialnego, objęte wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej, nie mogą być przedmiotem obrotu w rozumieniu przepisów o gospodarce nieruchomościami. Czynność prawna dokonana z naruszeniem powyższego zakazu jest nieważna.
Zgodnie z art. 49 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego, wskazuje się dzień 12.04.2024 r. jako ten, w którym wysłane zostały zawiadomienia, podmiotom określonym w art. 11d ust. 5 w/cyt. ustawy, na adresy wg. katastru nieruchomości oraz nastąpiło publiczne obwieszczenie na tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Płocku, w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Słupno oraz przesłane do ogłoszenia w prasie lokalnej. Zawiadomienie niniejsze uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od wskazanego powyżej terminu.