Na wniosek Prezydenta Miasta Rybnika zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej
17.04.2024
34313232
MIASTO RYBNIK
ul. BOLESŁAWA CHROBREGO 2
44-200
RYBNIK
Obwieszczenie
Zgodnie z art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 311) oraz art. 10 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.) zawiadamiam, że w dniu 19 marca 2024 r. na wniosek Prezydenta Miasta Rybnika zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na realizację inwestycji drogowej pn.:
„Budowa drogi łączącej ul. Jankowicką – ul. Młyńską – Obwiednię Południową w Rybniku ”.
Inwestycja obejmuje działki o numerach ewidencyjnych: 1712/146, 2099/172, 2105/190, 2056/93, 1720/93, 1717/93, 1353/146, 1349/145, 1345/142, 2106/190, 590/95, 1341/141, 1412/138, 2246/138, 1416/137, 2244/137, 919/96, 2100/172, 873/97, 1868/173, 1576/44, 2120/44, 872/97, 871/98, 1786/134, 1787/134, 1435/134, 2240/186, 2280/134, 2242/137, 1418/137, obręb ewidencyjny 0089 Rybnik, jednostka ewidencyjna Rybnik.
Ponadto informuję, iż zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania, zawiadamianych w formie obwieszczenia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym informuję strony postępowania, właściwe organy administracji rządowej i samorządowej oraz właścicieli, zarządców i użytkowników terenów objętych inwestycją, o możliwości składania wniosków, uwag lub zastrzeżeń dotyczących przedmiotowej sprawy, a także o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań przed wydaniem decyzji kończącej postępowanie.
Wskazanym jest, by planowany termin na zapoznanie się z aktami sprawy uzgodnić wcześniej telefonicznie.
Osoba prowadząca sprawę: Joanna Balcarek, tel. 32 439 20 29.