Wojewoda Warmińsko-Mazurski informuje o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
23.04.2024
34314240
WARMIŃSKO-MAZURSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W OLSZTYNIE
ul. PIŁSUDSKIEGO 7/9
10-575
OLSZTYN
12.04.2024 r.
Zgodnie z art. 11f ust. 3 i 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 311), w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.), Wojewoda Warmińsko-Mazurski podaje do publicznej wiadomości, że na wniosek Pana Jarosława Kaczora reprezentującego inwestora – Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, Wojewoda Warmińsko-Mazurski wydał decyzję 03/24 z dnia 12.04.2024 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn.: „Budowa dróg dojazdowych DD7B, DD7C i DD8A jako dodatkowych jezdni drogi ekspresowej S51 na odcinku Olsztyn Południe-Olsztynek”.
Inwestycja realizowana będzie na działkach:
- w liniach rozgraniczających teren inwestycji:
- jednostka ewidencyjna 281411_2 Gmina Stawiguda, obręb 0003 Gryźliny, dz. nr: 202/3 (powstała z 202/2), 26/11 (powstała z 26/10), 3340/20 (powstała z 3340/13), 21/20, 21/21 (powstała z 21/19), 475/3, 26/9, 3340/14, 21/1, 21/8, 21/9, 22/1, 28/2, 439/2, 442/1, 443/2, 202/1, 210/7, 475/1;
W związku z powyższym informuję, że z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy można zapoznać się w terminie 14 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia, w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9, w pokoju 330, po wcześniejszym umówieniu terminu poprzez kontakt telefoniczny: (89) 5232 549 (od poniedziałku – do piątku w godzinach 1100 - 1400). Od decyzji służy stronom odwołanie do Ministra Rozwoju i Technologii w Warszawie, za pośrednictwem Wojewody Warmińsko-Mazurskiego w terminie 14 dni, licząc od upływu 14 dni od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości.
Zgodnie z art. 18 ust. 1e pkt 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w przypadku, w którym
dotychczasowy właściciel, użytkownik wieczysty nieruchomości objętej przedmiotową decyzją wyda tę nieruchomość lub wyda nieruchomość i opróżni lokal oraz inne pomieszczenie niezwłocznie lecz nie później niż w terminie 30 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o wydaniu decyzji - wysokość odszkodowania powiększa się o kwotę równą 5% wartości nieruchomości lub prawa użytkowania wieczystego. W celu wydania nieruchomości należy skontaktować się z Wydziałem Nieruchomości w siedzibie olsztyńskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, al. Warszawska 89 10-083 Olsztyn, telefon kontaktowy 89 521 28 35, pokój 308.
Odszkodowanie ustalone zostanie w odrębnej decyzji zgodnie z art. 12 ust. 4a ww. ustawy.