Prezydent Miasta Białegostoku zawiadamia, że zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie ul. Bułgarskiej w Białymstoku
25.04.2024
16.05.2024 12 dni do końca
34314458
osoba kontaktowa: tel. 85 869 6198
OBWIESZCZENIE
Prezydent Miasta Białegostoku stosownie do art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 311 t. j.) oraz art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572 ze zm.) zawiadamia, że w Urzędzie Miejskim w Białymstoku, Departamencie Urbanistyki i Architektury zostało wszczęte postępowanie administracyjne z wniosku Prezydenta Miasta Białegostoku w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na:
- budowie ul. Bułgarskiej w Białymstoku w zakresie budowy: jezdni, chodników, miejsc postojowych, sieci kanalizacji deszczowej z przykanalikami, sieci kablowej elektroenergetycznej nN oświetlenia drogowego, sieci kablowej elektroenergetycznej nN zasilająco-sterującej sygnalizacji świetlnej, kanalizacji kablowej telekomunikacyjnej oraz kanału technologicznego, na działkach o nr ew. gr.: 1035/2, 1035/1, 1034/6, 1034/5, 1037/5 (z podziału działki 1037/2), 1037/7 (z podziału działki 1037/4), 1036/2 (z podziału działki 1036), 1034/8 - obręb 0011 (Śródmieście) w zakresie oznaczonym na projekcie zagospodarowania terenu linią przerywaną koloru niebieskiego,
- budowie ul. Prezydenta Ryszarda Kaczorowskiego w Białymstoku w zakresie budowy: jezdni, chodnika, przykanalika sieci kanalizacji deszczowej, sieci kablowej elektroenergetycznej nN, zasilająco-sterującej sygnalizacji świetlnej, na działce o nr ew. gr. 1036/1 (z podziału działki 1036) - obręb 0011 (Śródmieście) w zakresie oznaczonym na projekcie zagospodarowania terenu linią przerywaną koloru fioletowego, a także na działkach poza pasem drogowym w ramach czasowego zajęcia terenu pod:
- obręb 0011 - nr ewid. 1061/7 – budowa ul. Żelaznej w zakresie budowy: chodnika (2,8 m2) i kanalizacji kablowej telekomunikacyjnej (długość 4,8 m, głębokość 0,8 m),
- obręb 0011 - nr ewid. 1030/8 – budowa sieci elektroenergetycznej nN zasilająco-sterującej sygnalizacji świetlnej (długość 22,0 m, głębokość 0,1 m),
- obręb 0011 - nr ewid. 1018/1 – budowa sieci elektroenergetycznej nN zasilająco-sterującej sygnalizacji świetlnej (długość 41,6 m, głębokość 0,1 m),
- obręb 0011 - nr ewid. 1007/2 - budowa sieci elektroenergetycznej nN zasilająco-sterującej sygnalizacji świetlnej (długość 191,6 m, głębokość 0,1 m),
- obręb 0011 - nr ewid. 809/1 - budowa sieci elektroenergetycznej nN zasilająco-sterującej sygnalizacji świetlnej (długość 16,5 m, głębokość 0,1 m),
- obręb 0011 - nr ewid. 809/2 – budowa kanału technologicznego (długość 44,8 m, głębokość 0,8 m), sieci elektroenergetycznej nN zasilająco-sterującej sygnalizacji świetlnej (długość 82,5 m, głębokość 0,1 m),
- obręb 0011 - nr ewid. 808/4 - budowa sieci elektroenergetycznej nN zasilająco-sterującej sygnalizacji świetlnej (długość 8,0 m, głębokość 0,1 m),
- obręb 0011 - nr ewid. 808/5 - budowa sieci elektroenergetycznej nN zasilająco-sterującej sygnalizacji świetlnej (długość 14,5 m, głębokość 0,1 m), kanału technologicznego (długość 21,5 m, głębokość 0,8 m),
- obręb 0011 - nr ewid. 807/1 - budowa sieci elektroenergetycznej nN zasilająco-sterującej sygnalizacji świetlnej (długość 69,5 m, głębokość 0,1 m),
- obręb 0011 - nr ewid. 806/4 - budowa sieci elektroenergetycznej nN zasilająco-sterującej sygnalizacji świetlnej (długość 59,2 m, głębokość 0,1 m),
- obręb 0011 - nr ewid. 800/3 - budowa sieci elektroenergetycznej nN zasilająco-sterującej sygnalizacji świetlnej (długość 16,8 m, głębokość 0,1 m),
- obręb 0011 - nr ewid. 1037/3 - budowa ul. Prez. R. Kaczorowskiego w zakresie budowy: jezdni (1,0 m 2), chodnika (59,6 m2), sieci elektroenergetycznej nN zasilająco-sterującej sygnalizacji świetlnej (długość 10,2 m, głębokość 0,1 m),
- obręb 0011 - nr ewid. 1038/3 - budowa ul. Prez. R. Kaczorowskiego w zakresie budowy chodnika (12,1 m2),
- obręb 0011 - nr ewid. 1039/3 - budowa ul. Prez. R. Kaczorowskiego w zakresie budowy chodnika (6,2 m2),
- obręb 0011 - nr ewid. 1040/3 - budowa ul. Prez. R. Kaczorowskiego w zakresie budowy chodnika (3,8 m2),
- obręb 0011 - nr ewid. 1041/3 - budowa ul. Prez. R. Kaczorowskiego w zakresie budowy chodnika (7,8 m2),
- obręb 0011 - nr ewid. 1031/3 - budowa ul. Prez. R. Kaczorowskiego w zakresie budowy: jezdni (19,5 m2), chodnika (16,2 m2), kanału technologicznego (długość 4,5 m, głębokość 0,8 m), sieci elektroenergetycznej nN zasilająco-sterującej sygnalizacji świetlnej (długość 16,8 m, głębokość 0,1 m),
- obręb 0011 - nr ewid. 1034/7 - budowa ul. Prez. R. Kaczorowskiego w zakresie budowy: jezdni (152,8 m2), przykanalika sieci kanalizacji deszczowej (długość 5,5 m, głębokość 2,3 m), kanału technologicznego (długość 5,5 m, głębokość 0,8 m),
- obręb 0011 - nr ewid. 1031/2 - budowa ul. Prez. R. Kaczorowskiego w zakresie budowy: jezdni (4,2 m2), chodnika (15,5 m2),
- obręb 0011 - nr ewid. 1033/2 - budowa ul. bez nazwy w zakresie budowy: jezdni (1,9 m2), chodnika (1,5 m2),
- obręb 0011 - nr ewid. 1033/1 - budowa ul. bez nazwy w zakresie budowy: jezdni (9,1 m2),
- obręb 0011 - nr ewid. 1031/4 - budowa ul. Prez. R. Kaczorowskiego w zakresie budowy: chodnika (8,9 m2), w zakresie oznaczonym na projekcie zagospodarowania terenu przerywaną linią koloru brązowego,
z jednoczesnym zatwierdzeniem podziału nieruchomości.
Sprawa prowadzona jest z wniosku – PREZYDENTA MIASTA BIAŁEGOSTOKU
Wykaz nieruchomości objętych inwestycją:
Miasto Białystok obręb 11 (Śródmieście)
Działki w całości pod inwestycję:
1035/2, 1035/1, 1034/6, 1034/5, 1034/8
Działki ulegające podziałowi będące pasem drogowym (nr działek po podziale tłustym drukiem – przeznaczone pod inwestycję):
ul. Bułgarska
- 1036 dzielona na działki: 1036/2 o pow. 0,0662ha, (przeznaczona pod ww. drogę),
ul. Prezydenta Ryszarda Kaczorowskiego
- 1036 dzielona na działki: 1036/1 o pow. 0,0053ha, (przeznaczona pod ww. drogę),
Działki ulegające podziałowi (nr działek po podziale tłustym drukiem – przeznaczone pod inwestycję):
- 1037/2 dzielona na działki: 1037/6 o pow. 0,1384ha (w dotychczasowym władaniu), 1037/5 o pow. 0,0212ha (przeznaczona pod drogę)
- 1037/4 dzielona na działki: 1037/8 o pow. 0,1099ha (w dotychczasowym władaniu), 1037/7 o pow. 0,0204ha (przeznaczona pod drogę)
Działki poza pasem drogowym (czasowe zajęcie terenu)
1061/7, 1030/8, 1018/1, 1007/2, 809/1, 809/2, 808/4, 808/5, 807/1, 806/4, 800/3, 1037/3, 1038/3, 1039/3, 1040/3, 1041/3, 1031/3, 1034/7, 1031/2, 1033/2, 1033/1, 1031/4 – obręb 11.
Z uwagi na powyższe informuję, że z aktami sprawy można zapoznać się w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. do dnia 09.05.2024 r. oraz złożyć ewentualne uwagi i wnioski w przedmiocie zamierzonej inwestycji do dnia 16.05.2024 r. po uprzednim kontakcie telefonicznym pod nr tel. 85 869 6198 można skorzystać z prawa zapoznania się z materiałem dowodowym. Strony w ww. terminie mają możliwość wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Po upływie wskazanego terminu zostanie wydana decyzja kończąca postępowanie administracyjne w pierwszej instancji.
Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie, doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Stosownie do art. 9 k.p.a. pouczam, że zgodnie z przepisem art. 41 k.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu, w tym adresu elektronicznego. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Na podstawie przepisu art. 36 § 1 k.p.a., zawiadamiam, że rozpatrzenie przedmiotowej sprawy nie może nastąpić w terminie określonym przepisem art. 35 k.p.a., z uwagi, iż organ administracji publicznej w ramach prowadzonego postępowania administracyjnego ma obowiązek umożliwić stronie zapoznanie się z aktami sprawy, jak również wypowiedzenie się co do zebranego materiału dowodowego w sprawie. W związku z powyższym na podstawie przepisu art. 36 § 1 k.p.a. przedłużam termin załatwienia sprawy dnia 08.07.2024 r.
Jednocześnie pouczam, że zgodnie z art. 37 § 1 k.p.a. stronie służy prawo do wniesienia ponaglenia, jeżeli: 1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność); 2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość). Ponaglenie wnosi się do Wojewody Podlaskiego za pośrednictwem Prezydenta Miasta Białegostoku. Zgodnie z art. 37 § 2 k.p.a. ponaglenie zawiera uzasadnienie.
Dzień publicznego ogłoszenia: 25 kwietnia 2024 r.
KLAUZULA INFORMACYJNA
dotycząca przetwarzania danych osobowych w sprawach określonych
w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania
i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
- Administratorem danych jest Prezydent Miasta Białegostoku
adres: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok.
- W sprawach ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, tel. 85 879 79 79, e-mail: bbi@um.bialystok.pl
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia postępowań administracyjnych w sprawach budowlanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
- Przetwarzane będą następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: dane identyfikujące osobę, adresowe, dane z rejestru gruntów, oraz dane z dokumentów spadkowych lub innych dokumentów stanowiących dowód posiadanego tytułu prawnego do nieruchomości, dokumentów stanowiących dowód na potwierdzenie innych istotnych okoliczności w prowadzonej sprawie administracyjnej.
- Dane osobowe nie będą ujawniane odbiorcom innym, niż uprawnieni na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom, którym dane zostały powierzone do przetwarzania.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat, liczony w pełnych latach kalendarzowych począwszy od dnia 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy. Po upływie tego okresu dokumentacja podlega ekspertyzie ze względu na jej charakter, treść i znaczenie. W przypadku zatwierdzenia projektu budowlanego, dokumentacja będzie przechowywana co najmniej przez okres istnienia obiektu budowlanego.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do własnych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Dane osobowe mogą być pozyskiwane z zasobów informacyjnych Urzędu Miejskiego w Białymstoku, jednostek administracji publicznej, źródeł publicznie dostępnych, stron postępowania, osób trzecich.
- Informacje o źródle pochodzenia danych osobowych przysługują Pani/Panu w zakresie, w jakim nie ma to wpływu na ochronę praw i wolności osoby, od której dane pozyskano.
- Podanie danych adresowych jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy, za wyjątkiem danych oznaczonych w formularzu urzędowym jako dobrowolne. Niepodane wymaganych danych uniemożliwi rozpoznanie sprawy.
- Dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu