Ogłoszenie Burmistrza Skwierzyny o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Skwierzyna na lata 2024-2031
25.04.2024
34314308
GMINA SKWIERZYNA
ul. RYNEK 1
66-440
SKWIERZYNA
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA SKWIERZYNY
o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Skwierzyna na lata 2024-2031
RR.062.1.2023
Na podstawie art. 17 ust. 2 pkt 4 w związku z art. 6 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 278), w związku z Uchwałą nr LXIX/506/23 Rady Miejskiej w Skwierzynie z dnia 23 listopada 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Skwierzyna na lata 2024-2031 zawiadamiam, że w dniach od 25 kwietnia 2024r. do 31 maja 2024r. przeprowadzone zostaną konsultacje społeczne projektu Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Skwierzyna na lata 2024-2031.
1. Konsultacje przeprowadzone będą w następujących formach:
- otwartego spotkania konsultacyjnego, podczas którego omówiony zostanie projekt Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Skwierzyna na lata 2024-2031. W trakcie spotkania zbierane będą uwagi do projektu dokumentu. Spotkanie zaplanowano na dzień 20.05.2024r. o godz.14:00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Skwierzynie, ul. Rynek 1 66-440 Skwierzyna, Sala Narad.
- zbierania uwag w postaci papierowej lub elektronicznej, z wykorzystaniem formularza konsultacyjnego, w czasie udostępnienia projektu Gminnego Programu Rewitalizacji umieszczonego na stronie internetowej www.skwierzyna.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.skwierzyna.pl oraz dostępnego w siedzibie Urzędu Miejskiego w Skwierzynie, który należy przesłać na adres i.pawlicka@skwierzyna.pl lub złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Skwierzynie osobiście lub pocztą lub za pomocą formularza on-line https://ankieta.deltapartner.org.pl/skwierzyna_gpr_formularz
- zbierania uwag i opinii w formie ankiety papierowej i elektronicznej (uzupełnianej online), dostępnej na stronie internetowej www.skwierzyna.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.skwierzyna.pl – link: https://ankieta.deltapartner.org.pl/skwierzyna_gpr_ankieta
2. Projekt wraz z załącznikami oraz formularz konsultacyjny i formularz ankietowy dostępne będą w dniach od 25 kwietnia 2024r. do 31 maja 2024r.
- w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.skwierzyna.pl
- na stronie Internetowej www.skwierzyna.pl;
- w siedzibie Urzędu Miejskiego w Skwierzyna; ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna, w godzinach pracy urzędu;
3. Uwagi do projektu Gminnego Programu Rewitalizacji (wypełnione formularze) należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.05.2024r. (decyduje data wpływu):
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: i.pawlicka@skwierzyna.pl,
- drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miejski w Skwierzynie, ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna,
- osobiście w Urzędzie Miejskim w Skwierzynie, ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna,
w godzinach pracy urzędu,
- poprzez wypełnienie formularz uwag on-line: https://ankieta.deltapartner.org.pl/skwierzyna_gpr_formularz
- ustnie do protokołu podczas spotkania , które odbędzie się w dniu 20.05.2024r. o godz.14:00 w Sali Narad Urzędu Miejskiego w Skwierzynie, ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna.
4. Niezwłocznie po zakończeniu konsultacji sporządzony zostanie raport podsumowujący ich przebieg, zawierający dane o miejscu i czasie ich przeprowadzenia, omówienie ich przebiegu oraz zgłoszonych uwag wraz z odniesieniem się do nich. Raport ten zostanie opublikowana za pośrednictwem stron internetowych www.skwierzyna.pl i www.bip.skwierzyna.pl
Burmistrz Skwierzyny
Lesław Hołownia
KLAUZULA RODO
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Skwierzyny, ul. Rynek 1, 66-440 Skwierzyna, e-mail: sekretariat@skwierzyna.pl, tel.: 95 7216 510.
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: inspektor@rodo-krp.pl, tel. +48 792 304 042.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Skwierzyna na lata 2024-2031 oraz umożliwienia prowadzenia w tym celu działań lub konsultacji społecznych.
- Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
- obowiązek prawny ciążący na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO),
- realizowanie zadań Administratora w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e) RODO),
oraz inne akty prawne obowiązującego prawa krajowego i międzynarodowego, w szczególności:
-
- ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawa z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji,
wraz z aktami wykonawczymi.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynikającym z przepisów ustawy o rewitalizacji.
- Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również przez podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych, a także przez podmioty, którym Administrator udostępnia dane osobowe. Do podmiotów wskazanych w zdaniu poprzednim zaliczają się kontrahenci Administratora, w szczególności podmioty działające w zakresie obsługi informatycznej, prawnej, ochrony danych osobowych, urbanista, a także organy doradcze (komisja urbanistyczno-architektoniczna) oraz wojewoda.
- W zależności od podstawy przetwarzania Pani/Pana danych osobowych posiada pan prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych – prawo to przysługuje, jeśli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano;
- żądania od Administratora sprostowania swoich danych osobowych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych - wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie wpływa na przebieg i wynik postępowania;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celów wskazanych w pkt 3, a później zgodnie z terminem wyznaczonym na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.
- Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych poza EOG, do takiego transferu może jednak dojść w przypadku uczestnictwa w konsultacjach online przy wykorzystaniu oprogramowania ZOOM na podstawie standardowych klauzul umownych (SCC). ZOOM został wpisany na listę Data Privacy Framework.