Ogłoszenie Burmistrza Sławy o podjęciu przez Radę Miejską w Sławie uchwały Nr VII/58/24 z dnia 28 listopada 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Sława
26.05.2025
34378778
osoba kontaktowa: tel. 65 355 83 50
Sława, dnia 23 maja 2025 roku
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA SŁAWY
o podjęciu przez Radę Miejską w Sławie uchwały Nr VII/58/24 z dnia 28 listopada 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Sława
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 w związku z art.8h ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) oraz art. 39 i art. 54 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Sławie uchwały Nr VII/58/24 z dnia 28 listopada 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Sława. Plan ogólny sporządza się dla obszaru w granicach administracyjnych miasta i gminy Sława.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu ogólnego gminy.
Wnioski należy składać na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego, zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r., poz. 2509). Wzór formularza dostępny jest pod linkiem: https://bip.slawa.pl/289/Wnioski/. Stosowne wnioski należy składać na adres i w siedzibie Urzędu Miejskiego w Sławie, 67-410 Sława ul. H. Pobożnego 10 lub w formie elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej (za pośrednictwem platformy ePUAP), w szczególności poczty elektronicznej na adres mailowy: slawa@slawa.pl - w terminie do dnia 27 czerwca 2025 r.
Wniosek musi zawierać imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej (o ile taki posiada) wnioskodawcy, a także wskazanie, czy wnioskodawca jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem. Wnioskodawca może także podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak: adres do korespondencji lub numer telefonu.
Stosownie do art. 39 ust. 1 pkt.1 i 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) zainteresowani mogą składać wnioski do prognozy odziaływania planu na środowisko w terminie: do dnia 27 czerwca 2025 r. Wnioski do prognozy odziaływania planu na środowisko należy składać: w formie pisemnej na adres: Urzędu Miejskiego w Sławie, 67-410 Sława ul. H. Pobożnego 10, ustnie do protokołu w godzinach pracy urzędu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres slawa@slawa.pl lub za pomocą platformy ePUAP, bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Sławy.
W trakcie całego okresu zbierania wniosków do projektu planu ogólnego możliwe będzie uzyskanie informacji na temat sporządzanego planu ogólnego w Urzędzie Miejskim w Sławie oraz pod nr telefonu: (tel. 65 355 83 50).
BURMISTRZ
/-/ mgr Cezary Sadrakuła
Dane osobowe zawarte we wnioskach są przetwarzane na podst. art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Administratorem tych danych jest Burmistrz Sławy. Złożone wnioski – zgodnie z umową powierzenia danych osobowych do przetwarzania - będą przekazywane przez Administratora do uprawnionych podmiotów na potrzeby realizacji procedury planistycznej.
Pełna klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie https://bip.slawa.pl/206/Ochrona_danych_osobowych/ oraz na tablicy w Urzędzie Miejskim w Sławie