Burmistrz Olsztynka zawiadamia o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Olsztynka dla terenów przy ul. Mrongowiusza – część V wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
10.06.2025
34381152
URZĄD MIEJSKI W OLSZTYNKU
ul. RATUSZ 1
11-015
OLSZTYNEK
OGŁOSZENIE
Na podstawie art. 17 pkt 9 i 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w związku z art. 67 ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw oraz art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ogłaszam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Olsztynka dla terenów przy ul. Mrongowiusza – część V wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 46 pkt 1 oraz art. 54 ust. 2 w/w ustawy z dnia 3 października 2008 r., w związku z prowadzonym postępowaniem w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w miejscu i czasie wyłożenia projektu w/w planu oraz prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu można zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy. Wyłożenie odbywać się będzie w dniach od 18 czerwca do 10 lipca 2025 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Olsztynku przy ulicy Ratusz 1, w dniach i godzinach pracy Urzędu. Projekt planu dostępny będzie do wglądu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego, na stronie http://planowanie.olsztynek.pl (dział „PRACE NAD PLANAMI”) oraz w siedzibie urzędu. Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie dokumentu rozwiązaniami odbędzie się w dniu 30 czerwca 2025 r. o godz. 15.30 w sali nr 1 Urzędu Miejskiego. Uwagi dotyczące projektu planu oraz prognozy należy składać na piśmie do Burmistrza Olsztynka na adres: Urząd Miejski w Olsztynku, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek – w nieprzekraczalnym terminie do 25 lipca 2025 r., z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy. Uwagi mogą być wnoszone w formie papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej (na adres planowanie@olsztynek.pl). Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Burmistrz Olsztynka.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) informuję, że: 1. Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Urząd Miejski w Olsztynku, 11-015 Olsztynek, Ratusz 1; 2. kontakt z inspektorem ochrony danych – inspektor@cbi24.pl; 3. dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenie uwagi zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 4. odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa; 5. dane osobowe przechowywane będą przez okres wynikający z przepisów prawa dot. archiwizacji; 6. każdy ma prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania w przypadku kwestionowania prawidłowości danych osobowych; 7. każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 8. podanie danych osobowych jest obowiązkowe.
BURMISTRZ OLSZTYNKA
Robert Waraksa