Ogłoszenie Wójta Gminy Gnojnik w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Gnojnik
11.06.2025
34381408
URZĄD GMINY W GNOJNIKU
ul. GNOJNIK 363
32-864
GNOJNIK
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY GNOJNIK
w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Gnojnik
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Gnojnik Uchwały Nr V/41/2024 z dnia 27 września 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Gnojnik.
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu ogólnego oraz w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w nieprzekraczalnym terminie do dnia 4 lipca 2025 r.
Wnioski należy składać do Wójta Gminy Gnojnik wyłącznie za pomocą „FORMULARZA PISMA DOTYCZĄCEGO AKTU PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO” (szczegółowe informacje dostępne są pod adresem https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego).
Formularz dostępny jest w siedzibie Urzędu Gminy Gnojnik, 32-864 Gnojnik, Gnojnik 363 (dziennik podawczy) oraz zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Gnojnik na stronie internetowej: https://bip.malopolska.pl/uggnojnik/ (w zakładce Planowanie Przestrzenne).
Składający wniosek, zgodnie z art. 8g ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.), podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Wnioski można składać na piśmie utrwalonym w postaci:
- papierowej:
- na piśmie do Wójta Gminy Gnojnik, bezpośrednio poprzez złożenie w Urzędzie, na Dzienniku Podawczym, 32-864 Gnojnik, Gnojnik 363,
- drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Gnojnik, 32-864 Gnojnik, Gnojnik 363;
- elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na adres sekretariat@gnojnik.pl lub za pośrednictwem platformy usług administracji publicznej ePUAP: /g1i9w32fph/SkrytkaESP.
Z aktami postępowania można się zapoznać w Urzędzie Gminy Gnojnik, 32-864 Gnojnik, Gnojnik 363; pokój nr 18, w godzinach pracy Urzędu. Dokumentacja dostępna jest również w Biuletynie Informacji Publicznej: Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Gnojnik | BIP Urząd Gminy Gnojnik (w zakładce Planowanie Przestrzenne).
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Gnojnik.
Wójt Gminy Gnojnik
Klauzula informacyjna wobec wnoszących wnioski do planu ogólnego
Zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO), że przetwarzamy Państwa dane osobowe.
- Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Gnojnik, Gnojnik 363, 32-864 Gnojnik, tel. 14 68 69 600, e-mail: sekretariat@gnojnik.pl. W przypadkach określonych przepisami prawa administratorami Państwa danych mogą być także inne podmioty, jak np. Minister Cyfryzacji, Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji.
- Z Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy Gnojnik można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: iod@gnojnik.pl.
- Państwa dane osobowe przetwarzamy w celu:
- wypełnienia obowiązków, jakie nakładają na nas przepisy prawa,
- zawierania i realizacji umów z Państwem,
- wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi,
- w innych celach, jeżeli wyrazili Państwo dobrowolną i świadomą zgodę na takie przetwarzanie. W każdym momencie mogą Państwo taką zgodę wycofać, jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, które podjęto przed wycofaniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Zakres danych osobowych, jakie przetwarzamy, zależy od konkretnego celu, w jakim dane zostały od Państwa zebrane, np. od rodzaju postępowania, realizowanej umowy.
- Podanie danych osobowych jest niezbędne, gdy jest wymogiem ustawowym. Podanie danych osobowych jest także niezbędne do zawarcia umowy.
- Państwa dane osobowe możemy także pozyskiwać/przekazywać od/do innych administratorów, jednak wyłącznie na podstawie przepisów prawa. Takimi administratorami są np. inne urzędy i organy publiczne, sądy, policja, prokuratura. Nie będziemy przekazywać Państwa danych do państwa trzeciego (poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego) lub do organizacji międzynarodowej.
- Państwa dane będą przechowywane przez okresy wskazane w przepisach prawa, w szczególności w instrukcji kancelaryjnej (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, (Dz. U. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.).
- Zgodnie z RODO mają Państwo prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, jednak część tych praw może być ograniczona przez przepisy prawa.
- Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzoru, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.