Obwieszczenie Prezydenta Miasta Płocka miasta na prawach powiatu dotyczące inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi gminnej nr 520146W - ulicy Na Skarpie w Płocku
17.06.2025
34382385
osoba kontaktowa: tel. 0-24 367 15 13
|
OBWIESZCZENIE |
|
Prezydenta Miasta Płocka |
Na podstawie art. 10 § 1, art. 49, art. 61 § 4 i art. 73 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 roku poz. 572 tekst jednolity), oraz art. 11 c i art. 11d ust. 5 i 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 311 tekst jednolity),
ZAWIADAMIAM O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
polegającej na rozbudowie drogi gminnej nr 520146W - ulicy Na Skarpie w Płocku
na odcinku od kilometra: 0+000 do kilometra: 0+263
w związku z wydaniem przez Wojewodę Mazowieckiego Decyzji Nr 170/SPEC/2024 z dnia 4 grudnia 2024 roku, znak: WIR-I.7821.55.1.2024.AT(RR), uchylającej w całości Decyzję Prezydenta Miasta Płocka Nr 3/2024 z dnia 12 marca 2024 roku, znak: WSU-III.6740.4.1.2024.PSz i przekazującej sprawę do ponownego rozpatrzenia organowi I instancji
na wniosek z dnia 5 stycznia 2024 roku, właściwego zarządcy drogi Prezydenta Miasta Płocka, z siedzibą w Płocku przy placu Stary Rynek 1, reprezentowanego przez pełnomocnika - Pana Tomasza Żulewskiego Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Płocku
Wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację przedmiotowej inwestycji drogowej objęte są nieruchomości o numerach ewidencyjnych gruntów: 5/2; 6/18; 9/2 (po podziale 9/3; 9/4); 15/1; 16/2; 21/1; 25/4; 1068; 1069; 1070; 1071; 1072; 1073; 1074; 1075; 1076; 1077; 1078; 1079; 1080; 1081; 1082; 1083; 1084; 1085; 1086; 1087; 1088; 1089; 1090; 1091; 1092; 1093; 1094; 1095; 1096; 1097; 1098; 1099 w granicach obrębu ewidencyjnego nr 8 - Śródmieście, jednostka ewidencyjna miasto Płock - przeznaczone pod realizację inwestycji drogowej, znajdujące się w liniach rozgraniczających pasa drogowego.
Uwaga: numeracja działek według stanu istniejącego (w nawiasach podano numery działek
po podziale), pogrubionym drukiem oznaczono numery działek (istniejących oraz numery działek po podziale), które zostały przeznaczone pod inwestycję drogową.
Zgodnie z art. 11d ust. 9 i 10 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, z dniem zawiadomienia, nieruchomości stanowiące własność Skarbu Państwa bądź jednostek samorządu terytorialnego, objęte wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizacji inwestycji drogowej, nie mogą być przedmiotem obrotu w rozumieniu przepisów o gospodarce nieruchomościami. Czynność prawna dokonana z naruszeniem powyższego zakazu, jest nieważna.
Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie, doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym informuję, że strony mogą na każdym stadium postępowania zapoznać się z całością dotychczas zgromadzonego materiału dowodowego, a w terminie 7 dni od daty doręczenia, o której mowa powyżej, można ewentualnie wnieść uwagi i zastrzeżenia w przedmiotowej sprawie w formie podania na piśmie lub poprzez skrzynkę ePUAP. Akta sprawy i dokumentacja projektowa znajdują się w Urzędzie Miasta Płocka w Wydziale Strategii, Architektury i Urbanistyki w Referacie Administracji Architektoniczno-Budowlanej. Zapoznanie się ze zgromadzonym materiałem dowodowym oraz kontakt z osobą prowadzącą postępowanie administracyjne jest możliwe: w poniedziałki, wtorki, środy w godzinach 8:00-15:00, w czwartki w godzinach 8:00-16:00, w piątki w godzinach 8:00-14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod numerem telefonu 0-24 367 15 13.