Ogłoszenie o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w południowej części ul. Obozowej, Gmina Słubice
24.06.2025
34383257
URZĄD MIEJSKI W SŁUBICACH
ul. AKADEMICKA 1
69-100
SŁUBICE
Słubice, 24 czerwca 2025 r.
OGŁOSZENIE
o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego
w południowej części ul. Obozowej, Gmina Słubice
Na podstawie art. 17 pkt 11 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz art. 48 ust. 7 Ustawy z 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r., poz. 1112) oraz uchwały nr VII/54/2024 Rady Miejskiej w Słubicach z dnia 26 września 2024 r.; zawiadamiam o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w południowej części ul. Obozowej, Gmina Słubice.
Konsultacje społeczne będą prowadzone od dnia 24 czerwca 2025 r. do dnia 21 lipca 2025 r. w formie:
- zbierania uwag do projektu planu miejscowego w dniach od dnia 24 czerwca 2025 r. do dnia 21 lipca 2025 r.;
- spotkania otwartego, poprzedzonego prezentacją projektu planu miejscowego, które odbędzie się w dniu 03 lipca 2025 r. o godz. 16:30 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Słubicach;
- ankiety – ścieżki dostępu: https://bip.slubice.pl/kategorie/24-prawo-miejscowe?lang=PL zakładka ogłoszenia o konsultacjach społecznych zamieszczonej na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Słubicach.
Z projektem planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko można zapoznać się w Urzędzie Miejskim w Słubicach, Wydział Gospodarowania Nieruchomościami i Architektury, ul. Akademicka 1, 69-100 Słubice, w godzinach pracy urzędu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 16:00 oraz na stronie internetowej: https://slubice.pl/wiadomosci/kategoria/670 zakładka Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego
w południowej części ul. Obozowej, Gmina Słubice.
Uwagi do projektu planu miejscowego należy składać na formularzu pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, dostępnego w Urzędzie Miejskim w Słubicach oraz zamieszczonego na stronie internetowej https://slubice.pl/wiadomosci/kategoria/670 zakładka Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w południowej części ul. Obozowej, Gmina Słubice. Uwagi należy składać do Burmistrza Słubic na piśmie na adres Urzędu Miejskiego w Słubicach lub w formie elektronicznej na adres: slubice@slubice.pl oraz na platformie ePUAP: www.epuap.gov.pl w terminie do dnia 21 lipca 2025 r.
Składający uwagę do projektu planu miejscowego podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę, adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej uwagą, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
BURMISTRZ SŁUBIC
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) – dalej: „RODO”, informuje się, iż:
1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Słubice, ul. Akademicka 1, 69-100 Słubice, telefon kontaktowy: 95 737 20 00.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych kontaktować się można z Inspektorem Ochrony Danych, pod adresem e-mail: inspektor@slubice.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3. Podane dane osobowe przetwarzane będą w celu wprowadzenia zmian do wyłożonego projektu planu miejscowego, w wyniku przeprowadzonej dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie dokumentu rozwiązaniami, wniesionych uwag do wyłożonego dokumentu i ich rozpatrzenia oraz przedstawienia radzie miejskiej projektu planu miejscowego wraz z listą nieuwzględnionych uwag przez Burmistrza, stosownie do art. 17 pkt. 9, 11, 12 i 14 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j. t. z 2024 r., poz. 1130) oraz § 12 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2003r. nr 164 poz. 1587), tj. w celu realizacji praw i obowiązków wynikających z przepisów prawa (art.6 ust. 1 lit. c RODO) w związku z art. 17a Ustawy.
4. Wniesione dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych - jako dokumenty kategorii „A”(oznaczającej dokumenty przechowywane wieczyście), tj. teczki spraw zakończonych zostaną przekazane do siedziby archiwum zakładowego na okres 25 lat, a następnie do Archiwum Państwowego, gdzie będą przechowywane wieczyście.
5. Podane dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6. Podane dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy.
8. Konsekwencją nie podania przedmiotowych danych jest pozostawienie wniosków/ uwag bez rozpatrzenia.
9. Odbiorcą danych osobowych będą podmioty i organy uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
10. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii – z tym, że w przypadku gdy dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą, to realizacja prawa do informacji o źródle ich pozyskania (art. 15 ust. 1 lit. G RODO) przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano;
- prawo do sprostowania, poprawiania swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w przypadku gdy uzna Pan/ Pani, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
Załącznik nr 2: formularz pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego.