Wojewoda Mazowiecki zawiadamia, że zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
01.12.2025
34408387
MAZOWIECKI URZĄD WOJEWÓDZKI W WARSZAWIE
ul. PL. BANKOWY 3/5
00-950
WARSZAWA
OBWIESZCZENIE WOJEWODY MAZOWIECKIEGO
Na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 311 ze zm.) zawiadamia się, że zostało wszczęte postępowanie z wniosku inwestora: Zarządu Województwa Mazowieckiego reprezentowany przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, działającego, ul. Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa przez pełnomocnika Pana Mariusza Jaciubek, złożonego w tutejszym organie w dniu 12 sierpnia 2025 r., uzupełnionego w dniu 16 października 2025 r. w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 616 na odcinku od km 38+350 do km 39+210 na terenie m. Szulmierz, gmina Regimin, powiat ciechanowski, województwo mazowieckie”.
Stronami postępowania w sprawie są wnioskodawca, właściciele lub użytkownicy wieczyści nieruchomości objętych wnioskiem (powiadomieni w drodze zawiadomień).
Działki usytuowania obiektu: inwestycja zlokalizowana jest na terenie gminy Regimin, powiat ciechanowski, województwo mazowieckie.
- numery działek w istniejącym pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 616
powiat ciechanowski,
gmina Regimin,
obręb 0020 Szulmierz, dz. ew. nr: 369/20, 369/13, 350/1, 351/1, 356/1
- numery działek w projektowanym pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 616 do przejęcia w całości pod inwestycję przechodzące na rzecz właściwej jednostki samorządu terytorialnego – Zarządu Województwa Mazowieckiego:
powiat ciechanowski,
gmina Regimin,
obręb 0020 Szulmierz, dz. ew. nr:369/17, 369/19
- numery działek w projektowanym pasie drogowym, podlegające podziałowi, przechodzące
na rzecz właściwej jednostki samorządu terytorialnego – Zarządu Województwa Mazowieckiego (w nawiasach numery działek po podziale, tłustym drukiem numery działek przeznaczone do przejęcia pod inwestycję):
powiat ciechanowski,
gmina Regimin,
obręb 0020 Szulmierz, dz. ew. nr: 402 (402/1, 402/2), 401/2 (401/3, 401/4), 413/5 (413/8, 413/9), 325/4 (325/7, 325/8), 323 (323/1, 323/2), 341 (341/1, 341/2), 415 (415/1, 415/2, 415/3), 414 (414/1, 414/2), 416 (416/1, 416/2), 347 (347/2, 347/3), 417 (417/1, 417/2), 418 (418/1, 418/2), 419 (419/1, 419/2), 420 (420/1, 420/2), 365/1 (365/2, 365/3), 368/5 (368/6, 368/7), 340/1 (340/2, 340/3), 291/5 (291/6, 291/7), 443/1 (443/17, 443/18), 442 (442/1, 442/2)
- numery działek podlegających ograniczeniu, niewchodzących w skład projektowanego pasa drogowego, przeznaczonych pod przebudowę innych dróg publicznych, budowy/przebudowy zjazdów, rozbiórki i budowy sieci uzbrojenia terenu oraz rozbiórki istniejących obiektów budowlanych (w nawiasie numer działki przed podziałem):
powiat ciechanowski,
gmina Regimin,
obręb 0020 Szulmierz, dz. ew. nr: 402/2(402), 323/2(323), 442/2(442), 325/5, 327, 325/8(325/4), 422, 347/3(347), 423, 419/2(419), 433/1, 420/2(420), 439, 325/2, 325/8(325/4), 326, 328, 369/12, 522, 325/5, 435/2, 417/2(417), 369/14, 347/3(347), 361/1, 434/6, 439, 415/3(415), 418/2(418), 416/2(416), 419/2(419)
Jednocześnie zawiadamia się, że na podstawie art. 123 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572 ze zm.)
oraz art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418), Wojewoda Mazowiecki w dniu 18 listopada 2025 r. wydał postanowienie Nr 1662/SAAB/2025, w którym nałożył na inwestora obowiązek uzupełnienia nieprawidłowości i braków w dokumentacji projektowej, w terminie 90 dni.
Z dokumentacją sprawy można się zapoznać w Wydziale Infrastruktury i Rolnictwa Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie (Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, Punkt Obsługi Klienta pokój nr 7, w następujących godzinach: poniedziałek 13-16 oraz w czwartek 8-12), po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym pod nr 22 695-62-19. Osoby nieumówione nie będą obsługiwane.
Informacja ta ma na celu jedynie przedstawienie aktualnego stanu postępowania. Podczas jej trwania strony nie uzyskają informacji o planowanym terminie zakończenia postępowania ani nie otrzymają informacji merytorycznych.
Czas przeznaczony na zapoznanie się z aktami wynosi do 30 min i nie może zostać przedłużony. W pokoju nr 7 może przebywać tylko jedna osoba do jednej sprawy.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia. W trakcie prowadzonego postępowania, o czynnościach tutejszego organu, strony postępowania będą informowane w drodze publicznych obwieszczeń, zgodnie z art. 49 § 1 ww. ustawy „§ 1 Jeżeli przepis szczególny tak stanowi, zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej
na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej”.
WIR-I.7820.2.28.2025.KK1
Dzień publicznego obwieszczenia: 1 grudnia 2025 r.