Obwieszczenie Prezydenta Miasta Płocka miasta na prawach powiatu w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
27.11.2025
34408992
osoba kontaktowa: tel. 0-24 367 15 19
|
|
OBWIESZCZENIE |
|
|
Prezydenta Miasta Płocka |
||
Na podstawie art. 10 § 1, art. 49, art. 61 § 4 i art. 73 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 roku, poz. 572 z późniejszymi zmianami), oraz art. 11 c i art. 11d ust. 5 i 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 poz. 311 tekst jednolity),
ZAWIADAMIAM O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie:
- ulicy Pedagogicznej o długości 234,39 m - droga gminna nr 520256W,
- ulicy Nauczycielskiej o długości 321,55 m - droga gminna nr 520215W,
- ulicy Edukacyjnej o długości 317,48 m - droga gminna nr 520193W,
- ulicy Wakacyjnej o długości 305,16 m - droga gminna nr 520350W,
- ulicy Semestralnej o długości 402,07 m - droga gminna nr 520207W,
wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej oraz przebudową innych dróg w ramach zadania: „Budowa i przebudowa dróg na osiedlu Ciechomice”,
na wniosek z dnia 10 października 2025 roku, który został zmieniony w dniu 20 listopada 2025 roku, właściwego zarządcy drogi - Prezydenta Miasta Płocka, z siedzibą w Płocku przy pl. Stary Rynek 1, reprezentowanego przez Pana Marka Krawczyka, działającego na mocy pełnomocnictwa zarządzającego drogą - Miejskiego Zarządu Dróg w Płocku z siedzibą w Płocku przy ulicy Bielskiej 9/11.
Wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację przedmiotowej inwestycji drogowej objęte są nieruchomości o numerach ewidencyjnych gruntów: 158 (po podziale: 158/1 i 158/2), 520, 153/9, 165/1, 209/10 (po podziale: 209/45 i 209/46), 165/7, 209/13, 524 (po podziale: 524/1 i 524/2), 165/4, 209/35, 209/29 (po podziale: 209/47 i 209/48), 209/30 (po podziale: 209/49 i 209/50), 209/41 (po podziale: 209/51 i 209/52), 209/42, 216/9 (po podziale: 216/11 i 216/12), 217/1 (po podziale: 217/8 i 217/9), 217/2 (po podziale: 217/10 i 217/11), 526 (po podziale: 526/1 i 526/2), 515 (po podziale: 515/1 i 515/2), 516 (po podziale: 516/1 i 516/2), 154/26, 153/6, 154/9, 154/19, 154/5, 71/2, 166/2, 525, 154/23, 209/16, 153/8, 154/21, 519, 215, w granicach obrębu ewidencyjnego Nr 14–Góry, jednostka ewidencyjna 146201_1 miasto Płock.
Uwaga: numeracja działek według stanu istniejącego (w nawiasach podano numery działek
po podziale), pogrubionym drukiem oznaczono numery działek (istniejących oraz numery działek po podziale), które zostały przeznaczone pod inwestycję drogową.
Zgodnie z art. 11d ust. 9 i 10 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, z dniem zawiadomienia, nieruchomości stanowiące własność Skarbu Państwa bądź jednostek samorządu terytorialnego, objęte wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizacji inwestycji drogowej, nie mogą być przedmiotem obrotu w rozumieniu przepisów o gospodarce nieruchomościami. Czynność prawna dokonana z naruszeniem powyższego zakazu, jest nieważna.
Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie, doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym informuję, że strony mogą na każdym stadium postępowania zapoznać się z całością dotychczas zgromadzonego materiału dowodowego, a w terminie 7 dni od daty doręczenia, o której mowa powyżej, można ewentualnie wnieść uwagi i zastrzeżenia w przedmiotowej sprawie w formie podania na piśmie lub poprzez skrzynkę ePUAP. Akta sprawy i dokumentacja projektowa znajdują się w Urzędzie Miasta Płocka w Wydziale Strategii, Architektury i Urbanistyki w Referacie Administracji Architektoniczno-Budowlanej. Zapoznanie się ze zgromadzonym materiałem dowodowym oraz kontakt z osobą prowadzącą postępowanie administracyjne jest możliwe: w poniedziałki, wtorki, środy w godzinach 8:00÷15:00, w czwartki w godzinach 8:00÷16:00, w piątki w godzinach 8:0÷ 14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod numerem telefonu 0-24 367 15 19.
Znak sprawy: WSU-III.6740.4.1.2025.BB