Obwieszczenie Prezydenta Miasta Płocka dotyczące inwestycji drogowej polegającej na budowie publicznej drogi gminnej oznaczonej w planie miejscowym jako 6KL 1/2
18.12.2025
34412687
osoba kontaktowa: tel. 24-367-15-13
OBWIESZCZENIE z dnia 15 grudnia 2025 roku Prezydenta Miasta Płocka miasta na prawach powiatu Na podstawie art. 10 § 1, art. 49, art. 61 § 4 i art. 73 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2025 roku poz. 1691 tekst jednolity) oraz art. 11 c i art. 11d ust. 5 i 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 roku, poz. 311 tekst jednolity),
ZAWIADAMIAM O TOCZĄCYM SIĘ POSTĘPOWANIU
w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie publicznej drogi gminnej oznaczonej w planie miejscowym jako 6KL 1/2 na odcinku od kilometra: 0+000 do kilometra: 0+319,0 wraz z przebudową odcinka drogi krajowej nr 60 z uwzględnieniem budowy i przebudowy niezbędnej infrastruktury technicznej na terenie Miasta Płocka w związku z wnioskiem z dnia 28 listopada 2024 roku, który został skorygowany pismem w dniach 28 stycznia 2025 roku, 13 lutego 2025 roku oraz 8 grudnia 2025 roku, właściwego zarządcy drogi Prezydenta Miasta Płocka, z siedzibą w Płocku przy pl. Stary Rynek 1, reprezentowanego przez pełnomocnika - Pana Adama Doleckiego, działającego z ramienia firmy LF 4 Sp. z o.o., 01-748 Warszawa, ul. Szamocka 8.
Wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację przedmiotowej inwestycji drogowej objęte są nieruchomości o numerach ewidencyjnych gruntów: 95/7 i 100/12 (po podziale 100/22 i 100/23) w granicach obrębu ewidencyjnego nr 5 – Kostrogaj Przemysłowy, jednostka ewidencyjna Płock - przeznaczone pod realizację inwestycji drogowej, znajdujące się w liniach rozgraniczających pasa drogowego projektowanej drogi; oraz nieruchomości o numerach ewidencyjnych gruntów: 5/27; 5/29; 5/31; 5/32; 5/33; 5/34 w granicach obrębu ewidencyjnego nr 7 - Działki, oraz nieruchomości o numerach ewidencyjnych gruntów: 91; 95/4; 96/3; 100/12 (po podziale 100/22 i 100/23) w granicach obrębu ewidencyjnego nr 5 – Kostrogaj Przemysłowy, oraz nieruchomość o numerze ewidencyjnym gruntów 402 w granicach obrębu ewidencyjnego nr 4 – Łukasiewicza, jednostka ewidencyjna Płock - znajdujące się poza liniami rozgraniczającymi projektowanej drogi, na których przewiduje się przebudowę odcinka drogi krajowej oraz budowę i przebudowę niezbędnej infrastruktury technicznej.
Uwaga: numeracja działek według stanu istniejącego (w nawiasach podano numery działek po podziale), pogrubionym drukiem oznaczono numery działek (istniejących oraz numery działek po podziale), które zostały przeznaczone pod inwestycję drogową.
Zgodnie z art. 11d ust. 9 i 10 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, z dniem zawiadomienia, nieruchomości stanowiące własność Skarbu Państwa bądź jednostek samorządu terytorialnego, objęte wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizacji inwestycji drogowej, nie mogą być przedmiotem obrotu w rozumieniu przepisów o gospodarce nieruchomościami. Czynność prawna dokonana z naruszeniem powyższego zakazu, jest nieważna.
Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie, doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym informuję, że strony mogą na każdym stadium postępowania zapoznać się z całością dotychczas zgromadzonego materiału dowodowego, a w terminie 7 dni od daty doręczenia, o której mowa powyżej, można ewentualnie wnieść uwagi i zastrzeżenia w przedmiotowej sprawie w formie podania na piśmie lub poprzez skrzynkę ePUAP. Akta sprawy i dokumentacja projektowa znajdują się w Referacie Administracji Architektoniczno– Budowlanej w Wydziale Strategii, Architektury i Urbanistyki Miasta Płocka przy ulicy Zduńskiej 3, w pokoju 317C, w godzinach: poniedziałek-środa 8.00- 15.00, czwartek 8.00 -16.00, piątek 8.00-14.00. W przypadku chęci skorzystania z prawa do bezpośredniego przejrzenia akt, proszę o uzgodnienie terminu wizyty w Urzędzie Miasta Płocka (tel. 24-367-15-13).