Obwieszczenie Starosty Polickiego o udzieleniu zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, polegającej na budowie drogi gminnej w ramach zadania pn.: „Budowa drogi gminnej z drogowych płyt żelbetowych w m. Sierakowo”
17.12.2025
34412578
osoba kontaktowa: tel. 91 4328119
OBWIESZCZENIE STAROSTY POLICKIEGO
Na podstawie art. 11d ust. 5 i ust. 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 311) oraz stosownie do art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572 z późn. zm.) zawiadamiam, że na wniosek Burmistrza Polic, złożony w dniu 24 listopada 2025 r. przez pełnomocnik – Justynę Roman, wszczęto postępowanie administracyjne o udzielenie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej, polegającej na budowie drogi gminnej w ramach zadania pn.: „Budowa drogi gminnej z drogowych płyt żelbetowych w m. Sierakowo”, do realizacji na terenie działek nr ewid.: 5/75 i 8/1 położonych w Sierakowie, obręb Sierakowo, gm. Police.
Działki objęte inwestycją przeznaczone pod pas drogowy (w nawiasie numer działki po podziale przeznaczonej do przejęcia pod pas drogowy):
obręb Sierakowo, gm. Police: 5/75.
Działki z ograniczonym sposobem korzystania dla obowiązku przebudowy zjazdu (w nawiasie numer działki po podziale):
obręb Sierakowo, gm. Police: 8/1.
Jednocześnie, zgodnie z art. 10 Kodeksu postępowania administracyjnego, zawiadamiam, że z zebranymi materiałami dotyczącymi tego postępowania można zapoznać się w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Policach, ul. Tanowska 8 w Policach i wnieść ewentualne swoje uwagi i wyjaśnienia w tej sprawie w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Bezpośrednia obsługa klientów Wydziału Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Policach odbywa:
- w poniedziałki w godzinach 730 – 1530,
- w środy i czwartki w godzinach 730 – 1500.
Kontakt telefoniczny możliwy w poniedziałki, środy i czwartki w godz.: 730 – 1530.
Sprawę prowadzi inspektor Joanna Cindziras, tel. 91 4328119.
Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego obwieszczenie niniejsze uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.