Obwieszczenie Prezydenta Miasta Płocka dotyczące drogowej polegającej na budowie drogi publicznej w Płocku: Łącznik
22.12.2025
34413100
osoba kontaktowa: tel. 0-24 367 14 64
|
|
OBWIESZCZENIE |
|
|
Prezydenta Miasta Płocka |
||
Na podstawie art. 10 § 1, art. 49, art. 61 § 4 i art. 73 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2025 roku poz. 1691 tekst jednolity), oraz art. 11 c i art. 11d ust. 5 i 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 roku poz. 311 tekst jednolity),
ZAWIADAMIAM O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie drogi publicznej w Płocku:
Łącznik; kategoria: gminna, klasa techniczna: L, o długości 0,634 km
oraz klasy technicznej: Z, o długości 0,022 km,
wlot południowy ronda; kategoria: gminna, klasa techniczna: Z, o długości 0,109 km,
od skrzyżowania z ulicami: Czwartaków i Swojską do ronda po stronie wschodniej Trasy ks. Jerzego Popiełuszki wraz z budową ronda (klasa techniczna: Z) po stronie wschodniej Trasy ks. Jerzego Popiełuszki oraz włączenia/zjazdu drogi rowerowej (na północ i południe) na aktualną drogę serwisową biegnącą wzdłuż Trasy ks. Jerzego Popiełuszki w Płocku wraz
z budową niezbędnej infrastruktury technicznej oraz
przebudową innych dróg publicznych,
na wniosek z dnia 13 października 2025 roku (data wpływu do organu: 14 października 2025 roku), uzupełniony i skorygowany przy piśmie z dnia 1 grudnia 2025 roku, skorygowany następnie przy piśmie
z dnia 11 grudnia 2025 roku (data wpływu do organu: 12 grudnia 2025 roku) właściwego zarządcy drogi - Prezydenta Miasta Płocka, z siedzibą w Płocku przy pl. Stary Rynek 1, reprezentowanego przez pełnomocnika- Pana Dariusza Godlewskiego.
Wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację przedmiotowej inwestycji drogowej objęte są nieruchomości o numerach ewidencyjnych gruntów (oznaczone tłustym drukiem): 620/3, 620/2, 416/8 (po podziale: 416/12, 416/13, 416/14), 426/4 (po podziale: 426/10, 426/11, 426/12), 428/4 (po podziale: 428/10, 428/11, 428/12), 430/3 (po podziale: 430/10, 430/11, 430/12), 432/4 (po podziale: 432/9, 432/10, 432/11), 438/3 (po podziale: 438/7, 438/8, 438/9), 414/1, w granicach obrębu ewidencyjnego Nr 0001–Podolszyce- Borowiczki, jednostka ewidencyjna 146201_1 miasto Płock – które znajdują się w liniach rozgraniczających pasa drogowego
Uwaga: w odniesieniu do nieruchomości, które podlegają podziałowi – przed nawiasem podano numer działki przed podziałem, w nawiasie numery działek po podziale. Pogrubioną czcionką zostały oznaczone numery działek objętych liniami rozgraniczającymi teren inwestycji- przeznaczone pod inwestycję drogową;
oraz nieruchomości o numerach ewidencyjnych gruntów: 432/3, 430/2, 428/3, 426/3, 476/2, 751/1, 752, 734/7, 734/5, 424/2, 431/3, 437/2, 419/5, 420/3, 419/4, 623/7, 416/14 (powstała z podziału działki 416/8) w granicach obrębu ewidencyjnego Nr 0001–Podolszyce- Borowiczki, jednostka ewidencyjna 146201_1 miasto Płock – które znajdują się poza liniami rozgraniczającymi pasa drogowego.
Zgodnie z art. 11d ust. 9 i 10 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, z dniem zawiadomienia, nieruchomości stanowiące własność Skarbu Państwa bądź jednostek samorządu terytorialnego, objęte wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizacji inwestycji drogowej, nie mogą być przedmiotem obrotu w rozumieniu przepisów o gospodarce nieruchomościami. Czynność prawna dokonana z naruszeniem powyższego zakazu, jest nieważna.
Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, w przypadku zawiadomienia stron przez obwieszczenie, doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
W związku z powyższym informuję, że strony mogą na każdym stadium postępowania zapoznać się
z całością dotychczas zgromadzonego materiału dowodowego, a w terminie 7 dni od daty doręczenia,
o której mowa powyżej, można ewentualnie wnieść uwagi i zastrzeżenia w przedmiotowej sprawie w formie podania na piśmie lub poprzez skrzynkę ePUAP. Akta sprawy i dokumentacja projektowa znajdują się w Urzędzie Miasta Płocka (wejście od ul. Zduńskiej) w Wydziale Strategii, Architektury i Urbanistyki w Referacie Administracji Architektoniczno-Budowlanej. Zapoznanie się ze zgromadzonym materiałem dowodowym oraz kontakt z osobą prowadzącą postępowanie administracyjne jest możliwe: w poniedziałki, wtorki, środy w godzinach 8:00-15:15, w czwartki w godzinach 9:00-17:15, w piątki w godzinach 9:00-15:15, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod numerem telefonu 0-24 367 14 64 lub e-mailowo: renata.cieslikowska@plock.eu.
znak sprawy: WSU-III.6740.4.2.2025.RC