BZP: Dostawa farby drogowej białej oraz mikrokulek szklanych na potrzeby, utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Bolesławcu, dróg powiatowych i wojewódzkich
10.04.2024
2024/BZP 00279314/01
Powiat Bolesławiecki
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa farby drogowej białej oraz mikrokulek szklanych na potrzeby, utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Bolesławcu, dróg powiatowych i wojewódzkich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bolesławiecki
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Bolesławcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230827046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modłowa 8C
1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756469720
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zdp.boleslawiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdpboleslawiec.bipstrona.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna powiatu bolesławieckiego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa farby drogowej białej oraz mikrokulek szklanych na potrzeby, utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Bolesławcu, dróg powiatowych i wojewódzkich
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4c6789d-f715-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279314
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e4c6789d-f715-11ee-b016-82aaee56c84c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Adres strony postępowania na portalu e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e4c6789d-f715-11ee-b016-82aaee56c84c
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny
z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Oferent posiada :
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Oferentowi nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GS.382.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy siedziby Zamawiającego maks. 12,5 tys. kg farby drogowej białej oraz maks. 7,5 tys. kg mikrokulek szklanych 100-600µm. Dokładna ilość dostarczanego materiału zostanie określona na podstawie rzeczywistej wielkości opakowań jednostkowych.
Oferowany produkt winien posiadać deklarację stałości właściwości użytkowych lub stosowne aprobaty techniczne – Zamawiający ma prawo zwrócić się na każdym etapie zamówienia o dostarczenie w/w dokumentów.
Płatność przelewem w terminie określonym ofertą po zrealizowaniu dostawy i otrzymaniu i zatwierdzeniu faktury przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44811000-8 - Farba drogowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34922110-0 - Elementy szklane do znakowania dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje zwiększenie zamówienia maks. do 30% zamówienia głównego
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największa liczbę punktów wyliczoną wg poniższego sposobu:
1) Kryterium cena:
[On/Ob] x 100pkt = ilość punktów P1
Gdzie:
„On” – cena w ofercie najkorzystniejszej (najniższa cena),
„Ob” – cena w ofercie badanej.
2) Kryterium „Termin płatności” – ilość punktów P2
a) termin płatności 7 dni – 0 pkt
b) termin płatności od 8 dni do14 dni – 30 pkt
c) termin płatności od 15 dni do 25 dni – 60 pkt
d) termin płatności od 26 dni do 30 dni – 100 pkt
Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:
P = wartość punktowa „P1”(cena) x waga kryterium (90%) + wartość punktowa „P2” (termin płatności) x waga kryterium (10%)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 3