BZP: Dostawa specjalistycznych zestawów do zdalnego monitorowania tachografów na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Łodzi
16.04.2024
2024/BZP 00287315/01
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Łodzi
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa specjalistycznych zestawów do zdalnego monitorowania tachografów
na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472958803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łagiewnicka 54/56
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-463
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@witd.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/witd-lodz
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa specjalistycznych zestawów do zdalnego monitorowania tachografów
na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Łodzi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6138ca74-f720-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00287315
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00231134/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup specjalistycznych zestawów do zdalnego monitoringu tachografów inteligentnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6138ca74-f720-11ee-b016-82aaee56c84c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.gov.pl/web/witd-lodz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz.2415), składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz 2452).
2. Zgodnie z art. 284 ust.1 ustawy Pzp Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt 2, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert.
4. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ, o którym mowa w pkt 2.
5. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt. 2, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
6. Wszelkie wyjaśnienia i modyfikacje, w tym zmiany terminów stają się integralną częścią SWZ i są wiążące dla Zamawiającego i Wykonawców.
7. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępni, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WITD.ZP.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 146341,46 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Zamawiający wymaga dostawy czterech fabrycznie nowych zestawów do zdalnego monitorowania tachografów, których szczegółowy opis i parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
4. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków dopuszczenia do obrotu i używania zaoferowanego asortymentu, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Zamawiający wymaga aby:
1) minimalny okres gwarancji liczony od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego wynosił - 12 miesięcy
2) czas reakcji serwisu od zgłoszenia usterki nie był dłuższy niż 72 godziny,
6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia bezpośrednio do siedziby Zamawiającego, znajdującej się w Łodzi, przy ul. Łagiewnickiej 54/56.
7. Wykonawca zobowiązuje się dokonać instalacji urządzeń we wskazanych przez Zamawiającego pojazdach służbowych oraz dokonać szkolenia pracowników w zakresie użytkowania urządzeń w siedzibie Zamawiającego.