BZP: Dostawa i montaż windy osobowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi dla potrzeb ZSE-L przy ul. Józefa Krzymińskiego 8 w Inowrocławiu
22.04.2024
2024/BZP 00295449/01
Zespół Szkół Ekonomiczno-Logistycznych
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż windy osobowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi dla potrzeb ZSE-L przy ul. Józefa Krzymińskiego 8 w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ekonomiczno-Logistycznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000185100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Krzymińskiego, 8
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3530365
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ekonom-ino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekonom-ino.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż windy osobowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi dla potrzeb ZSE-L przy ul. Józefa Krzymińskiego 8 w Inowrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ea54d7d-fbbf-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00295449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
platformazakupowa.pl/transakcja/9159993.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl/transakcja/915999
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z treścią pkt 4 rozdziału I specyfikacji warunków zamówienia
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: platformazakupowa.pl/transakcja/915999
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określony w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSE-L.261.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż windy osobowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi do budynku Zespołu Szkół Ekonomiczno-Logistycznych przy ul. Józefa Krzymińskiego 8 w Inowrocławiu, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
Budynek Zespołu Szkół Ekonomiczno-Logistycznych usytuowany jest w Inowrocławiu przy ul. Józefa Krzymińskiego 8. Szkoła składa się z następujących części: wejścia – holu, jednokondygnacyjnego; z dwóch skrzydeł (lewego „A” oraz prawego „B”) - czterokondygnacyjnych oraz sali sportowej – jednokondygnacyjnej wraz z zapleczem. Wejście do budynku znajduję się na innym poziomie niż skrzydła parteru, dlatego konieczna jest budowa szybu windy dla dźwigu osobowego zapewniającego dostępność osobom niepełnosprawnym. Projekt przewiduje dobudowę szybu windy dla niepełnosprawnych do prawego skrzydła – części „B” budynku.
Zamawiana winda musi być przystosowana do przewozu osób na wózkach, o udźwigu 630 kg/ lub 8 osób, zaprojektowana na pięć przystanków, kabina dźwigu z dostępem jednostronnym lub dwustronnym, ściany kabiny z blachy nierdzewnej fakturowanej „len”, szkło bezpieczne P2, o prędkość jazdy: 1 m/s, wyposażona w kompletna instalację elektryczną.
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie robót budowlanych niezbędnych do dobudowania szybu oraz zainstalowania windy osobowej przystosowanej dla osób niepełnosprawnych w budynku, w tym robót rozbiórkowych takich jak np. wyburzenie istniejących fragmentów ścian podparapetowych, w połowie szerokości okien, w celu umożliwienia wejścia na poszczególne kondygnacje z szybu windowego, demontaż i montaż okien, uzupełnienie ścianek z cegły, wstawienie nadproży drzwiowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z treścią rozdziału XII Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:1) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali i prawidłowo ukończyli
co najmniej jedno zadanie polegające na budowie szybu windowego wraz z dostawą
i montażem windy osobowej. Wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem, jeżeli realizowali wymagane zadanie jako dostawę, usługę lub robotę budowlaną.
b) dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia jako kierownik robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub inne równoważne,
c) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia jako kierownik robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.