BZP: Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
26.04.2024
2024/BZP 00303550/01
PARK KULTURY
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PARK KULTURY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290623242
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 21
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@parkkultury.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: parkkultury.starachowice.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1319ce8-031b-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055692/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wyposażenia - mebli biurowych i urządzeń do Parku Kultury
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1319ce8-031b-11ef-b21f-3ab44b58c1d63.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, s. 2), dalej „RODO", Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Park Kultury w Starachowicach, z siedzibą w Starachowicach, kod 27-200, ul. Radomska 21.
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w ParkuKultury w Starachowicach, 27-200 Starachowicae, ul. Radomska 21 (tymczasowo ul. Leśna 2.lub poprzez e-mail m.zieja@parkkultury.eu
3) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą:
a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 6 oraz art. 74 — 76 ustawy Pzp.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenie dostępu do danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust. 5 pkt 1 i 2 ustawy Pzp;
5) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres w jakim Zamawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt obowiązującym w Parku Kultury w Starachowicach.
6) W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane mogą być przekazane do państw spoza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4 ppkt. b.
7) Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9) W odniesieniu do danych osobowych w związku z prowadzonym postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy przysługują następujące uprawnienie:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) na podstawie art. 77 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
2. Uprawnienia nieprzysługujące Wykonawcy, związane z przetwarzaniem danych osobowych w odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego :
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3. Ponadto Zamawiający informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Oświadczenie Wykonawcy w tej sprawie zawarte jest w Formularzu Oferty.
4. Ograniczenia stosowania RODO:
1) na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO i w powyżej w ust. 9 pkt 1 lit b), nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
2) na podstawie art. 19 ust. 3 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO i w powyżej w ust. 1 pkt 9 lit. c), nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PK.260.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH, KRZESEŁ,STOLIKÓW ORAZ WYPOSAŻENIA
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39111100-4 - Siedziska obrotowe
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39121000-6 - Biurka i stoły
39130000-2 - Meble biurowe
39131000-9 - Regały biurowe
39132100-7 - Szafy na akta
39136000-4 - Wieszaki na odzież
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
39143310-2 - Stoliki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) cena ofertowa – 60%
2) inne kryteria – 40%:
a) skrócenie terminu realizacji zamówienia – 30%
b) okres gwarancji i rękojmi – 10% Opis kryteriów:
1) Cena ofertowa– waga kryterium 60%.
Maksymalną ilość punktów w kryterium „cena oferty” otrzyma oferta z najniższą ceną, pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów, zgodnie z poniższym wzorem: Pc= Cmin/Cn×60 Cn gdzie: Pc –ilość punktów w kryterium „cena ofertowa” uzyskana przez Wykonawcę, którego oferta podlega ocenie, C min – cena oferty najtańszej, Cn – cena oferty badanej.
2) inne kryteria–40%:
a) Skrócenie terminu realizacji zamówienia – 30%
Ilość punktów jaką otrzyma dana oferta w tym kryterium zostanie dokonana na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym, z przyznaniem ocenianej ofercie punktów za termin realizacji zamówienia, liczony od dnia podpisania umowy, podany w dniach kalendarzowych:
60 dni– 0 pkt
45 dni– 20 pkt
30 dni– 30 pkt
Pt – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia”.
Najdłuższy termin, jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę, wynosi 60 dni, a najkrótszy 30 dni.
Wykonawca winien w formularzu ofertowym podać jeden z ww. terminów. Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie wpisze terminu lub wpisze termin dłuższy niż 60 dni, Zamawiający uzna, że Wykonawca określa termin wykonania zamówienia na 60 dni, a w tym kryterium Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Zaoferowanie terminu krótszego niż 30dni nie będzie dodatkowo punktowane.
Jeżeli Wykonawca wpisze ilość dni pomiędzy poziomami Zamawiający przyjmie, iż prawidłowy jest dłuższy termin wykonania dla danego poziomu.
W kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” można osiągnąć maksymalnie 30,00 punktów.
b) Okres gwarancji i rękojmi–10%
Ilość punktów jaką otrzyma dana oferta w kryterium „okres gwarancji i rękojmi” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, z przyznaniem ocenianej ofercie punktów, zgodnie z poniższym sposobem ich obliczania:
24 miesięcy – 0pkt
25-35 miesięcy –2pkt
36–47 miesięcy – 5pkt
48 miesięcy – 10pkt
Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące.
Maksymalny brany pod uwagę przy ocenie ofert okres gwarancji i rękojmi wynosi 48 miesięcy. Zaoferowanie okresu dłuższego niż 48 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowane. W takiej sytuacji Wykonawca otrzyma 10 punktów.
Wykonawca winien w formularzu ofertowym podać okres gwarancji i rękojmi w liczbach całkowitych tj. od 24 do 48 miesięcy włącznie. W przypadku niepodania przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi w formularzu ofertowym Zamawiający uzna minimalny okres gwarancji i rękojmi tj. 24 miesiące. W takiej sytuacji Wykonawca otrzyma 0,00 punktów.
Pg–liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium „okres gwarancji i rękojmi”.
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która uzyska największą ilość punktów, obliczoną według wzoru:
P=Pc+Pt +Pg
P–łączna liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę.
Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: b) okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ ZABUDÓW MEBLOWYCH
4.2.6.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
39141400-6 - Kuchnie do zabudowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: a) skrócenie terminu realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: b) okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA I MONTAŻ REGAŁÓW DO KOSTIUMERII, REGAŁÓW METALOWYCH I WIESZAKÓW
4.2.6.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39131100-0 - Regały archiwalne
39136000-4 - Wieszaki na odzież
39151000-5 - Meble różne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) cena ofertowa – 60%
2) inne kryteria – 40%:
a) skrócenie terminu realizacji zamówienia – 30%
b) okres gwarancji i rękojmi – 10% Opis kryteriów:
1) Cena ofertowa– waga kryterium 60%.
Maksymalną ilość punktów w kryterium „cena oferty” otrzyma oferta z najniższą ceną, pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów, zgodnie z poniższym wzorem: Pc= Cmin/Cn×60 Cn gdzie: Pc –ilość punktów w kryterium „cena ofertowa” uzyskana przez Wykonawcę, którego oferta podlega ocenie, C min – cena oferty najtańszej, Cn – cena oferty badanej.
2) inne kryteria–40%:
a) Skrócenie terminu realizacji zamówienia – 30%
Ilość punktów jaką otrzyma dana oferta w tym kryterium zostanie dokonana na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym, z przyznaniem ocenianej ofercie punktów za termin realizacji zamówienia, liczony od dnia podpisania umowy, podany w dniach kalendarzowych:
60 dni– 0 pkt
45 dni– 20 pkt
30 dni– 30 pkt
Pt – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia”.
Najdłuższy termin, jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę, wynosi 60 dni, a najkrótszy 30 dni.
Wykonawca winien w formularzu ofertowym podać jeden z ww. terminów. Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie wpisze terminu lub wpisze termin dłuższy niż 60 dni, Zamawiający uzna, że Wykonawca określa termin wykonania zamówienia na 60 dni, a w tym kryterium Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Zaoferowanie terminu krótszego niż 30dni nie będzie dodatkowo punktowane.
Jeżeli Wykonawca wpisze ilość dni pomiędzy poziomami Zamawiający przyjmie, iż prawidłowy jest dłuższy termin wykonania dla danego poziomu.
W kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” można osiągnąć maksymalnie 30,00 punktów.
b) Okres gwarancji i rękojmi–10%
Ilość punktów jaką otrzyma dana oferta w kryterium „okres gwarancji i rękojmi” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, z przyznaniem ocenianej ofercie punktów, zgodnie z poniższym sposobem ich obliczania:
24 miesięcy – 0pkt
25-35 miesięcy –2pkt
36–47 miesięcy – 5pkt
48 miesięcy – 10pkt
Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące.
Maksymalny brany pod uwagę przy ocenie ofert okres gwarancji i rękojmi wynosi 48 miesięcy. Zaoferowanie okresu dłuższego niż 48 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowane. W takiej sytuacji Wykonawca otrzyma 10 punktów.
Wykonawca winien w formularzu ofertowym podać okres gwarancji i rękojmi w liczbach całkowitych tj. od 24 do 48 miesięcy włącznie. W przypadku niepodania przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi w formularzu ofertowym Zamawiający uzna minimalny okres gwarancji i rękojmi tj. 24 miesiące. W takiej sytuacji Wykonawca otrzyma 0,00 punktów.
Pg–liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium „okres gwarancji i rękojmi”.
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która uzyska największą ilość punktów, obliczoną według wzoru:
P=Pc+Pt +Pg
P–łączna liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę.
Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: b) okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup sprzętu biurowego i wyposażenia AGD
4.2.6.) Główny kod CPV: 30191000-4 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) cena ofertowa – 60%
2) inne kryteria – 40%:
a) skrócenie terminu realizacji zamówienia – 30%
b) okres gwarancji i rękojmi – 10% Opis kryteriów:
1) Cena ofertowa– waga kryterium 60%.
Maksymalną ilość punktów w kryterium „cena oferty” otrzyma oferta z najniższą ceną, pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów, zgodnie z poniższym wzorem: Pc= Cmin/Cn×60 Cn gdzie: Pc –ilość punktów w kryterium „cena ofertowa” uzyskana przez Wykonawcę, którego oferta podlega ocenie, C min – cena oferty najtańszej, Cn – cena oferty badanej.
2) inne kryteria–40%:
a) Skrócenie terminu realizacji zamówienia – 30%
Ilość punktów jaką otrzyma dana oferta w tym kryterium zostanie dokonana na podstawie oświadczenia zawartego w Formularzu ofertowym, z przyznaniem ocenianej ofercie punktów za termin realizacji zamówienia, liczony od dnia podpisania umowy, podany w dniach kalendarzowych:
60 dni– 0 pkt
45 dni– 20 pkt
30 dni– 30 pkt
Pt – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia”.
Najdłuższy termin, jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę, wynosi 60 dni, a najkrótszy 30 dni.
Wykonawca winien w formularzu ofertowym podać jeden z ww. terminów. Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie wpisze terminu lub wpisze termin dłuższy niż 60 dni, Zamawiający uzna, że Wykonawca określa termin wykonania zamówienia na 60 dni, a w tym kryterium Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Zaoferowanie terminu krótszego niż 30dni nie będzie dodatkowo punktowane.
Jeżeli Wykonawca wpisze ilość dni pomiędzy poziomami Zamawiający przyjmie, iż prawidłowy jest dłuższy termin wykonania dla danego poziomu.
W kryterium „skrócenie terminu realizacji zamówienia” można osiągnąć maksymalnie 30,00 punktów.
b) Okres gwarancji i rękojmi–10%
Ilość punktów jaką otrzyma dana oferta w kryterium „okres gwarancji i rękojmi” zostanie dokonana na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, z przyznaniem ocenianej ofercie punktów, zgodnie z poniższym sposobem ich obliczania:
24 miesięcy – 0pkt
25-35 miesięcy –2pkt
36–47 miesięcy – 5pkt
48 miesięcy – 10pkt
Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesiące.
Maksymalny brany pod uwagę przy ocenie ofert okres gwarancji i rękojmi wynosi 48 miesięcy. Zaoferowanie okresu dłuższego niż 48 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowane. W takiej sytuacji Wykonawca otrzyma 10 punktów.
Wykonawca winien w formularzu ofertowym podać okres gwarancji i rękojmi w liczbach całkowitych tj. od 24 do 48 miesięcy włącznie. W przypadku niepodania przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi w formularzu ofertowym Zamawiający uzna minimalny okres gwarancji i rękojmi tj. 24 miesiące. W takiej sytuacji Wykonawca otrzyma 0,00 punktów.
Pg–liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną w kryterium „okres gwarancji i rękojmi”.
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która uzyska największą ilość punktów, obliczoną według wzoru:
P=Pc+Pt +Pg
P–łączna liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę.
Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania.
Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: b) okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
brak wymagań5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załączniki 2 i 2a do SWZ - Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załączniki 3 i 3a do SWZ- Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
wypełniony „Szczegółowy formularz cenowy”zobowiązanie innego podmiotu (zgodnie z pkt 7 ppkt 4 SWZ), jeśli dotyczy
uzasadnienie zastrzeżonych w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, jeśli dotyczy (zgodnie z pkt 12 ppkt 16 SWZ),
pełnomocnictwo – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (zgodnie z pkt 12 ppkt 19 SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa wyżej.Podstawy dotyczące wykluczenia wskazane w niniejszej SWZ każdy z Wykonawców musi wykazać odrębnie w składanej ofercie (dotyczy oświadczeń i deklaracji), czy w trakcie procedury badania i oceny ofert.
Warunki udziału w postępowaniu zostały opisane w części SWZ odnoszącej się do wymaganych warunków udziału.
Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, została wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek w formularzu „OFERTA” dokładnie wskazać dane (nazwa firmy, adres) wszystkich Wykonawców.
Zasady składania ofert wspólnych regulują zapisy pkt 12 SWZ.